Mikä on sinun "suuri pieni" salaisuutesi?
Eli joku pikkujuttu itsestäsi/tekemisistäsi mitä et ikinä haluaisi kenenkään tietävän.
Itse kirjoittelen facebookissa ahkerasti suljetussa jenkkien Sims 3- ryhmässä. (Virtuaalipeli joka taitaa olla oikeasti vähän nuorempien juttu. Voit luoda perheen, rakentaa taloja, hallita heidän elämänkulkuaan esim. työpaikat, suhteet ym) Ja olen hyvässä virassa oleva 3 aikuisen lapsen äiti. Olisi jotenkin älyttömän noloa jos ryhmä vaikka yhtäkkiä muuttuisi julkiseksi ja kaikki sukulaiset/tuttavat/työkaverit näkisivät miten viisikymppinen "vakava" akka kirjoittelee siellä innoissaan :D
Kommentit (14)
Pelaan tuntikausia Sims nelosta. Muut ihmettelevät mitä nyhrään aina koneella. Olen 44-vuotias nainen. Perhe toki tietää tästä ja naureskelee vaan tälle toiminnalle.
Vierailija kirjoitti:
Pelaan tuntikausia Sims nelosta. Muut ihmettelevät mitä nyhrään aina koneella. Olen 44-vuotias nainen. Perhe toki tietää tästä ja naureskelee vaan tälle toiminnalle.
Sieluntoveri :D
-Ap
Se, että stalkkaan somessa vuosikausien takaista ihastusta.
Pieni muna ja huono panemaan + palstailu.
Olen kiltti mies. Ihastun naiseen liian nopeasti ja karkotan hänet, koska en osaa olla tarpeeksi etäinen ja mysteerinen.
Väitän kaikille että olen lopettanut tupakoinnin vaikka oikeasti poltan kotona iltaisin. En kyllä muuten.
Täällä ilmoittautuu vuorostaan yksi the sims 2:n intohimoinen pelaaja. En halua edes arvailla miten monta sataa/tuhatta tuntia on tullut pelailtua vuosien aikana. Haluisin kyllä uudempiakin kokeilla, mutta sitten tarttis varmaan hankkia parempi kone. Ja toki pelailen paljon muutakin, mutta harvemmin pelailustani muille juttelen.
Vierailija kirjoitti:
No tietty se että kirjoittelen tällä palstalla. :D Varsinkin kun olen mies. Eikä minulla ole edes vauvaa.
Kuin mun kynästä!
Vierailija kirjoitti:
Täällä ilmoittautuu vuorostaan yksi the sims 2:n intohimoinen pelaaja. En halua edes arvailla miten monta sataa/tuhatta tuntia on tullut pelailtua vuosien aikana. Haluisin kyllä uudempiakin kokeilla, mutta sitten tarttis varmaan hankkia parempi kone. Ja toki pelailen paljon muutakin, mutta harvemmin pelailustani muille juttelen.
Minäkin pelaan the sims 2:sta. Olen pelannut jo vuosikausia. Sitä ennen pelasin The sims 1:sta. Minulla on myös sims 3 ja sims 4, mutta the sims 2 on minun suosikkini. Olen 52 vuotias.
Olen terveiden elämäntapojen lähetti eli harrastan paljon liikuntaa ja syön terveellisesti, mutta vedän kerran kuussa kahden päivän kännit ja vedän tupakkaa ketjussa ja tätä ei tiedä kun yksi ihminen eli se rikostoveri bestis.
Masennus, jota salaan ahkerasti. Ihmiset tosin ihmettelevät, miten olen niin usein "kipeänä".
Salaan sairauteni suurimmalta osalta ihmisiä.
Olen rakastunut neljättä vuotta, vaikka esitän että en välitä enää, koska tiedän että mies ei ole hyvä minulle. Joskus sorrun fantasioimaan seksistä sekä punon suunnitelmia, miten saisin hänet täysin pauloihini.
No tietty se että kirjoittelen tällä palstalla. :D Varsinkin kun olen mies. Eikä minulla ole edes vauvaa.