Keski-ikäinen mies, millaista päähinettä käytät näin pakkasella
En nyt tarkoita urheillessa vaan ihan muuten arkioloissa.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Vain silloin harvoin, kun varsinaisesti ulkoilen pakkasella, laitan pipon päähän.
No kyllä varmana käyttäisit jos sinunkin täytyisi polkupyörällä työ- ja kauppamatkasi rahanpuutteessa tehdä.
Tottakai. Talvipyöräily ei tosin ole mun juttu, ja julkisia käyttäisin, jos ei olisi omaa autoa. Eli ei pipoa silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Lierihattu - siitä en luovu!
Vastaan tuli viikolla ikäiseni mies, eli joku 40-50 vuotias, jolla oli päässään lierihattu. Ajattelin silloin, että en voisi ikinä seurustella miehen kanssa, jolla on sellainen päässään. En tiedä mikä lierihatussa on niin vastenmielistä, mutta ei hän kyllä ole pätkääkään minun tyylinen. Siisti pään myötäinen pipo on ok ja jopa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lierihattu - siitä en luovu!
Vastaan tuli viikolla ikäiseni mies, eli joku 40-50 vuotias, jolla oli päässään lierihattu. Ajattelin silloin, että en voisi ikinä seurustella miehen kanssa, jolla on sellainen päässään. En tiedä mikä lierihatussa on niin vastenmielistä, mutta ei hän kyllä ole pätkääkään minun tyylinen. Siisti pään myötäinen pipo on ok ja jopa hyvä.
Sama. Tosin piponkin voi olla tyylikäs eikä välttämättä sellainen pieni kortsumallinen.
Vierailija kirjoitti:
Paksu lippahattu korva ja niskasuojalla.
Miksi käytät vanhojen vaarien lakkia vaikka olet vasta keski-ikäinen?
Kymmenen euron tekokarvalakki, Prismasta muutama vuosi sitten ostettu.
Aivan käsittämättömän lämmin ja tosi kevyt, näyttääkin hyvältä, tekisi mieli pitää muulloinkin kuin kovilla pakkasilla.
Paksu lippahattu korva ja niskasuojalla.