Onko teillä kavereita joille kerrotte intiimiasioita?
Ja jos on, niin ovatko muutenkin läheisiä kavereita vai sellaisia joiden kanssa ette muuta puhukaan?
Kommentit (11)
Minä kerron aina työpaikan kahvihuoneessa isoon ääneen!
T: Möttösen Maire Lieksasta
Mulla on kaksi naispuolista ystävää ihan ylitse muiden. Ollaan sellanen kolmen tiimi. Tunnettu toisemme jostain 13-vuotiaista asti ja nyt (31v), ollaan edelleen rehellisesti päivittäin tekemisissä whatsappin kautta.
Ei ole olemassa aihetta mistä ei oltais puhuttu tai mistä ei puhuta. Meillä ei ole salaisuuksia toisiltamme ja olen ihan uskomattoman kiitollinen että oon saanut ne kaksi mun elämään. En usko että olisin aina jaksanut ilman niiden tukea.
Ja todellakin kerrotaan intiimijutut. Nykyään ei tuu niistä keskusteltua kun jokaisella on tasainen ja rauhallinen parisuhde ollut vuosia. Mut jos jotain jännää tai uutta tapahtuu niin kyl me se läpi käydään.
Voisin kuvitella että jokainen ei edes kestäisi näin tiivistä yhdessäoloa ystävien kanssa mut meillä on hyvä näin. Uskomatonta kyllä, löydettiin jokainen myös sellainen puoliso mikä jaksaa tätä meidän symbioosia.
Riippuu siitä mikä lasketaan intiimiasiaksi. Yksi kaveri tietää suunnilleen keitä miehiä olen pannut, mutta sen enempää ei kukaan tiedä intiimistä elämästäni.
Ne on miehen kanssa kahdenkeskisiä asioita, niistä ei huudella muualle.
Puolisoni on ainoa jolle kerron moisia. Itse voisin jakaa ystävällekin, mutta on vain yksi, ja hän ei halua sellaisista keskustella.
Ei oikeastaan. Reilu vuosi sitten pitkäaikainen paras ystäväni sai osittain vahingossa tietää (kun kännissä höpisin), että olen ollut miesten kanssa anaaliyhdynnässä. Hän suunnilleen järkyttyi siitä tiedosta, ja silloin tajusin että vaikka hän minut muuten todella hyvin tunteekin, niin seksuaalielämästäni hän ei paljoa tiedä.
Minulla oli nuoruudessani kirjekaveri jolle kerroin ihan kaiken. Aina itsetyydytyksestä alkaen.
Kaverini joskus mainitsee/avautuu minulle itsetyydytyksestä, siis siitä että tekee mieli ja mille runkkaa. Tämä huolimatta siitä että en puhu omasta intiimielämästä mitään...
"Intiimiasioista" puhuminen on hullunkurista. Nimitus on sievistelyä ja niistä kertominen on moukkamaista.
Joskus kun opiskelin ensimmäistä vuotta yliopistossa, niin minusta ja yhdestä todella ujosta ja hiljaisesta tytöstä tuli jollakin tavalla kaverit. Kerran kun oltiin kahden hän sitten jotenkin avautui minulle ja kertoi ihan kaiken. Jopa mainitsi nimeltä yhden opiskelijaryhmän kundin ja mitä haluaisi hänen kanssaan tehdä. Olin lievästi sanottuna puulla päähän lyöty, mutta ei se ällöttänyt.
Emmä oikein tykkää puhua mistään intiimiasioista. Kenellekään.