XD Olen tavannut erään, IRL (no alunperin netissä) ja olemme p@nneet
On kyllä jännä huomata, että miekkoset joiden kanssa minulla on jotain, ovat aina todella samantyyppisiä! XD
Tämäkin miekkonen on erittäin hoikka, mutta toisin kuin viimeisin ex, miekkonen on lihaksikas hoikka. Ex oli vain laiha rimpula. En vertaile eksää ja uusia, mutta on mielenkiintoista miettiä yhtäläisyyksiä XD kaikki eksäni ovat olleet hoikkia, paitsi no se yksi mutta unohdetaan se nolo suhde XDDD
Miekkonen on myös erittäin suorapuheinen ja käy kimppuun kuin nälkäinen limppuun XD. Kyllä pöksyt kostuivat kun miekkonen katsoi minua vakavana, sanoi että on kerännyt rohkeutta nyt tunnin verran ja katsoin häntä hieman epävarmasti, että jaah siis mitä, mikä nyt on vialla...? Ja yhtäkkiä suutelimme XD :)
Miekkonen on rauhallinen ja fiksun oloinen, jotenkin todella samanlainen kuin kaikki miekkoset joiden kanssa olen läheisemmin tekemisissä XD. Tällä hetkellä yritän pitää pään kylmänä, koska olemme tavanneet vasta yhden kerran ja pelkään aina pahinta XDD. Mutta kyllä hymyilyttää XD.
Kommentit (9)
Niin ja hommat menivät p@neskeluun XD Olihan se ;) Tietysti ajan kanssa vain paranee, koska ei uuden kanssa voi oikein osata vielä kaikenlaisia jippoja XD.
Vierailija kirjoitti:
Kumilla vai paljaana? Kumpi hommasi kumit?
XDDDD mitäs luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
XDDDD mitäs luulet?
Otitko myös tuhkikseen?
😃😃😃😃😃😃😁😁😁😁😂😂😂😍
XXXXXXXXXDDDDDDDDD
XXXXXXXDDDDDDDDD
😅😅😅😆😆😆😉😉😉😉😉😉😉🙂
XXXXXXDDDDDDD
voi miekkonen sentään ja älykkyysosamäärä on ?
Voisitko olla ystävällinen ja palata takaisin sinne Demiin? Kiitos!