Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannuinko liian helposti: ystävä tuli kaukaa kylään ja lähti Tinder-treffeille?

Vierailija
19.01.2019 |

Oli sovittu kuukausi sitten jo vierailu, kun ei ole käynyt vuoteen. Sen jälkeen oli tavannut jonkun äijän Tinderissä. Tuli illalla, syötiin ja hän sanoi, että lähtee treffeille. yöllä laittoi viestin, että jää kylään yöksi.Ei ole tullut vieläkään treffeiltä... Odotanko nyt koko päivän, milloin hän saapuu? Olenko syyttä harmissani?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun takia tullutkaan

Vierailija
2/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee mieleen, että kaverillasi oli tarkoituskin tavata tämä tindermies, sinä olet sivuseikka ja tarjoat yöpaikan tarvittaessa. 

Mene omia menojasi, älä odottele häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika inha ystävä sulla. Tulisi kyllä itsellä vähän hyväksikäytetty olo jos ei ehtisi juurikaan kanssani viettää aikaan kyläilynsä aikana. Varsinkin jos ei ole etukäteen sanonut suunnitelmien muuttumisesta.

Vierailija
4/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan syystä olet loukkaantunut! Ei kuulosta siltä, että ystäväsi arvostaisi kauheasti teidän yhteistä aikaa. Mullakin oli kaveri, joka tuli pitkästä aikaa kaukaa kylään. Yökerhossa keskittyi sitten miesten kanssa jutteluun ja seurusteluun. Jäin itse ihan kolmanneksi pyöräksi. Tuokin ärsytti jo minua, koska ajattekin, että tarkoitus oli pitää yhdessä hauskaa, mutta jotkut ovat tuollaisia, että miesten iskeminen menee kaiken edelle.

Vierailija
5/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin itsekin, jos nimenomaan oli tarkoitus viettää "ystävysten aikaa".

Vierailija
6/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 12 on hotelleissa tavanomainen poistumisaika. Silloin voit kerätä hänen tavaransa eteiseen odottamaan.

Vierailija
7/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi vähän samaan suuntaan. Ystävä halusi pitkästä aikaa nähdä ja oli kovin innokas tapaamaan. Ois tarvinnut samalla apua, jota en sillä hetkellä pystynyt kuitenkaan tarjoamaan (autan ystäviäni mielelläni kyllä).

Eipä muistanut enää tulla käymäänkään🙄

Vierailija
8/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko mitään vai olenko muina miehinä? Kaipa hän nyt tavaransa hakee ennen kuin joutuu huomenna lähtemään kotimatkalle... Ap

Vierailija
9/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksikäyttäjä-ystävä. Tuli vain saamaan ilmaisen ruuan ja yöpaikan. 

Vierailija
10/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä yöpaikkaa näemmä tarvinnut. Miksei voinut suoraan mennä sen äijän luo? Ap

Vierailija
11/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran päinvastoin. Tulin pitkästä aikaa tapaamaan ystävääni pitkän matkan päästä. Lähdettiin pitämään yhdessä hauskaa yöhön, mutta kaveri iski jonkun miehen ja kiehnäsi sen kanssa koko illan. Itse olin ihan kolmas pyörä. Sitten kun viimein lähdettiin pois, niin myös mies lähti kaverini kämpille, joka ei ollut mitenkään iso.

Vierailija
12/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonko mitään vai olenko muina miehinä? Kaipa hän nyt tavaransa hakee ennen kuin joutuu huomenna lähtemään kotimatkalle... Ap

Ole muina miehinä. Tapahtunutta ei voi enää korjata, mutta ei sitä kannata ryhtyä pahentamaankaan. Kaverisi teki ruman tempun, ja nyt on hänen tehtävänsä miettiä, miten hän hoitaa huonon käytöksensä seuraukset. Tarjoa kahvit ennen lähtöä.

Nro 6

Vierailija
13/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän sitä yöpaikkaa näemmä tarvinnut. Miksei voinut suoraan mennä sen äijän luo? Ap

Siksi, koska ei ollut varma miehestä. Eli hän käytti sinua hyväkseen ja teki oharit jonkun todella epävarman säädön takia. Hyvä "ystävyys" teillä. 

Vierailija
14/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin sen verran pirullinen, että maksaisin samalla tavalla: lähtisin jonnekin pois kota ja odotuttaisin tavaroitaan hakemaan tullutta kaveria vähän aikaa oven takana. 

Vierailija
15/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos käy vaan hakemassa kamat ja muuten vehtaa tindertyypin kanssa, niin kiittäisin hyvästä seurasta ja että oli tosi kiva kun kävi. Tosin, hän tuskin ymmärtää sarkasmia sanojen takana... Saattaa olla vaan tyytyväinen itseensä..

Vierailija
16/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät varmaan olleet tavanneet aiemmin, niin äijähän olisi voinut paljastua epämiellyttäväksi tai muuten vaan erilaiseksi kuin kuvissa tai viesteissä. Näin laskelmoivalla ystävälläsi oli varasuunnitelma, jos ei miehen kanssa voisi yötä viettää.

Vierailija
17/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän tuli vain yhdeksi yöksi luoksesi niin onhan tuo ikävää käytöstä häneltä. Toisaalta itse kuljen parin sadan kilometrin päähän vierailemaan ystävillä ja sukulaisilla niin se menee aina niin että on yksi tietty kenen luokse mennään yöksi ja sitten hän harmittelee aina loputtomiin jos sanon että joo pitää sitten yhtenä päivänä kyllä käydä lasten mummulassa tai että tapaan toisen kaverin kahvilla ja olen pari tuntia poissa. (Sinne otan lapset mukaan tai tapaan toisen ystävän silloin kun lapset ei ole koko reissulla mukana, en jätä lapsiani kaverin hoteisiin ja lähde itse kahvittelemaan, tarkennus.)

Mutta siitä vasta show syntyy jos käyn paikkakunnalla vierailemassa jonkun muun luona, esim tuon mummun synttäreillä enkä käy ollenkaan tämän ystävän luona. Hän suuttuu ja loukkaantuu että on se nyt ihme että tulen sinne asti enkä voi heillä käydä. Ja aina kun tulen heille käymään niin sitten harmitellaan että ai sä tulit muka meille mutta tapaatkin muita tuttavia myös. 

Että jos ystäväsi tuli luoksesi esim koko viikonlopuksi niin ehdittehän te vielä viettää aikaa yhdessä jos hän tässä aamupäivän aikana palailee. 

Vierailija
18/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin sen verran pirullinen, että maksaisin samalla tavalla: lähtisin jonnekin pois kota ja odotuttaisin tavaroitaan hakemaan tullutta kaveria vähän aikaa oven takana. 

Mä tekisin näin kans. Sopisin varmaan elokuvatrreffit jonkun oikean ystävän kanssa, niin ei voi edes vastata puhelimeen. Upsista. 

Vierailija
19/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo 12 on hotelleissa tavanomainen poistumisaika. Silloin voit kerätä hänen tavaransa eteiseen odottamaan.

Miksi vaivautua? Tuskin tuo niitä on kerinnyt levitelläkään.

Vierailija
20/42 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin viestin ystävälle, että haluan tietää mitä teemme tänään yhdessä ja milloin, jotta voin suunnitella päiväni. Jos tähän ei tulisi selvää vastausta kertoisin, että ystävän käytös loukkaa, sillä olet valmistautunut ja odottanut hänen vierailuaan. Odotetusta vierailusta tulikin ihan jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi