Miksi ET AUTA hädässä olevaa kauppakeskus Redin? Nyt kaikki AV-mammat Rediin ostamaan kärryt pullolleen!
Pahaa tekee Redin puolesta. Eniten hämää kuitenkin, että AV-mammat eivät osta Redistä. Ollaanko köyhiä ja kipeitä? Eihän kukaan sellaista asiakasta halua. Itse ainakin haluan olla kunnon asiakas ja menen tänäänkin Rediin.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
No en lähde, matkaa 200km.
Eikä siellä kuulemma ole edes parkkipaikkoja.
Itse löydän vaatteet ja asusteet suurimmaksi osaksi nettikaupoista. Harvemmin enää ostan kivijalkamyymälöistä. Netissä on vaan laajempi valikoima ja shoppaaminen vaivatonta.
Right now, I'm in a state of mind
I wanna be in like all the time
Ain't got no tears left to cry
Rakastan Rediä koska siellä on tilaa, ei tarvitse koko ajan olla väistelemässä rinnakkain kulkevia teinilaumoja eikä joka puolella ole häiriinnyttävää vilskettä. Kiitos Redi että olet olemassa niin tällainen rauhallisempikin ihminen viitsii asioida kauppakeskuksessa.
Seinäjoelle rakennetaan pellon keskelle Ideapark,luulen että se syntyy jo kuolleena.
Toivottavasti lähtee nousuun lähi vuosina, kun Kalasataman seutu valmistuu.
Sääliksi käy ennen kaikkea pienyrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Rediä koska siellä on tilaa, ei tarvitse koko ajan olla väistelemässä rinnakkain kulkevia teinilaumoja eikä joka puolella ole häiriinnyttävää vilskettä. Kiitos Redi että olet olemassa niin tällainen rauhallisempikin ihminen viitsii asioida kauppakeskuksessa.
Myös hämähäkit rakastaa kutoa verkkojaan autioon kauppakeskukseen.
Te valitatte ilmastonmuutosta ja samalla haluatte kuluttaa enemmän ja enemmän? Naisen logiikka.
Sinne on hankala mennä autolla. Parkkipaikatkin oli jossain vaiheessa maksullisia. Kuka mamma nyt lähtee ostarille julkisilla raahaamaan käsipelillä viikon ruokia? Oliko siellä edes kunnollisen kokoista ruokakauppaa? Samat henkkamaukat on Jumbossa jonne pääsee kätevästi autolla ja saa ne sapuskatkin kerralla. Ei oo joka mammalla aikaa lähtee sinne pörräämään.
Eikö siellä ollut se Suomen kallein k-kauppa? Sori, käytän rahani järkevämmin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikki k-kaupat ole kalliita?
Ääs ryhmästä saa kaiken paljon halvemmalla.
siis ihan oikeasti kuka nykyään edes kuluta enää? Onko sellaisia?
Itse en käytä lähes mihinkään rahoja, huollaan vanhat vaatteet ja kävelen samoissa vuodesta toiseen, olen ostanut sellaisia jotka just sopivat toisensa kanssa ja ovat tyylikkäitä. Kunhan näyttää siistiltä. Raha vaa kertyy tilillä kun en käytä sitä mihinkään.
Pienestä palkasta jää satoja euroja käytämättä.
Ihan oikeasti teidänkin pitäisi radikaalisti muuttaa tottumistavat, tavara ei tee susta yhtään sen hienompaa, viisampi tai rikkaampi varsinkin kun se on tehty toisella puolella maailmaa.
Itse näin jo alasteella tämä maailman meno kun muut luokassa pröystäilivät merkkivaatteilla, niin idiottimaista.
Katsokaa tämä päivän yle artikkeli, 1700 luvulla mentiin sillä mitä on jo ja panostettiin läheisyyteen ja perheseen.
Hiilijalanjälkini on matala, kroppa on hyvänäköinen kun liikun paljon ja syön vain perusruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Laatu maksaa. Tyydytkö halpaan ja huonoon? Voi, voi.
Vierailija kirjoitti:
Te valitatte ilmastonmuutosta ja samalla haluatte kuluttaa enemmän ja enemmän? Naisen logiikka.
Naisen? Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta harmittaa samalla, koska paikan tyhjyys on merkki että se ei elä kauaa. Pitää nyt käydä siellä kun se vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös tämä kauppakeskusten autioituminen tarkoita sitä että ihmiset haluaa vähentää turhaa shoppailua.
Jännä nähdä mitä tuohon tulee tilalle sitten kun kaikki kaupat häipyy. Jääkö pelkät tyhjät seinät?
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa ennen tätä 7 kommenttia, joista osa ei halua nimenomaan ostaa (ja joiden sukupuolesta ei ole tietoa anonyymeinä), ja kommentoija vetää siitä johtopäätöksen naisen logiikasta.
Miehen logiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat :) ihana paikka! Tunnen jo reitit suosikkipaikkoihini, koska käyn pari kertaa viikossa: Faunatar, Clas Ohlsson, Ruohonjuuri, Lidl, Tiger, Jysk, H&M home, elixir.
Ihania pikku kahviloita myös, kuten Gateau :)
Sain joulukuusenkin redistä kaupanpäälliseksi :)
En menisi enää Itikseen mistään hinnasta. Asun aika lähellä Kalliossa ja olen nelikymppinen äiti.
Just eilen käytiin syömässä ja otettiin vielä leivoskahvit toisessa kahvilassa. Aika rauhallista oli mutta ei se toivottomalta näyttänyt.
No en lähde, matkaa 200km.