Kevättoiveet -vko 20
Se on sitten uuden pinon ja viikon aika!
Just tulin neuvolasta! Sai tosiaan paljon lippu läppysiä kuten maria jo ehti " varoitella" . Ihan kivaa oli, yli tunnin kesti ja pääasiassa vaan juteltiin tai terv.hoitaja kertoili ja kyseli kaikenlaista. Sit otettiin verinäyte (määritetään hemoglobiini, tulehdusarvot, kuppa, HIV, hepatiitti ja rhesus-tekijä ym.) sekä paino ja pissanäyte. Pissasta se katto jollain pikatestillä ettei ollut proteiinia, sokereita tai bakteereita, huumeita tai alkoholia virtsassa. Hassua oli kyllä kun siinä oli päiväkoti samassa rakennuksessa ja lapsineuvola... ihan oikeasti konkretisoitui se että meillekin on tulossa vauva. Ei sitä oikein meinaa vielä tajuta! Mites teillä, kandivaihe, mies suhtautui neuvolakäyntiin ja kui otettiin vastaan? Mun mies ei töiltään joutanut ja vähän olin mäkin sitä mieltä, ettei tuolla ekalla kerralla ihmeitä tapahdu ja siinä vaan naiset juttelee keskenään. Seuraava kerta on sit lääkärikäynti kuukauden päästä. Ja samoihin aikoihin np-ultra, kunhan saisin sinne ajan. Ultraan sit mies mukaan!
Rullaluistelu muuten evättiin multa :/ Terkkari ei suosittele raskausaikana suuren kaatumariskin vuoksi. No, enpä ehtinyt vielä kautta aloittaakaan.
Nyt pitäs taas töihin keskittyä, ei haluaisi..
rv 7+0
Lordi sitten voitti Euroviisut. Minä tietenkin nukuin, mutta mies sitten kertoi kun kömpi viereen. Aikas yllätys mutta hieno saavutus suomelta!
Testasin aamulla ja ihan puhdas nega tuli. Ihan liian aikaistahan tuo olikin mutta tänään olisi mahdollisuus liikunnoida rajummin ja aloin mietimään että jos sillä olisikin huonot vaikutukset jos olisi raskaana. Mutta eipä siis nyt huolta. Mutta kai tässä vielä pieni toivo elää, en kyllä jaksa uskoa. Menossa siis vasta kp 23 ja ovis mahdollisesti kp 15. Katsellaan ja kuunnellaan.
Minks: En ollut kissa näyttelyssä meillä kun on ihan maatiais kissoja ja mua niin säälittää että kisut laitetaan pieniin häkkeihin. Ne näyttää siellä niin surullisilta... Mun tädillä on kyllä rotukissoja mutta eipä taida niitä enää käyttää näyttelyissä. Sillä on yksi Pyhä Birma ja se on niiiiin ihana :) Hienoa että siellä olit auttelemassa. Mä haluasin kyllä testauttaa ne toksoplasma vasta-aineet, mä kun olen sellainen murehtia. Olenhan mä asunut kissojen kanssa 12-vuotiaasta ja varmaan sairastanut sen mutta olis kiva saada varmuus, sillä kun on niin pahat vaikutukset raskauden aikana. Mä oon kans miettiny et nakitan sit hiekkalaatikon siivouksen miehelle, onpa ainakin hyvä syy :)
Ai niin maria80, levisikö sana raskaudestasi kun mummusi kuuli siitä? Toi on kurja tilanne, mutta eiköhän se siitä.