Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään tosi paljon kauniita, nuoria sairaanhoitajia?

Vierailija
17.01.2019 |

Olen kiinnittänyt huomiota, että nykyään on paljon nuoria kauniita sairaanhoitajanaisia ja myös nuoria sairaanhoitajamiehiä. Ja terveys on tärkeä asia, terveelliset ja liikunnalliset elämäntavat. Hoikkia ja urheilullisia ihmisiä.

Tämä on tietysti varsin positiivista. Tätä nähnyt sairaalassa, en tiedä mikä meno on vanhainkodeissa yms.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla oli aivan ihana nuori sh viimeksi. Oikeesti varmaan joku vähän päälle parikymppinen? Ehkä joku kokenu konkari on osaavampi, mutta tää nuori oli aivan loistava luonteeltaan. Todella mukava ja huomioi tosi hyvin. Parhaansa mukaan pyrki toteuttamaan toiveitani yms. Ja se ystävällisyys... Toivottavasti hän vaan pysyy alalla!

Vierailija
2/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman huomannu👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin. Tupakointi, epäterveelliset elämäntavat, lihavuus, mt-ongelmat ja töykeä käytös eivät kuulu todellakaan hoitoalalle eikä lääkäreille. Joku uskottavuus olisi hyvä säilyttää.

Vierailija
4/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun luulin että hoitoalalla on ollut aina nuoria naisia, ja vanhoja myös.

Vierailija
5/6 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Tupakointi, epäterveelliset elämäntavat, lihavuus, mt-ongelmat ja töykeä käytös eivät kuulu todellakaan hoitoalalle eikä lääkäreille. Joku uskottavuus olisi hyvä säilyttää.

Se, kun sh haisee "röökille". 😷

Vierailija
6/6 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must tuntuu, että mitä vanhemmaksi itse tulee sitä kauniimmilta tai nätimmiltä nuoret ihmiset näyttää.

Onko se sitten niin, että kun on nähnyt jo vähän enemmän niin pienet "virheetkin" ihmisten ulkonäössä muuttuu vain kauniiksi erityispiirteiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi