Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vanhoja pyykinpesukoneita teillä on. Meillä 15v vanha

Vierailija
18.01.2019 |

päältä täytettävä. Toimii mutta käy kuin traktori. Homeessakin vähän jo. Pitäs kai höyrypesuria näyttää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v. LG sivusta täytettävä. Ei kertakaan huollettavana.

Vierailija
22/27 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on 27v. Onhan tuolla ikää, mutta on vielä pessyt suht hyvin, joitain häiriöääniä on ilmaantunut viimeisen vuoden aikana. Kai se vaihto on kohta edessä, kun ei tuota kuulemma voi korjatakkaan. Candya en kyllä huoli, koitin kerran ja en pitänyt.

Mä kokeilin kans candyä kerran mutta se ei kestä kovassa käytössä, heti paikat repesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pikkupyykille ns pyykkimäntä (varren päässä oleva reiällinen purkki, jolla ämpärissä plevia pyykiejä survotaan) vuodelta 1952. Isommat pyykit pesen kerrostalon yhteiskoneella.

Vierailija
24/27 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irstassika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on 27v. Onhan tuolla ikää, mutta on vielä pessyt suht hyvin, joitain häiriöääniä on ilmaantunut viimeisen vuoden aikana. Kai se vaihto on kohta edessä, kun ei tuota kuulemma voi korjatakkaan. Candya en kyllä huoli, koitin kerran ja en pitänyt.

Mä kokeilin kans candyä kerran mutta se ei kestä kovassa käytössä, heti paikat repesi.

Mun tyssäs heti kättelyssä, kun ei letkunpaikkaan sopinu normi letku. Luulin et aina sopii, mut ei näköjää sovi.

Vierailija
25/27 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukone on uusittu mutta on meiillää kyllä jotain tosi vanhoja kodin tektoniikkaa jota täytyy väliajoin huoltaa.

Vierailija
26/27 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se 2008, kun tuon hankin, eli 11 vuotta tulee tänä vuonna täyteen. Kyseessä on kapea, päältä täytettävä malli, joka oli varmaan se kaupan halvin silloin aikoinaan, joten siihen nähden on ihan kiitettävästi palvellut.

Vierailija
27/27 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköä säästyisi luultavasti 50-70%, jos vaihtaisitte nuo vanhimmat hyrränne uudempiin. Eihän se tietysti pelkällä sähköllä itseään maksa takaisin kovin nopeasti, puhutaan kympeistä vuodessa, mutta itse investoisin siitä huolimatta.

Sen uuden teko vie sähköä ja luonnonvaroja, vanhan hävitys samoin, eikä uusi lyhytikäisempänä tn. maksa itseään takaisin elinaikanaan. Ehei, pidän toimivan vanhan, niin monesta syystä.