Julkisuuden henkilö jonka menestystä hänen omalla alallaan sinun on vaikea ymmärtää
Tuleeko mieleesi joku juontaja, missi, muusikko, kirjailija, stand up koomikko tai joku muu vastaava jonka menestys on sinulle mysteeri.
Itsellä tulee mieleen pari juontajaa. Toinen heistä on mies ja toinen nainen.
Kommentit (524)
Tapakouluttaja täti sininen Kaarina Suonperä.
"Seurapiiritoimittelija" Rita Tainola.
Vappu Pimiä. Aina jokaisessa ohjelmassa ottaa puheenaiheeksi joko äitiyden tai ruuanlaiton. Pasi Viheraho, Niilo22, Vauhtimursu. Yksinkertaisia ja tyhmiä ihmisiä. Mansikka on tyypillinen viherfemakko, jolla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Maria Veitola ja Nordinin rouva menevät samaan kastiin. Karalahdet ja ylipäätään muut kiekkoilijapariskunnat ovat ällöjä. Bam Margera. En ymmärrä mitä suomalaisjulkkikset hänessä näkevät. Rupsahtanut nelikymppinen alkoholisti, joka ei halua parantua sairaudestaan ja syyttää muita ihmisiä alkoholismistaan. On muunmuassa karannut katkaisuhoidosta useampaan kertaan.
Sami Hedberg. Yksinkertaisesti huono koomikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erika Vikman.
Hänestä nyt on helppo ymmärtää MITEN on näinkin pitkälle päässyt
Niin, olemalla lahjakas ja kaunis
Anne Kukkohovi juontajana. Nyt en missään tapauksessa halua mollata häntä ihmisenä. On todella kaunis nainen, ja vaikuttaa oikeasti karismaattiselta ihmiseltä (kuten mallien tietysti täytyykin olla). Mutta hänen puhetapansa on kestämätön :(! Hän oikeasti kuulostaa siltä, kuin olisi pienessä hutikassa koko ajan, niin lespaavalta ja sössöttävältä puhe kuulostaa. Harmi.
Ei hän varmasti ainoa juontaja ole, joka hyötyisi puheopetuksesta. Mielestäni juontajan ykkösominaisuus tulisi olla miellyttävä, selkeä ja vivahteikas ulosanti. Tuntuu, että harvaan ohjelmaan on valittu juontaja tällä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi. Ulkoisesti ei oikein ole mallimainen. Ja juontajana surkea kun puhe on ryöpsähtelevää sokellusta.
Mä en kanssa tajua että miten tuo on ollut malli. Vaikuttaa ihan kivalta tyypiltä, mutta karisma ja kauneus puuttuu.
Suurimmalla osalla malleista ei ole mitään karismaa. Tyhjäpäitä törröhuulia. Pitää ottaa huomioon että Kukkohovo on viisikymppinen, harva silloin nuorelta mallilta näyttää.
Kukkohovi hyvännäköinen edelleen.
Jaa kappas, täällä olikin Anne Kukkohovista keskusteltu jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen on kekkuloinut musabisneksessä jo 15 vuotta. Miten mahdollista? Ei ole ulkonäköä, ei lauluääntä, ei lahjakkuutta biisintekijänä, ei mitään!
No siis ulkonäköähän sillä nimenomaan on, mutta ei mitään muuta. "Laulaminen" pelkkää hönkäilyä ja huokailua.
Jenni osaa kyllä laulaa normaalisti täysin huokailematta jos haluaa. Olen kuullut tämän usealla konserttisalikeikalla sekä Hartwall areenalla. Hönkäily on hänen tavaramerkkinsä josta hänen biisit tunnistaa selvästi. Ja Jennillä on sellaista karismaa ettei monellakaan suomilaulajalla ole. Ja myös biisintekijänä alkaa löytää itseään. Ja ulkonäkönsä on ainakin minun mieleeni. Kaikki nämä siis mielipidekysymyksiä, mutta voin erittäin hyvin kuvitella miksi Jenni on ollut Suomen huipulla 15 vuotta (kuten otsikossa kysyttiin)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen on kekkuloinut musabisneksessä jo 15 vuotta. Miten mahdollista? Ei ole ulkonäköä, ei lauluääntä, ei lahjakkuutta biisintekijänä, ei mitään!
No siis ulkonäköähän sillä nimenomaan on, mutta ei mitään muuta. "Laulaminen" pelkkää hönkäilyä ja huokailua.
Jenni osaa kyllä laulaa normaalisti täysin huokailematta jos haluaa. Olen kuullut tämän usealla konserttisalikeikalla sekä Hartwall areenalla. Hönkäily on hänen tavaramerkkinsä josta hänen biisit tunnistaa selvästi. Ja Jennillä on sellaista karismaa ettei monellakaan suomilaulajalla ole. Ja myös biisintekijänä alkaa löytää itseään. Ja ulkonäkönsä on ainakin minun mieleeni. Kaikki nämä siis mielipidekysymyksiä, mutta voin erittäin hyvin kuvitella miksi Jenni on ollut Suomen huipulla 15 vuotta (kuten otsikossa kysyttiin)!
Joo Jenni kuuluu tähtitaivaalle. Sen sijaan minä ihmettelen miksi Anna Abreu, Janna Hurmerinta ja Anna Puu ovat jatkuvasti otsikoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukka sen sijaan ei "muusikon" urallaan tainnut kirjoittaa nuottiakaan/riimiäkään. Rumputteli vain bassoaan ja sitäkin melko huonosti. Melkein hajotti Apulannan heti alkuunsa asenneongelmallaan. Sen jälkeen tehnyt pari leffaa, joista toinen menestyi kohtalaisesti koska aihe oli pomminvarma (Tonin tekemiset), toinen ei kiinnostanut enää ketään.
Tonin asenneongelmahan sen bändin melkein hajoitti heti alkuunsa ja monta kertaa sen jälkeen. Kannata sitä leffaa katsoa kuin raamattua.
Niin, toisen osapuolen mielestä vika oli täysin toisella puolella ja vastapuolen mielestä sitten taas toisella. Hämmästyttävää, tai sitten ei... :P
Itse kun ei kuulu kummallekaan puolelle voi sanoa että voi hyvät ihmiset.
Sikke neliöleuka Sumari.
Pelkkää virolaisen maapaikkansa tyrkyttämistä. Sitä ennen mainosti "kokki"ohjelmissaan ravintolaansa.
Minulle tulee Anna Abreun esiintymisestä aina se olo, että hän vain näyttelee laulajaa. Esiintyminen on niin teennäistä, epävarmaa ja peilin edessä harjoiteltua.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee Anna Abreun esiintymisestä aina se olo, että hän vain näyttelee laulajaa. Esiintyminen on niin teennäistä, epävarmaa ja peilin edessä harjoiteltua.
Abreu ei kertakaikkiaan kykene olemaan luonteva nykyisessä tissiseksityylissä jonka levy-yhtiön sedät ovat hänelle määränneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leonardo diCaprio tms. Maailmankaikkeuden huonoin näyttelijä, kykenee tekemään botox-kasvoillaan 2 ilmettä. Toisaalta, ei kyennyt ennen botoxiakaan kuin kahteen ilmeeseen.
Meni maku Oscareista kun tämä kaveri sai säälistä Oscarin.
Mulla oli kanssa vuosikymmeniä käsitys että on joku entinen teini idoli. Nyt kattelin Wolf of Wall Street ja Lentäjän ja jonkun missä oli yhdessä Tom Hanksin kanssa ja täytyy sanoa että parempaa näyttelijää saa hakea! Wau!
Kannattaa katsoa myös The Departed. Ihan mahtava elokuva ja muutti mun käsityksen DiCapriosta näyttelijänä.
Janina F:n laulu- ja vaatesuunnittelijaurat.
Mallinuransa toki hieno.
Umpun blogiura.
Toisaalta - onhan se (blogi) omalla tavallaan joskus jopa viihdettä. Jos tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuukka sen sijaan ei "muusikon" urallaan tainnut kirjoittaa nuottiakaan/riimiäkään. Rumputteli vain bassoaan ja sitäkin melko huonosti. Melkein hajotti Apulannan heti alkuunsa asenneongelmallaan. Sen jälkeen tehnyt pari leffaa, joista toinen menestyi kohtalaisesti koska aihe oli pomminvarma (Tonin tekemiset), toinen ei kiinnostanut enää ketään.
Tonin asenneongelmahan sen bändin melkein hajoitti heti alkuunsa ja monta kertaa sen jälkeen. Kannata sitä leffaa katsoa kuin raamattua.
Joo en todellakaan katso, enkä ole todellakaan mikään Toni-fani, päin vastoin :D Pointtini oli, että tämä oman elämänsä menestyjä Temonen on varsin lahjaton tyyppi, jonka menestys muusikkona perustui täysin toisten ihmisten lahjakkuuteen. Luulee kai olevansa suurikin lahja maailmalle, vaikka rahkeet ei oikein riittäneet edes siihen basson pompotteluun teinipunkbändissä.
Montakin. Esimerkkejä:
Saara Aalto (tosin, ei hän missään ole menestynytkään)
Helvetin kyläkauppias Sampo akkoineen
Vesa Keskinen (miten puhumaan kykenemätön voi olla kauppias?)
Kaisa Mäkäräinen, todella epävarma urheilija, saattaa yhtäkkiä olla 44. sijalla
Neumann
Jari Sarasvuo
Anna Abreu
Sami Hedberg
Ali (jotakin? siis tämä pelle, joka on jokaisessa ohjelmassa)
Inga Sulin
Pirkko Mannola
Jaajo huutaja Linnonmaa
Hanna Pakarainen
Aki ja Heli Palsanmäki markkuineen jne
Tapakouluttaja täti sininen Kaarina Suonperä.