Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara Aallolta jättipaljastus brittilehdelle: pyydettiin esiintymään paluun tekevän Spice Girlsin ”viidentenä jäsenenä”

Vierailija
19.01.2019 |

Tuliko muillekin tästä sellainen bon voyage -tunne, että Aalto on ennenkin paljastanut medialle noita isojen starojen smalltalkissa mainittuja kehuja. Onko tämä hänen vai suomalaisten tyypillinen ominaisuutensa, että mikä tahansa heitto tulkitaan kirjaimellisesti? Jos joku sanoisi sinulle, että olet lahjakas ja meidän pitäisi ehdottomasti tehdä jotain yhteistyötä yhdessä, tulkitsetko sen niin, että asia on jo sovittu ja nyt vain puhelua odottamaan? https://www.is.fi/viihde/art-2000005970969.html

Kommentit (993)

Vierailija
921/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on niin seksikäs, eikö olekin. Tuo itsevarmuus on aivan upeaa katsottavaa. Nautin täysin rinnoin hänen jokaisesta luistimenvedostaan.

Vierailija
922/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on hyvin epäsuosittu. Esim luistelukisalla surkeat katsojaluvut Suomessa.

Sillä on muuten valtavasti merkitystä, että kisa tulee viikon livelähetyksiä jäljessä joltain Jim-kanavalta, jonka katsojamäärät eivät arvattavasti muutenkaan ole korkeat. Suomessahan vastaava luistelukilpailu ei muutoinkaan ole aikanaan menestynyt, joten jos on kiinnostunut ainoastaan Saaran esityksestä niin senhän näkee ja kuulee netistä tai lehtien sivuilta jo viikkoa ennen kuin ohjelma tulee telkusta. Osahan katsoo kilpailun suorana netistä, kuten aikanaan X-Factoria.

Eka osa tuli sekä Neloselta että Jimiltä ja silti ne luvut oli surkeat.

Vaikka luvut ovat matalat, kertoo sitkeä huhu gaypiireissä, että Saara aikoo järjestää Suomen kansalle kiitokseksi luisteluesityksen Areenalla. Piruetin aikana hän esittää uutta Eden Jonesilta näpistettyä musiikkia ja liput tuohon kiitostapahtumaan maksavat 240€ ja vippi "meet and greet"-lippu on 800€ johon hintaan sisältyy selffie Saaran kanssa. Lipunmyynti alkaa nofear.storessa kevään aikana. Koreografiat tulevat olemaan todella vaativat, mutta Saara jaksaa ne sinnillä läpi. Tulossa on mahtava show.

Tällaisia kirjoittavan täytyy olla joku semi-katkera Saaran entinen koulukaveri. Ymmärrätkö, että olet kirjoittanut 60 sivua Saaraa mollaavia viestejä aiheetttomasti vai oletko jo luovuttanut elämäsi suhteen ja suollat eetteriin kaiken sen katkeruuden, mikä sinulla on sisimmässäsi?

Höpsö. Ihan kieli poskessa kirjoitettu, nauroin ääneen! Totuuden nimessä Saara ja Meri aiheutti nyt itse soppansa

Spice Girls hölinällään. Ei olisi lainkaan tarvittu tätä itsetehostusta ja tyypillistä hämminkiä, että kisassa saisi näkyvyyttä. Taitaa huono itsetunto kalvaa sekoboltsikaksikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara on niin seksikäs, eikö olekin. Tuo itsevarmuus on aivan upeaa katsottavaa. Nautin täysin rinnoin hänen jokaisesta luistimenvedostaan.

Itse nautin siitä kun rekkamies vetää sträppärillä pakoputkeen. Minua.

Vierailija
924/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on seuraava kisa, johon osallistuu? Tanssii tähtien kanssa? Euroviisut voi unohtaa, koska ei niissä pärjännyt. Mikä oli tietysti ihan outoa...

Vierailija
925/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sull pääss vikaa on, niin tänne tuu....

Vierailija
926/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Saara-hullu Ilta-Sanomien vai Iltalehden toimittaja? Koska tuollaista tekstiä ei ihan joka jamppa keksi.

Vierailija
927/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara-hullu luovutti, koska tajusi, että minä olen tämän palstan isoin kala.

Vierailija
928/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tylsää. Hullu, missä sä olet?

Vierailija
929/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitittehän huomiota Saaran upeaan peruukkiin. Vain Saara pystyy kantamaan tuota peruukkia noin täydellisesti.

Vierailija
930/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mä ostaa sulle lahjaksi sellaisen ison Saara-nuken. Niin on sitten joku jota halia.

Vierailija
931/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suomen katsotuin musiikkivideo 2018 = kyllä"

Niin mikä oli?

Vierailija
932/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt suutu. Kyllä se vielä iloksi muuttuu.

Vierailija
933/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monstersin 3,6 miljoonaa näyttökertaa Youtubessa on suorastaan onneton verrattuna näkyvyyteen. Euroviisufinaalia seurasi mm. 195 miljoonaa katsojaa + kaikki se kuukausien rummutus kotimaassakin.

Otetaanpa vaikka esimerkkinä samana vuonna julkaistut

"Pasi ja Anssi - Mahtava peräsin ja pulleat purjeet" 2,3 miljoonaa ja

"Gettomasa - Lössi" 1,9 miljoonaa

Suhteessa ihan älyttömät katselukerrat verrattuna näkyvyyteen mediassa.

ja 10kk aiemmin julkaistulla Robinin Hula Hulalla 8 miljoonaa näyttökertaa, pääseeköhän esimerkiksi Monsters kuinka pian tähän?

Vierailija
934/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun Saara ja Jenni vetäisivät duo-keikan joku päivä.

Yleisöennätys olisi taattu.

Vierailija
935/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara-hullu on yksinäinen peräkammarinnössö, joka itkee itsensä uneen, koska tietää Saaran olevan täydellinen.

Vierailija
936/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara voi olla wannabe spice

Vierailija
937/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilkkaat Jenniä? Etkö edes ymmärrä että hän teki marraskuussa loppuunmyydyn Hartwall areenan keikan? Aivan turha hänelle on joka ketjussa vithuilla!

Vierailija
938/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on päässä vikaa. Lähdetkö treffeille?

Vierailija
939/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pilkkaat Jenniä? Etkö edes ymmärrä että hän teki marraskuussa loppuunmyydyn Hartwall areenan keikan? Aivan turha hänelle on joka ketjussa vithuilla!

Tarkoitin kyllä ihan vilpittömästi tuon viestin. Rauhoitu.

Vierailija
940/993 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinun ystäväsi. Kerro huolesi Mika-sedälle. Keskustellaan huolemme pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan