Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ pois Instasta niin maailmasta tulee parempi

Vierailija
19.01.2019 |

Kokoelma väsyneitä selfieitä ja jos jonkinlaista maximum beauty filtteriä. Notkoselkäistä kippurajalkoja hiihtämässä tai lenkillä. Se harmittaa mua.

Onks vanhemmille rouville mitään omaa Instaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 50 v vi T uu instasta, se ei ole mikään alastosuomi.

Vierailija
2/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken maailman tyhjät kiellot pois. Ajattelisit sinäkin vähän nenääsi pitemmälle vai aiotko poistua maailmasta ennenkuin täytät 50 v.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seuraat niitä?

Vierailija
4/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikähän lienee tämänkin loistavan aloituksen perimmäinen pointti?

Vierailija
5/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin instaak K30 ikäraja niin ei tartte kattoo teinejä joiden huulet on mutrullaan kuin olisi nakkijonossa saanut turpaansa.

Vierailija
6/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin instaak K30 ikäraja niin ei tartte kattoo teinejä joiden huulet on mutrullaan kuin olisi nakkijonossa saanut turpaansa.

Ei niitäkään ole pakko seurata.

Vierailija
7/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Kuustonen saa jäädä.

Vierailija
8/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, itse en instassa juuri edes näe sisältöä, jota en halua. En näe minkään ikäisten selfieitä, vaan seuraan ihan muita asioita. Olen muuten huomannut monien hyvien valokuvaajien olevan keski-ikäisiä tai vanhempiakin. T. 51 v.

Vierailija
9/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikähän lienee tämänkin loistavan aloituksen perimmäinen pointti?

Ap ei osaa käyttää instaa... siellä ei tarvitse katsoa yhtään mitään mitä ei itse seuraa...

Vierailija
10/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli hyvin sanottu. Nykyään tuntuu että insta on monille todella nuorille jonkinlainen herutuspaikka missä ollaan esittelemässä kauppatavaraa, ja leikitään tulella.

Vierailija
11/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli hyvin sanottu. Nykyään tuntuu että insta on monille todella nuorille jonkinlainen herutuspaikka missä ollaan esittelemässä kauppatavaraa, ja leikitään tulella.

Lopettakaa se "leikitään tulella", koska sellaista ei ole. Vaatii aina sairaan ihmisen tulkitsemaan jotain sellaikseksi mitä se ei ole ja sitten omaa rikollisuuttaan peitelläkseen väännetään "leikki tulella"-soopaa.

Inhoan itse paljastelijoita, mutta sikäli kun laki sen sallii niin ei ole mitään mikä leikkisi tulella.

Vierailija
12/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se "leikitään tulella", koska sellaista ei ole. Vaatii aina sairaan ihmisen tulkitsemaan jotain sellaikseksi mitä se ei ole ja sitten omaa rikollisuuttaan peitelläkseen väännetään "leikki tulella"-soopaa.

Inhoan itse paljastelijoita, mutta sikäli kun laki sen sallii niin ei ole mitään mikä leikkisi tulella.

Hei ole nyt ihan ystävällinen ja ota järki käteen. Oletko kasvattaja?

Vierailija
13/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se insta on? En todellakaan tiedä.

Vierailija
14/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ole nyt ihan ystävällinen ja ota järki käteen. Oletko kasvattaja?

Älä mälise, tässä ei ole mitään epäselvää.

Vierailija
15/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämätönyli50 kirjoitti:

Mikä se insta on? En todellakaan tiedä.

Insta on paikka, jossa naiset kilpailevat siitä kuka voi läettää paljastavimman kuvan rikkomatta yhtiön sääntöjä. Eli nännit ja häpy piiloon ja eikun levittelemään.

Vierailija
16/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Om asenteesi on kovin outo. Käytkö katsomassa niitä kuvia? Miksi?

Vierailija
17/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagram näyttää hyvin tehokkaasti sellaisia kuvia joista olet aiemmin tykännyt. Joten ap?

Vierailija
18/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö instagram joillekin sellaisten ihmisten kuvia, joita ei seuraa, mainokset poislukien? Mulle näkyy vain niiden kuvat, joita seuraan.

Vierailija
19/19 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissisteinit pois vauvapalstalta, niin palstan taso kasvaa silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan