Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä miehelle joka pyytää treffeille vaikka olen varattu?

Vierailija
18.01.2019 |

Rikosilmoitusta en jaksaisi tehdä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei, olen varattu. Vaikeata?

Vierailija
2/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo selvää ahdistelua. #metoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä arvelet..

Vierailija
4/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäpä jos ihan vaan sanoisit että ei kiitos, en tule. Sen pituinen se!

Vierailija
5/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei lakkaa hämmästyttämästä monien miesten suorastaan narsismia hipoja kuvittelu itsestään. Luullaan että kaikki naiset olisivat sulaa vahaa kun meikämanne hieman flirttaa, ja kuvitellaan jotenkin ansaitsevansa ketään naista. Oksettavaa.

Vierailija
6/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää siis sinua helppona nakkina, yksinkertaisena ja arvostus on miinuksen puolella. Yritäpä ap hieman nostaa tasoasi.

Vierailija
7/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pyysikö mies ihan oikeasti sinua treffeille vai ilmaisiko vain halunsa, että olisi halukas joskus viettämään aikaa kanssasi. - Itselläni on useampikin vastakkaista sukupuolta oleva kaveri ja ystäväpiirinikin kuuluu sekä varattuja että sinkkuna niin  naisia kuin miehiä, eikä tämä ole toistaiseksi ollut mikään ongelma,   

Vierailija
8/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun rikosilmoitusta tekemään. Miesten ei kuulu kommunikoida naisten kanssa. Linja-autoihinkin takaisin osastot naisille ja tummemmille henkilöille.

Vierailija
9/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin imarreltu jos joku pyytäis tietäen että oon varattu. Sano vaa että muuten kyllä mutta nyt tällä kertaa ei kiitos. Ehkä myöhemmin :P

Vierailija
10/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mitä tuota ilmoittelemaan poliisille.

Jos pyytää, treffeille, sanot, että "kiitos kyllä. Mies ja lapset / äiti / isä / sisko / veli tulee mielellään, koska liikutte aina yhdessä perheen kanssa. Koska nähdään ja missä? Myöhään ei valitettavasti pystytä oleen, kun lapset /äiti menee nukkumaan klo 20".

Vierailija
11/23 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot, että ei tietenkään käy, koska olet varattu, joten sinulla ei ole aikaa, mutta pikaisille panoille kyllä löytyy tarvittaessa aina aikaa.

Tätä voi tarkentaa huomautuksella, että "mieheni aina kuvaa nämä sessiot, ei kai haittaa". Jos tämänkin jälkeen tahtoo treffeille, kysymys on tosi rakkaudesta.

Vierailija
12/23 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille? Siis päivällä lounaalle / kahville, vai tosiaan esim illalla kahden kesken ravintolaan? Arki vai viikonloppu? Nää kaikki merkkais mulle mistä on kyse. Jos on sun mielestä itsestäkin millään lailla arveluttavaa niin miksi menisit?

Vierailija
13/23 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no mitäpä jos ihan vaan sanoisit että ei kiitos, en tule. Sen pituinen se!

👍

Vierailija
14/23 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei lakkaa hämmästyttämästä monien miesten suorastaan narsismia hipoja kuvittelu itsestään. Luullaan että kaikki naiset olisivat sulaa vahaa kun meikämanne hieman flirttaa, ja kuvitellaan jotenkin ansaitsevansa ketään naista. Oksettavaa.

Ja minua ei lakkaa hämmästyttämästä kuinka joku varattukin nainen aina lähtee näihin mukaan kun joku vaan vähän flirttaa. Pelkkä katsekontakti riittää ja oma ukko unohtuu. Kuvottavaa. Missä moraali?

Vierailija
15/23 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene. ja jos miehesi kysyy asiasta jotain katkaise kaikki keskustelu syyttämällä häntä mustasukkaiseksi. Sano että et jaksa olla sellaisessa suhteessa jossa vahditaan menemisiä. Näinhän sinä kuitenkin teet. Ja kuitenkin menet mielelläsi katsomaan mitä tällä kyselijällä on mielessä.

Vierailija
16/23 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/23 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee pimpo.  :D

Vierailija
18/23 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä  kaveri on aanut vaikka tietää että ton akan ukko on vokotellut sen muijaa ja haluaa kostaa

Vierailija
19/23 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro asiasta miehellesi ensin että joku hyypiö yrittää sua piirittää mutta sua ei kiinnosta pätkääkään ja vittuttaa koko tyyppi. Sovit sitten "treffit" hyypiön kanssa mutta lähetätkin paikalle miehesi kavereidensa kanssa. Sitten vaan mielikuvitukselle valta.

Vierailija
20/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee pimpo.  :D

En tiedä mikä on pimpo, mutta rikosilmoitus lienee vitsi.