Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä miehelle joka pyytää treffeille vaikka olen varattu?

Vierailija
18.01.2019 |

Rikosilmoitusta en jaksaisi tehdä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpo on semmonen lentokyvytön norsu. Vähän kuin Dumpo mutta ei yhtään.

Vierailija
22/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus. Olen ollut varattu jo vuosia ja lapsenikin ovat teinejä, mutta silti olen ollut treffeillä muiden miesten kanssa. Minulla on ystävinä useampia miehiä ja työpaikallakin saatan mennä lounaalle kenen kanssa vain. Minulla on lapsuudesta saakka ollut ystävinä sekä miehiä että naisia, ei heidän jalkojenväli vaikuta asiaan mitenkään, vaan mukava luonne ja se, että juteltavaa riittää.

Ei aina ole kyse seksistä!! Olisi äärettömän tylsää ja typerää, jos ajattelisi sillä periaatteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tsiisus. Olen ollut varattu jo vuosia ja lapsenikin ovat teinejä, mutta silti olen ollut treffeillä muiden miesten kanssa. Minulla on ystävinä useampia miehiä ja työpaikallakin saatan mennä lounaalle kenen kanssa vain. Minulla on lapsuudesta saakka ollut ystävinä sekä miehiä että naisia, ei heidän jalkojenväli vaikuta asiaan mitenkään, vaan mukava luonne ja se, että juteltavaa riittää.

Ei aina ole kyse seksistä!! Olisi äärettömän tylsää ja typerää, jos ajattelisi sillä periaatteella.

Olet parisuhteessa ja käyt treffeillä muiden miesten kanssa. Just joo. Ja cuckold miehesi varmaan hakkaa tattia kotona.