Miksi ET AUTA hädässä olevaa kauppakeskus Redin? Nyt kaikki AV-mammat Rediin ostamaan kärryt pullolleen!
Pahaa tekee Redin puolesta. Eniten hämää kuitenkin, että AV-mammat eivät osta Redistä. Ollaanko köyhiä ja kipeitä? Eihän kukaan sellaista asiakasta halua. Itse ainakin haluan olla kunnon asiakas ja menen tänäänkin Rediin.
Kommentit (47)
Ratina 3 km päässä, menen sinne jos on asiaa kauppakeskukseen.
Yrittäjän pitää keksiä itse sellainen liikeidea joka myy. Kun köyhä kansa vaatii hintoja alas niin bisnesmies toteaa, että yrittäminen ei ole hyväntekeväisyyttä. Tiedoksi, että ei ole ostaminenkaan. Rip Redi.
Vierailija kirjoitti:
Pahaa tekee Redin puolesta. Eniten hämää kuitenkin, että AV-mammat eivät osta Redistä. Ollaanko köyhiä ja kipeitä? Eihän kukaan sellaista asiakasta halua. Itse ainakin haluan olla kunnon asiakas ja menen tänäänkin Rediin.
Mikä on AV-mamma?
Redissä ei ole mitään, sijainti huono ja kauppakeskus älytön sokkelo. Hyvä SRV!
Vierailija kirjoitti:
Redin katot on niin matalalla, että ahdistaa.
Ei tule mitään wow-fiilistä.Tykkäisin käydässä upeassa ja hienossa ostoskeskuksessa. Sellaisessa pakoon arjesta-paikassa.
Mene Redin lentotunneliin, jos haluat wow-efektin!
Siellä katto korkealla ja kunnon pakoon arjesta -fiilis :)
Siellä on muistaakseni myös ihan hieno hot jooga-studio.
Musta siellä on intiimimpi tunnelma kuin forumissa ja ihanan rauhallista.
Ei se mikään Kämp galleria ole, mutta varakkaan näköistä porukkaa siellä minusta käy. Aika kalliita asuntoja Sörnäisissä, Kalliossa, Alppilassa ja Kalasatamassa.
Hyvä Redi! Tällä hetkellä ehkä kaupungin parasta palvelua :) Asiakkaista todellakin pidetään huolta.
Itse en vaan välitä yhtään kauppakeskuksista, ahdistun siellä. Ostan kaiken mieluiten Prismasta.
Redi on aivan huippu paikka, koska siellä ei käy paljon ihmisiä joten on tilaa kulkea. Viimeksi illasta kun kävin niin oli hyvin parkkihallissa kyllä tilaa. Redissä on tarvittavat liikkeet ja oikeasti hyvä ravintolavalikoima eikä niitä pelkkiä samoja mitä noissa muissa esim. Forumissa ja Kampissa on. Itse kyllä pääsen sinne kävellenkin joten sen vuoksi siellä varmaan tulee käytyä enemmän.
Mutta se mikä siellä on parasta on leffateatteri. Liput maksaa vaan 9,90 muistaakseni ja osa näytöksistä on anniskelunäytöksiä johon saat tiskiltä ostaa siideriä tai viiniä ja mitähän muuta siellä oli. Varmaan tulee leffassa jatkossa käytyä siellä.
Hassu avaus, mutta siis asun Arabianrannassa ja olen keskustassa töissä, nyt tosin vauvan kanssa kotina, ja mietin että Redihän tulee olemaan kätevä, töiden jälkeen metrolla hakemaan jos lapset tarvitsee vaatteita tai vaikka lahjan kaverisynttäreille, ja sitten kotiin. Mutta - bussiyhteys Redi-Arabia on aivan hirveä! Busseja kulkee harvakseltaan, ne ovat aivan täynnä ja vuoroja jää väliin. Kävely onnistuu toki, mutta töiden jälkeen on jo kiire kotiin joten bussi olisi parempi, ja vauvan kanssa kävellen se reitti on aivan hirveä, työkoneita, rekkoja, pölyä, saasteita, meteliä jne. Tän takia Redi ei houkuttele minua.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä mitä tuohon tulee tilalle sitten kun kaikki kaupat häipyy. Jääkö pelkät tyhjät seinät?
Baareja sekä yökerhoja tulee tilalle. Muutaman vuoden päästä tuolla vaeltaa juoppoja sekä narkkareita käytävillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te valitatte ilmastonmuutosta ja samalla haluatte kuluttaa enemmän ja enemmän? Naisen logiikka.
Ketjussa ennen tätä 7 kommenttia, joista osa ei halua nimenomaan ostaa (ja joiden sukupuolesta ei ole tietoa anonyymeinä), ja kommentoija vetää siitä johtopäätöksen naisen logiikasta.
Miehen logiikkaa?
Kohtalaisen iso osa viherkannatuksesta tulee naisilta, kuten tiedetään. Vihreät on myös se porukka joka koittaa vääntää jokaisen maan ongelman ilmastommuutosongelmaksi samaan tapaan kuin persut koittavat nykyään vääntää jokaisen maan ongelman maahammuutonongelmiksi.
Muuta eroa noissa ei siis ole paitsi väri ja se että toisessa on enemmän itseään parempina ihmisinä pitäviä naisia ja toisessa itseään parempina ihmisinä pitäviä miehiä. Kumpikaan puoli ei voi ymmärtää miten muut ei näe tätä täysin selvää totuutta jota he koittavat julistaa kansalle vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä mitä tuohon tulee tilalle sitten kun kaikki kaupat häipyy. Jääkö pelkät tyhjät seinät?
Baareja sekä yökerhoja tulee tilalle. Muutaman vuoden päästä tuolla vaeltaa juoppoja sekä narkkareita käytävillä.
Nii, vihreiden autojenesto, kielto ja liikenteenrajoituspolitiikka tekee siis koko keskikaupungista kontulan ostarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii, vihreiden autojenesto, kielto ja liikenteenrajoituspolitiikka tekee siis koko keskikaupungista kontulan ostarin.
Sama porukka sinne siirtyy.
En mene. Suosin Someron Tokmannia.
Miksi pitäisi lähteä toiselta puolelta suomea rediin? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
osa näytöksistä on anniskelunäytöksiä johon saat tiskiltä ostaa siideriä tai viiniä ja mitähän muuta siellä oli.
Hyh! Hyvä, että kerroit. Inhottaisi istua jonkun siiderinlipittelijän vieressä.
Vähän turhan kaukana täältä Oulusta katsottuna
Redin katot on niin matalalla, että ahdistaa.
Ei tule mitään wow-fiilistä.
Tykkäisin käydässä upeassa ja hienossa ostoskeskuksessa. Sellaisessa pakoon arjesta-paikassa.