Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nappailetko alkoholia ihan vaan maun vuoksi?

Vierailija
18.01.2019 |

Itse en ota humalaan asti, vaan saatan pyöritellä samaa konjakkitilkkaa tunninkin tuoksutellen ja makustellen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon enemmän sen mieliteon vuoksi että saan rentoutuneen olon.

Vierailija
22/25 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

M kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

Tykkään oluesta, vaikka olenkin nainen. Tai enpä tiedä liittyykö tämä edes naiseuteen mitenkään, mutta joo olutta juon maun takia. Makeat siiderit eivät houkuta yhtään.

Onko gösser tuttua?

Tule mun kanssa maistelemaan.

Ei ole tuttu merkki tuo. Velkopopovický kozel maistuu pehmeyden takia, myös tummana. Kiitos kutsusta, mutta olen tällä hetkellä kipeänä. :)

Itävaltalaista olutta puolenlitran pullo maksaa viipurissa 56ruplaa jollain bonuskortilla 38 ja kurssi on ollut 76/1€ naurettavan halpaa.

Täytyy kokeilla tuota. Myydäänkö ihan ravintoloissa tai Alkossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

M kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

Tykkään oluesta, vaikka olenkin nainen. Tai enpä tiedä liittyykö tämä edes naiseuteen mitenkään, mutta joo olutta juon maun takia. Makeat siiderit eivät houkuta yhtään.

Onko gösser tuttua?

Tule mun kanssa maistelemaan.

Ei ole tuttu merkki tuo. Velkopopovický kozel maistuu pehmeyden takia, myös tummana. Kiitos kutsusta, mutta olen tällä hetkellä kipeänä. :)

Itävaltalaista olutta puolenlitran pullo maksaa viipurissa 56ruplaa jollain bonuskortilla 38 ja kurssi on ollut 76/1€ naurettavan halpaa.

Täytyy kokeilla tuota. Myydäänkö ihan ravintoloissa tai Alkossa?

Ei mitään tietoa, maistoin ekan kerran eräissä kisoissa kun itävaltalaisilla oli mukana.

Hankin jonkun pullon kun oli viipurissa karusellissa.

Missä asut n-25v?

Vierailija
24/25 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttuisa Fernet Branca on hyvää pienissä erissä nautittuna.

Vierailija
25/25 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain maun vuoksi, osittain rentouttavan vaikutuksen takia. En kuitenkaan enää nykyään kisko alas mitä tahansa Valdemaria, vaan mukana juomisessa täytyy olla maistelu. Kokeilen yleensä erilaisia juustoja vaihtelevien viinien kanssa ja välillä myös ruokien seurana viinejä tai erityyppisiä oluita. Konjakki tai rommi maistuu vähän makeampien kanssa, kuten suklaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi