Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä sopivaa asentoa nukkuessa

Vierailija
19.01.2019 |

Kun makaan oikealla kyljelläni, tuntuu sellainen painon/paineen tunne kyljessä. En osaa selittää sitä tarkemmin. Mitä pehmeämpi sänky, sitä voimakkaampana se tuntuu. Samalla tuntuu myös kiristystä alaselässä. Olen miettinyt voisiko nämä oireet johtua skolioosista, mutta toisaalta mulla on se vain lievänä ja nämä oireet alkoi vasta muistaakseni joskus puolitoista vuotta sitten. Olenkohan vaan tosi jumissa?

Vasemmalla kyljellä maatessa tuntuu vähän samankaltainen tunne, mutta vain raskaampana. Siitä en ole ollut niin huolissani, koska tuo tunne on ollut mulla niin kauan kuin muistan ja olenkin pienestä pitäen vältellyt vasemmalla kyljellä nukkumista. Selällään nukkuessa puolestaan niska kipeytyy helposti. Ja en tiedä liittyykö näihin muihin oireisiin, mutta mulla puutuu aika usein toinen jalka yöllä.

Voi hitto, miten sitä voi olla näin vaivainen jo 25-vuotiaana.. Ärsyttää kun ei saa nukuttua kunnolla. Ja oon muutenkin ollut aina huono nukkumaan, heräilen monta kertaa yön aikana.

Onko kellään mitään vastaavia oireita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu idea, mutta mitä jos nukkuisit mahallasi?

Vierailija
2/9 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahallaan nukkumista ei voi suositella kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on just parasta!

Vierailija
4/9 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi ostaa uusi patja.

Vierailija
5/9 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi jos ei oo läski.

Vierailija
6/9 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on huono sänky ja tyyny, hommaa jämäkämmät ja paremmin tukevat. Tulee kyllä kalliiksi, mutta on ehdottomasti sen arvoista, kun ottaa huomioon, että noin kolmasosa elinajastamme vietetään sängyssä.

Vierailija
7/9 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Unohtui mainita, että nukun kyllä nykyisin suht hyvällä ja jämäkällä patjalla. Aloitusviestistä sai ehkä sen kuvan, että patja olisi pehmeä vaikka näin ei ole. 

- ap

Vierailija
8/9 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja en tiedä liittyykö näihin muihin oireisiin, mutta mulla puutuu aika usein toinen jalka yöllä.

Voi kai johtua mistä tahansa, mutta itselläni pahimmat aiheuttajat alkoholi ja leivinhiiva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi