50+ pois Instasta niin maailmasta tulee parempi
Kokoelma väsyneitä selfieitä ja jos jonkinlaista maximum beauty filtteriä. Notkoselkäistä kippurajalkoja hiihtämässä tai lenkillä. Se harmittaa mua.
Onks vanhemmille rouville mitään omaa Instaa?
Kommentit (19)
Kaiken maailman tyhjät kiellot pois. Ajattelisit sinäkin vähän nenääsi pitemmälle vai aiotko poistua maailmasta ennenkuin täytät 50 v.?
Ja mikähän lienee tämänkin loistavan aloituksen perimmäinen pointti?
Ennemminkin instaak K30 ikäraja niin ei tartte kattoo teinejä joiden huulet on mutrullaan kuin olisi nakkijonossa saanut turpaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ennemminkin instaak K30 ikäraja niin ei tartte kattoo teinejä joiden huulet on mutrullaan kuin olisi nakkijonossa saanut turpaansa.
Ei niitäkään ole pakko seurata.
Hahaa, itse en instassa juuri edes näe sisältöä, jota en halua. En näe minkään ikäisten selfieitä, vaan seuraan ihan muita asioita. Olen muuten huomannut monien hyvien valokuvaajien olevan keski-ikäisiä tai vanhempiakin. T. 51 v.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän lienee tämänkin loistavan aloituksen perimmäinen pointti?
Ap ei osaa käyttää instaa... siellä ei tarvitse katsoa yhtään mitään mitä ei itse seuraa...
Vierailija kirjoitti:
Alle 50 v vi T uu instasta, se ei ole mikään alastosuomi.
Tuo oli hyvin sanottu. Nykyään tuntuu että insta on monille todella nuorille jonkinlainen herutuspaikka missä ollaan esittelemässä kauppatavaraa, ja leikitään tulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli hyvin sanottu. Nykyään tuntuu että insta on monille todella nuorille jonkinlainen herutuspaikka missä ollaan esittelemässä kauppatavaraa, ja leikitään tulella.
Lopettakaa se "leikitään tulella", koska sellaista ei ole. Vaatii aina sairaan ihmisen tulkitsemaan jotain sellaikseksi mitä se ei ole ja sitten omaa rikollisuuttaan peitelläkseen väännetään "leikki tulella"-soopaa.
Inhoan itse paljastelijoita, mutta sikäli kun laki sen sallii niin ei ole mitään mikä leikkisi tulella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se "leikitään tulella", koska sellaista ei ole. Vaatii aina sairaan ihmisen tulkitsemaan jotain sellaikseksi mitä se ei ole ja sitten omaa rikollisuuttaan peitelläkseen väännetään "leikki tulella"-soopaa.
Inhoan itse paljastelijoita, mutta sikäli kun laki sen sallii niin ei ole mitään mikä leikkisi tulella.
Hei ole nyt ihan ystävällinen ja ota järki käteen. Oletko kasvattaja?
Mikä se insta on? En todellakaan tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei ole nyt ihan ystävällinen ja ota järki käteen. Oletko kasvattaja?
Älä mälise, tässä ei ole mitään epäselvää.
tietämätönyli50 kirjoitti:
Mikä se insta on? En todellakaan tiedä.
Insta on paikka, jossa naiset kilpailevat siitä kuka voi läettää paljastavimman kuvan rikkomatta yhtiön sääntöjä. Eli nännit ja häpy piiloon ja eikun levittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Om asenteesi on kovin outo. Käytkö katsomassa niitä kuvia? Miksi?
Instagram näyttää hyvin tehokkaasti sellaisia kuvia joista olet aiemmin tykännyt. Joten ap?
Näyttääkö instagram joillekin sellaisten ihmisten kuvia, joita ei seuraa, mainokset poislukien? Mulle näkyy vain niiden kuvat, joita seuraan.
Pissisteinit pois vauvapalstalta, niin palstan taso kasvaa silmissä.