Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkisuuden henkilö jonka menestystä hänen omalla alallaan sinun on vaikea ymmärtää

Vierailija
17.01.2019 |

Tuleeko mieleesi joku juontaja, missi, muusikko, kirjailija, stand up koomikko tai joku muu vastaava jonka menestys on sinulle mysteeri.
Itsellä tulee mieleen pari juontajaa. Toinen heistä on mies ja toinen nainen.

Kommentit (524)

Vierailija
221/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kommentoijat eivät näköjään ymmärtäneet ketjun otsikkoa. Luetellaan vaan ärsyttäviä tyyppejä ja sitten kysytään, mitä tämä tyyppi edes tekee. Eihän silloin voi ihmetellä oman alan menestystä, jos ei edes tiedä, mistä alasta on kyse. Tai joku Tauski ja Janna. Millä ihmeen mittapuulla he ovat menestyneitä? En nyt laskisi lööppiin pääsemistä laulu-uran menestykseksi. 

Vierailija
222/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Koivusalon elokuvat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara la Fountain. En tajua, millä meriiteillä hän on kaikissa kokkiohjelmissa asiantuntijana, kun omat kokkiohjelmansa ovat tyyliin "ostin tällaista valmista piparitaikinaa ja tästä tehdään nyt piparit kahvipöytään". Oikeasti leukani loksahti, kun joskus katsoin hänen ohjelmaansa, että tässäkö se kansainvälinen tähtikokki nyt on? 

Riittää, että on pantava. Ja ehän jos kuka on ..

Vierailija
224/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää tubettaja mansikkkan suosiota. Moni muu tubettaja saa lokaa niskaan vaikka kuinka mutta hän tuntuu olevan yksi kansan suosikeista. Omasta mielestäni hän kulkee kaikissa trendeissä/ajankohtaisissa aiheissa vähän jälkijunassa ja omaa hirveän ulkoisen tyylin. En voi myöskään ymmärtää miten sai julkaistua oman kökön runokirjan.

Tosi ärsyttävä ja tyyli kuin Intiasta

Vierailija
225/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronica Verho. Luulee olevansa videoilla jotenkin tosi cool ja radiojuontaminen varsinkin ihan hirveää honotusta ja huutamista.

Vierailija
226/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara Chafak. Mitä tää muija oikein ees tekee työkseen?

Olikohan käynyt kauppakorkean.. Oli kyllä tekemässä jotain leffaa Jenkeissä sen Oulun huijariprinssin kanssa.

Ei todellakaan ollut. On amiksessa jonkun keittäjälinjan käynyt.

Vierailija
227/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Vesala on yliarvostettu. Laulaa piipittäen eikä ne sen tekemät biisitkään suurin osa mitään mestariteoksia ole. Ei ainakaan minun makuuni.

Vierailija
228/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula Vesala on yliarvostettu. Laulaa piipittäen eikä ne sen tekemät biisitkään suurin osa mitään mestariteoksia ole. Ei ainakaan minun makuuni.

Sama. Muka suuri taiteilija. Ihan hirveitä ne biisit, en voi kuunnella kuin kerran todetakseni, että huono on tämäkin biisi. Sitten kun alkaa soida jossain, niin mahdollisuuksien mukaan suljen joko laitteen tai poistun paikalta.

Vierailija
229/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leonardo diCaprio tms. Maailmankaikkeuden huonoin näyttelijä, kykenee tekemään botox-kasvoillaan 2 ilmettä. Toisaalta, ei kyennyt ennen botoxiakaan kuin kahteen ilmeeseen.

Meni maku Oscareista kun tämä kaveri sai säälistä Oscarin.

Tästä olen kyllä täysin eri mieltä.

Minä en ole.

Ja olen itsekin miettinyt sen kasvoja. Ne on jotenkin jännällä tavalla pöhöttyneet.

Leolla on sillä tavalla suomalaistyyppiset kasvot, että ylipaino näkyy ensimmäisenä kasvoissa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että lahjakas näyttelijä on kyseessä.

Päinvastoin korostaa hänen näyttelijäntaitojaan. Ei loista ulkonäöllään vaan lahjoillaan ja karismallaan.

Leonardo Di Caprio on huippulahjakas näyttelijä, joka sai ensimmäisen Oscarinsa vasta The Revenantista, vaikka esim. Gilbert Grape, Titanic, The Departed, Inception olivat myös aivan loistavia näyttelijäsuorituksia eikä muissakaan ole valittamista. Aivan maagisen hyvä työssään. 

Enkä edes ole mikään fani vaan katson mieluummin romattisia komedioita:D

Vierailija
230/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nykytaiteen tekijöistä.

Vierailija
231/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykäsen laulu-ura.

Vierailija
232/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leonardo diCaprio tms. Maailmankaikkeuden huonoin näyttelijä, kykenee tekemään botox-kasvoillaan 2 ilmettä. Toisaalta, ei kyennyt ennen botoxiakaan kuin kahteen ilmeeseen.

Minä en ole.

Ja olen itsekin miettinyt sen kasvoja. Ne on jotenkin jännällä tavalla pöhöttyneet.

Leolla on sillä tavalla suomalaistyyppiset kasvot, että ylipaino näkyy ensimmäisenä kasvoissa. Se ei poista sitä tosiasiaa, että lahjakas näyttelijä on kyseessä.

Päinvastoin korostaa hänen näyttelijäntaitojaan. Ei loista ulkonäöllään vaan lahjoillaan ja karismallaan.

Leonardo Di Caprio on huippulahjakas näyttelijä, joka sai ensimmäisen Oscarinsa vasta The Revenantista, vaikka esim. Gilbert Grape, Titanic, The Departed, Inception olivat myös aivan loistavia näyttelijäsuorituksia eikä muissakaan ole valittamista. Aivan maagisen hyvä työssään. 

Juuri näin. Di Capriolla ei ole mitään asiaa tähän ketjuun, kyseessä on yksi maailman parhaista näyttelijöistä. Ihan tosissaanko täällä joku palstailija on halukas vertaamaan suomalaisten juontaja"tähtien" ontuvaa ja epäammattimaista sähellystä Di Caprion maailmanluokan näyttelemiseen..

Vierailija
233/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roger Federer ja Lionel Messi. Eivät ole kummoisia urheilijoita.

Vierailija
234/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä avokadopasta tyyppi. En tajua miten joku voi tulla kuuluisaksi tollasesta.

Varsinkin, kun se ei edes ollut hänen ideoima pasta.

Ja varsinkin kun kukaan ei vieläkään ole kertonut mikä sen nimi on:D

Vierailija
235/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek. Ihan kaikella kunnioituksella, mutta ei kai se nyt NIIN erinomainen ollut...

Vierailija
236/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole.

Jos katsot romanttisia komedioita niin ei ihme ettei makusi ole kovin hyvä🙂 Gilbert Grape on kyllä hyvä elokuva, ei ole hahmot mutenkään huitaistu, vaan hyvin kirjoitettu. Roolitus hyvä, varsinkin Mary ja Johnny. Hyvin ohjattu.

Departed: alinäytelty Leon osalta.

Inception: ylinäytelty päärooli. Näin käy kun ei vaan osaa.

Vierailija
237/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti Nykäsen laulu-ura.

Silti elättää sillä kivasti. Olen aika yllättynyt hänen vuosiansioista. Lauluääni ja sen käyttö on vielä huonompaa kuin minulla. Ja se on huono se.

Vierailija
238/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehti, Sara Sieppo, Sabina Särkkä, Maisa Torppa, Rosanna Kulju, Cheek, Matti Nykänen, Heikki Lampela, Sirpa Selänne, Hanna Kärpänen.

Vierailija
239/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, av-mammathan hoitelisivat kaikkien mainittujen henkilöiden hommat suvereenisti vasemmalla kädellä samalla kuin oikealla kippaisivat sidukkaa ja polttelisivat kessua kirjoitellessaan "älykkäitä" huomioita foorumille.

Vierailija
240/524 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina Aitolehti, Sara Sieppo, Sabina Särkkä, Maisa Torppa, Rosanna Kulju, Cheek, Matti Nykänen, Heikki Lampela, Sirpa Selänne, Hanna Kärpänen.

Voisiko joku selittää, millä tavalla nämä ihmiset ovat menestyneitä? Onko kaikkien mielestä menestys tosiaan synonyymi seiska-lehdelle? No Cheek ja Lampela noista taitavat olla menestyneitä, mutta kai tyhmemmänkin pitäisi tajuta, mistä se johtuu. Lampela on kyllä erittäin kokenut ja pätevä asianajaja. Sitä ei yksityiselämän toilailut miksikään muuta. Ja Cheek oli hyvä markkinamies, oikeassa paikassa oikeaan aikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä