Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ei rokota lapsiaan?

Vierailija
15.05.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miksei jotku syötä lapsilleen lisäaineita? Miksi jotku ei käytä astianpesukoneessa myrkkyjä? Miksi jotku käyttää pesuaineita ilman zeoliittia?

Vierailija
2/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamisessa on kyse ihan muusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He siis haluavat hyödyt ilman rokotusten mahdollisia haittoja. Eivät kuitenkaan mieti esimerkiksi sitä, että vaikka se tuhkarokko heidän lapselleen ei olisikaan kuolemaksi, naapurin lapsi - joka leukemiansa takia on pitänyt jättää rokottamatta - siihen voi sitten kuollakin.

Vierailija
4/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaks tässäkin maassa on vuosikymmeniä taisteltu, että saadaa pahat taudit kukistettua!

Ja sit nää idiootit haluaa ne takasin jylläämään!

en tajua... en...

Vierailija
5/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteet ovat hyödyksi koko kansakunnalle, siksi saavutetut hyödyt kumoavat ne haitat, joita niistä voi olla yksittäiselle lapselle. Vanhemmilla taas on vastuu siitä yksittäisestä lapsesta. Miksi luulette, että rokotukset ovat vapaaehtoisia? Koska niistä saadut lapsikohtaiset hyödyt vs. riskit ovat sellaisia, että niitä ei voi kenellekään pakottaa.

BTW, itse olen rokottanut lapseni. Myös se on riskinottoa, mutta päätimme itse mitkä riskit otamme.

Vierailija
6/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on näitä vastuuttomia pakoilijoita, jotka toimivat itsekkäästi

Vierailija
7/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tutkimuksia luettuani olen tullut siihen tulokseen, että tällä hetkellä Suomessa ei ole tarvett ottaa lapsilleen rokotuksia. Yhedn ainoan rokotuksen kohdalla jouduin miettimään asiaa, mutta koska rokottet ovat nykyään pelkästään yhdistelmä rokotteita, en sitäkään sitten ottanut. Ihmiset jotka ovat sitämieltä, että ole itsekäs ja vaarannan epidemian uudelleen puhkeamisen sekä muiden lapset eivät ole tainneet asiaan kunnolla tutustua. Minä kyllä koen , että olen palveluksen tehnyt lapslleni kun en ole heitä rokottanut ja olen vaivautunut ottamaan niistä selvää. Kommentit joissa väitetään että en välitä lapsitani, m usein hyvin muiden lapsista etc. ovat yleensä ihmisiltä jotka ovat mielipiteensä rakentaneet uskoen neuvolajärjestelmää, lääkäreitä taikka lehtijuttuja jotka ovat yleensä hyvin kapea alaisia. Ottakaa selville mitä tällä hetkellä tapahtuu esim. englannissa rokotusrintamalla. En minäkään pidä pahana sitä, jos joku haluaa rokotuttaa lapsensa.

Vierailija
8/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen rokotuttanut lapseni,mutta tästä eteenpäin mietin tarkemmin!

enkä anna poitsulleni esim,mpr rokotetta,

siitä enemmän haittaa ku hyötyä...

lukekaa enemmän faktaa rokotteista ennen kun sanotte mitään!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme