Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko mennä hoitajaopiskelijana hoitoalan sijaiseksi?

Vierailija
18.01.2019 |

Jännittää. Kohtaan potilaat hyvin, saan heiltä kiitosta eikä siinä mitään, mutta en mä osaa esimerkiksi osaa vielä Ottaa potilasta osastolle ja kotiuttaa osastolta. Ja muutenkin kaikki tietotekniset ja paperihommat vähän jännittää.. mistä näenkään lääkärin uusimmat määräykset, lääkemuutokset jne. Tämmöset jännittää, kyllähän ne varmasti oppisi käytännössä nopeasti.

Rohkaiskaa mua. Menenkö sinne vai en? Minua on siis ihan pyydetty sinne. Jännittää vaan kovasti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/9 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajan vastuulla varmistaa, että opiskelijan työtehtävät on hänelle sopivia. Eli mene vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sulla nyt joku perehdytys on? Perehdytyksessä varmasti kerrotaan olennaisimmat asiat. Ja jos tosiaan osastosta kyse (kuten ymmärsin?) Niin onhan siellä talo täynnä väkeä ja ympärillä ihmisiä jotka auttaa. Lääkehoitona luulen, että saat antaa vain suun kautta lääkkeitä, injektioista en tiedä. Suonensisäisiä et ainakaan saa antaa.

Mene vaan. Saat kokemusta 👍

Vierailija
4/9 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä muuten mitään opi jos et tee jo opiskeluaikana töitä. Harjoittelut ovat aina harjoitteluja ja työ on vasta se mikä ihan oikeasti opettaa ja antaa sitä itsevarmuutta ja ammattitaitoa tehdä sitä työtä.

Vierailija
5/9 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
6/9 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain. Jos kerta oikeen on PYYDETTY.... Kyllä tehtävien tulee olla sellaisia, joita pystyt tekemään. Et ole valmis joten kukaan ei odota sulta täydellisyyttä. Sitä paitsi edes vastavalmistuneet tai vaikka vuoden alalla olleetkin ovat vielä "opiskelemassa" työelämässä ja se on ihan jees näin. Kyllä susta varmasti on tosi suuri hyöty kun teet vaan niitä asioita mihin kykenet. Sijaisista on kova pula, kaikki kelpaa.. :D

Vierailija
7/9 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet. Mieti miten paljon saat arvokasta kokemusta 😊

Vierailija
8/9 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkarit hoitaa tuollaiset hommat, ei opiskelijat. Ainakin meillä.

Vierailija
9/9 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakkarit hoitaa tuollaiset hommat, ei opiskelijat. Ainakin meillä.

Laittaako sijaisina toimivat opiskelijat teillä injektioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi