Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soinin itsekehu on täysin häpeämätöntä

Vierailija
18.01.2019 |

Kun lukee Soinin plokeja, niin Hänen itsekehuminen on jotain käsittämätöntä. Minä, Minä, ja vielä kerran Minä. Ja muistaa usein haukkua entisen puolueensa. Katkera ukko joka rakastaa itseään narsistisesti. Ei edes häpeä mitään!!!!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi hillotolppa on huhtikuussa nuoltu loppuun. On sen jälkeen ex-politikko.

Vierailija
2/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera ja juntti mikä juntti, kuten seuraajansakkin. Vastakkainasettelun tuoja suomalaiseen politiikkaan, Oikeasti tyyppi on haitallisinta mitä toimivalle päätöksien teolle konsensuksessa ja demokratialle voi tapahtua. Opponoija ilma omia ratkaisuta mutta muistaa haukkua kaikki työklaverinsa kyllä. Ja yllättävän paljon Suomessa on niitä jotka ihailevat tällaista rikkojaa ja panettelijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on sillä komeat nenäkervat. Rehoittavat aina valtoimenaan.

Vierailija
4/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halmeesta on yleensä ihmeen hiljaa.

Vierailija
5/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa muutoin Soinilla olemaan kiire jos aikoo olla ehdokkaana vaaleissa. Enää vähän yli kaksi kuukautta aikaa ennakkoäänestykseen.

Vierailija
6/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on solkoministeri Uini. Tollohilppa. Käkintaantaja. Missä Soini, siellä ongelma.

Vierailija
7/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa muutoin Soinilla olemaan kiire jos aikoo olla ehdokkaana vaaleissa. Enää vähän yli kaksi kuukautta aikaa ennakkoäänestykseen.

Soini ilmoittaa ehdokkuudestaan juhannuksena ja on mielestään ylivoimaisesti paras ehdokas.

Vierailija
8/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jabbalta voi kysyä kuinka kehtaat ja jabbahan kehtaa.

Vierailija
9/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että se pääsee läpi helposti mikä on sääli. Tuo ukko ei saanut edes palautussopimusta irakkien kanssa aikaan vaikka kovasti lupaili. Söi vaan donitseja.

Vierailija
10/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jabbalta voi kysyä kuinka kehtaat ja jabbahan kehtaa.

Jabba kysyy vaan että kuinka kehtaat kysyä.

Vierailija
11/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta on sillä komeat nenäkervat. Rehoittavat aina valtoimenaan.

Naiset osaavat kyllä onneksi aina keskittyä olennaisiin asioihin kritisoidessaan poliitikkoja. Ulkonäkö, ulkonäkö, ulkonäkö.

Vierailija
12/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että se pääsee läpi helposti mikä on sääli. Tuo ukko ei saanut edes palautussopimusta irakkien kanssa aikaan vaikka kovasti lupaili. Söi vaan donitseja.

Ehkä pääsisi, mutta ei mitenkään heittämällä enää. Soini on saanut aikaisemmin äänivyöryjä möyhkäämällä "Missä EU siellä ongelma" mutta ne puheet loppui kuin seinään kun pääsi ministeriksi.

Olisi aika nolo loppu poliitikonuralle istua vielä neljä vuotta yksinään tai ehkä Terhon kanssa 1%-puolueena kunnes sitten hiipuu pois kuin SMP aikoinaan.

Vierailija
13/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pitänyt pitää pää syvällä hartioiden välissä ja katse maassa, kun ajattelee millainen tyyppi Suomea edustaa maailmalla. 

Vierailija
14/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä pitänyt pitää pää syvällä hartioiden välissä ja katse maassa, kun ajattelee millainen tyyppi Suomea edustaa maailmalla. 

Samaa mieltä. En kylläkään häpeä koskaan suomalaisuutta, mutta Soinia saa hävetä.

Vierailija
15/18 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun liikun maailmalla, niin minulle on aivan sama kuka on ulkoministerinä. Soini taas persoonana on itseään täynnä oleva öykkäri.

Vierailija
16/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran Soini haukkui plokissaan persuja. Näyttää ottavan koville persujen rajut gallup lukemat. Soinin polittinen ura on juuri tulossa loppuun, ja hyvä niin. Narsismi joka on Soinin tauti on jotain kuvottavaa.

Vierailija
17/18 |
19.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollohilppa on ruma ja itsekäs. Ja vielä tyhmä kuin aasi.

Vierailija
18/18 |
20.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee Soinin plokeja, niin Hänen itsekehuminen on jotain käsittämätöntä. Minä, Minä, ja vielä kerran Minä. Ja muistaa usein haukkua entisen puolueensa. Katkera ukko joka rakastaa itseään narsistisesti. Ei edes häpeä mitään!!!!

Valitettavaa, mutta totta. Täysin sokea itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän