Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli lapsuutesi omituinen hyvä haju?

Vierailija
18.01.2019 |

Toisesta ketjusta innostuneena, jossa keskusteltiin lapsuuden pahoista hajuista. Eli omituinen haju/tuoksu, jota muut pitivät pahana. Itselläni oli pakokaasujen hajut, jotka olivat omituisella tavalla hyvänhajuisia :D

Kommentit (592)

Vierailija
41/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon tuoksu, jonka myöhemmin paikansin Lemon Juice & Glycerin -käsivoiteeseen :)

Vierailija
42/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kivaa kun pääsi mukaan jos autoa piti katsastaa koska autokorjaamoilla tuoksui niin hyvältä.  Kotikaupungissa oli myös ihana lelukauppa jossa oli hirveästi tavaraa ja siellä oli vähän ummehtunut ilma ja voimakas muovin haju jota rakastin.

Ja jonkun tietyn merkkinen liimapuikko tuoksui tosi miellyttävältä. Toivottavasti en sitä sen enempää impannut.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa. Tussut.

Vierailija
44/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bensa. Tussut.

Voi apua siis TUSSIT :D:D

Vierailija
45/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalojen pyörävarastot.

Vierailija
46/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengaskaupat, eli kumin tuoksu.

Vierailija
47/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulan tuoksu sisällä,mummin piparilaatikon tuoksu ja maakellarin tuoksu 😊 mukava ja jännä oli käydä mummille hakemassa kellarista pottuja tai hillopurkkia, hiirenloukut lattialla ja pimeä mystinen paikka, ja tietysti se haju 😄 myös mun kaverin kodissa oli maakellari,mutta sinne laskeuduttiin keittiöstä pienestä ovesta, jyrkät kierreportaat meni alas ja sieltä semmoinen makeanimelä silloin ajattelin että hyvä tuoksu pölähti. No,tietäähän sen nyt mitä tuoksuja ne oli mutta lapsena hyviä tuoksuja 😊

Vierailija
48/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mumman asunnossa tuoksui vahvasti valkosipuli ja maitohera, joilla hän lääkitsi nivelreumaansa. Mielestäni se oli jokseensakin kiehtova tuoksu.

Vierailija
49/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvihuoneen väkevä sekoitus tomaatteja ja kurkkuja sekä nokkosvesilannoitetta. Naurishaudikkaiden aromi saunanpesästä. Kerppujen haju liiteristä, lehdesnippuja siis naapurin lehmille talveksi. Metsämansikat. Omenien ja luumujen huumaava aromi.

Vierailija
50/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Pakokaasu.

Vähän sinnepäin: parkkiluola. "...hämärän kivisen paikan..."

Vierailija
51/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jo teini-ikään, mutta yks tosi spesiaali deodorantti (en tiedä msitä sain, mutta en ole koskaan nähnyt myynnissä jälkeen päin). Jostain syystä purkki oli jäänyt johonkin jemmaan mulle ja siitä tuli mieleeni Apulannan keikka jolla olin 14-vuotiaana :D

Ihanan nostalginen mieleyhtymä

Vierailija
52/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureiden kellarinhaju. Todennäköisesti johtui liiasta kosteudesta ja homeesta, josksu märkä ja hieman likainen pyyhe haisee samalta

Vierailija
53/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla oli barbin auto ja talo. Siinä (matkailu?)autossa oli mukana lautaset tms. ja ne haisi mansikalta tai vastaavalta. Paras haju ikinä.

Mä olin suorastaan lumoutunut koko asiasta.

Vierailija
54/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmin kesäpäivä venesatamassa, jossa tuoksuu terva ja laineet liplattelee hiljalleen.

Vierailija
55/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmin kesäpäivä venesatamassa, jossa tuoksuu terva ja laineet liplattelee hiljalleen.

Tuosta tuli mieleen kreosootin haju lämpimänä päivänä rautatien varressa.

Vierailija
56/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea kasvovoide litteässä pyöreässä peltirasiassa, vitalis, tummeli, vicks vaporub.

Vierailija
57/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolassa haisi aina sellainen imelä tupakka. Mulle tulee nykyään hississä tai kaupassa päänsärky jos haistan tupakan hajun. Vähän aikaa sitten täällä kerrostalon käytävässä leijaili samanlainen jotenkin, imelä tupakantuoksu. Sellainen miltä tupakoivan ihmisen koti tuoksuu. Oli mukava tuulahdus - mummo kun on jo edesmennyt. Ei koskaan tupakoinut lasten seurassa mutta kyllähän se haju aina oli vaatteissa ja kodissa.

Vierailija
58/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa 1970-luvulla kokeiden kalkkeeripaperien tuoksu. Ensin piti aina nuuhkaista kuinka hyvältä se tuoksui, ennen kuin rupesi koetta kirjoittamaan.  :)

Vierailija
59/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuliiteri. Ai että. Pidän puun tuoksusta muuallakin, mutta meidän lapsuudenkodin puuvaraston tuoksu oli jotain aivan ihanaa!

Vierailija
60/592 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla oli barbin auto ja talo. Siinä (matkailu?)autossa oli mukana lautaset tms. ja ne haisi mansikalta tai vastaavalta. Paras haju ikinä.

Mä olin suorastaan lumoutunut koko asiasta.

Mulla tuli tästä mieleen lapsuuteni hajukumit. Olin niihin aivan koukussa ja keräilin niitä. Koulukassi, penaali ja mun huone tuoksui mun makean esanssisille hajukumeille. Yksi ehdoton suosikki oli mansikka jota jaksoin haistella aina vain uudestaan ja uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi