Miks ihastun jatkuvasti pomoihini?
Ahdistaa... ei nyt mitään suuria tunteita, mutta haaveilua kipinästä. Nyt jo kolmas kerta kun näin käy. Onko muilla samaa ongelmaa?
Kommentit (21)
Olitko nuorempana usein ihastunut opettajiisi? Itse olin, ja sama kaava jatkuu nyt työelämässä siten, että ihastun aina pomoihini.
Pidän auktoriteetteja kiihottavina. En kylläkään tiedä, mistä tämä taipumus juontaa.
Vierailija kirjoitti:
Olitko nuorempana usein ihastunut opettajiisi? Itse olin, ja sama kaava jatkuu nyt työelämässä siten, että ihastun aina pomoihini.
Pidän auktoriteetteja kiihottavina. En kylläkään tiedä, mistä tämä taipumus juontaa.
Lähtöasetelma ei ole hyvä vallankäyttösuhteissa, mutta kunhan tiedostaa taipumuksensa, siihen osaa suhtautua ja voi tietoisesti suunnata kiinnostustaan toisaalle. Olen päätellyt johtuvan ainakin osittain siitä, että persoonallisuus on tietynlaisen johtajatyypin vastinpari.
Raha ja valta ne on, mitkä naista kiihottaa.
Miten on mahdollista, että naiset ei itse tiedä mitkä asiat vetää naisia seksuaalisesti puoleensa?
Ps. Vinkki: se ei ole feministi mies, joka hoitaa lasta ja kokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo olin kyllä opettajiin nuorempana.. :D en usko että perhesuhteista johtuis kun aina ollut hyvät välit vanhempiin.
Jotenki vaan niin ärsyttävää et ku pomi vaihtuu niin ensin ei mitään ihmeempiä tunteita mut sit yhtäkkiä herääkin kiinnostus. T. Ap
Ihan normaalia naisten käytöstä. Jos tämän selittää jollakin häiriöllä, niin hämmäsyttävän suuri osa naisista kärsii häiriöstä. Evoluutio voi antaa vastauksia miksi tämä on ihan normaalia. Tämän näkee joka puolella. Onko jossain menestynyttä miestä jolle ei olisi tarjolla naisia?
Minä ihastuin vanhempiin miehiin jo lapsena. Ihastun vieläkin itseäni reilusti vanhempiin, isällisiin ja dominoiviin miehiin. Etsin sellaista turvallista miestä..
Right now, I'm in a state of mind
I wanna be in like all the time
Ain't got no tears left to cry
Korkea status, arvokkuus materian, vallan ja rahan kautta. Puuttuko isukki omasta lapsuudesta?
Korkea status, arvokkuus materian, vallan ja rahan kautta. Puuttuko isukki omasta lapsuudesta?
Ariana1993 kirjoitti:
Minä ihastuin vanhempiin miehiin jo lapsena. Ihastun vieläkin itseäni reilusti vanhempiin, isällisiin ja dominoiviin miehiin. Etsin sellaista turvallista miestä..
Koska sulla on isä ongelmia. Tykkäät sängyssä kutsua miestä isukiksi? Miks sulla on kieli ulkona tuossa kuvassa? Jos sulla olisi ollut kunnon isä niin osaisit olla kunnon nainen. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Haluat palvella. Olet lammas joka omaa orja mentaliteetin. Täydellinen työhevonen ja goymi.
Olet varmaan samanlainen häirikkö, joka tuomittiin Cheekin veljen ahdistelusta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo aika pitkälti sinun lapsi-vanhempisuhteestasi vaikka et (tietenkään) halua sitä myöntää. Menisin terapiaan, loppuu tuo rakkauden ja htväksynnän hakeminen taholta, jonka ajattelee itseään ”ylemmäksi”, ”auktoriteetiksi” etc.
LOL,
menee aika vaikeaksi kun ei voi keneenkään kohta ihastua olematta mielenvikainen.
-jos ihastuu rikkaaseen, on golddiggeri
-jos ihastuu köyhään, on hyväksikäyttäjä
-jos ihastuu pomoon, on ongelmallinen isäsuhde
-jos ihastuu alaiseen, on muuten vaan sairas ja saa kenkää
-jos ihastuu vanhempaan, on taas isäongelmia
-jos ihastuu nuorempaan, on pedo
Mistä helvetistä voi muka aikuisena löytää itsensä miespuolisen kopion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olin kyllä opettajiin nuorempana.. :D en usko että perhesuhteista johtuis kun aina ollut hyvät välit vanhempiin.
Jotenki vaan niin ärsyttävää et ku pomi vaihtuu niin ensin ei mitään ihmeempiä tunteita mut sit yhtäkkiä herääkin kiinnostus. T. Ap
He jotka ihastuvat opettajiinsa (riippumatta heidän ulkonäöstään) hakevat kumppanistaan älykkyyttä ja pitävät viisaita ihmisiä viehättävinä. Tutkittu juttu hei.
Ei kerro välttämättä siitä, että olisi ongelmia isäsuhteessa. Oma isäni oli todella hyvä ja turvallinen.
Minäkin ihastun pomoihin, koska yhdistän heihin itsevarmuuden ja turvallisuuden. Siis sen harhakäsityksen, että he olisivat jotenkin yhtä luotettavia kuin isäni. Se on tietysti itsensä huijausta.
Mutta järki sanoo yhtä ja tunteet toista.
Voi olla kyse jostakin lapsuuden kehityshäiriöstä, että haet alitajuisesti hyväksyntää ylempää, jos et ole sitä aiemmin elämässäsi saanut. Voin toki olla ihan hakoteillä, kun en sinua tunne, mutta tämä on paras arvaukseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kertoo aika pitkälti sinun lapsi-vanhempisuhteestasi vaikka et (tietenkään) halua sitä myöntää. Menisin terapiaan, loppuu tuo rakkauden ja htväksynnän hakeminen taholta, jonka ajattelee itseään ”ylemmäksi”, ”auktoriteetiksi” etc.
LOL,
menee aika vaikeaksi kun ei voi keneenkään kohta ihastua olematta mielenvikainen.
-jos ihastuu rikkaaseen, on golddiggeri
-jos ihastuu köyhään, on hyväksikäyttäjä
-jos ihastuu pomoon, on ongelmallinen isäsuhde
-jos ihastuu alaiseen, on muuten vaan sairas ja saa kenkää
-jos ihastuu vanhempaan, on taas isäongelmia
-jos ihastuu nuorempaan, on pedo
Mistä helvetistä voi muka aikuisena löytää itsensä miespuolisen kopion?
Ei mistään, sillä miehestä ei uhriutuvaa mammaa saa vaikka kuinka vääntäisi. Lähinnä on se k i l t t i m i e s.