Voiko mallinhommia tekevä mies ihastua oikeasti vain perusnättiin?
Olen käynyt kerran tuon tinderissä tapaamani miehen kanssa treffeillä, treffit menivät ihan hyvin, meillä oli mukavaa ja yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja näin ollen myös puheenaiheita riitti. Mies ei kuitenkaan kauheasti kerro tarkemmin itsestään tai kysele minusta mitään, joten keskustelu ei ollut kauhean syvällistä. Tuli ehkä vähän sellainen olo että kiinnostaako häntä tietää mitään minusta edes. :D
Se, mikä arveluttaa, on se että tuo mies tekee siis oikeasti jotain mallinhommia ja on todella komea. Minä olen rehellisesti sanottuna ihan nätti ja hoikka (ja lyhyt!) mutta en todellakaan mikään mallimaisen upea tai sellainen että ihmiset ajattelisivat mitään ihmeellistä minut nähdessään. En erotu katukuvasta millään lailla. Aiemmin tapailemani miehet ovat myös olleet kaikin puolin "ihan perus", ei siis mitään miesmalleja tms.
Joten, ilman että puhutaan mistään tasoteorioista, haluaako mies vain sänkyyn vai onko tälläisellä taviksella oikeasti jotain saumaa tuohon?
Minä olen 25, mies 28.
Kommentit (7)
Menin naimisiin miesmallin kanssa ja yätunnen pari muutakin. He ovat kyllä todella pinnallisia ja pelimiehiä. Tietysti joku voi olla kunnollinenkin, mutta nämä, jotka tunnen.
Mieheni iski aikoinaan yhdenyönsuhteisiin kaikennäköisiä, mutta hän kyllä arvostelee naisia rumasti. Aluksi kehui mua kauniiksi joka pöuvä, sitten alkoi haukkua rumaksi ja lihavaksi häiden jälkeen ja balittaa muistakin ulkonäköasioista. Myös ne kaksi muuta mallimiestä ovat arvostelleet ulkonäköäni.
En tiedä, olenko ruma vai kaunis, joten en tiedä, menikö mieheni naimisiin taviksen vai kauniin kanssa. On mut joirain lertoja nuorempana pysäytetty kadulla ja pyydetty malliksi, mutta olen vanhentunut. Kannattaa pitää silmät ja korvat auki ja tarkkailla, millainen se mies on, jota sä tapailet.
Vierailija kirjoitti:
No totta kai voi. Olet hoikka, nätti ja nuori, mikä on ongelma?
Aloin vain miettiä tuota kun hän ei pahemmin kerro mitään itsestään vapaaehtoisesti, niin miten syvä kiinnostus oikeasti on. Tai yleensä ihastuneena kysellään ja kerrotaan enemmän asioita niin tuollaisia on tullut vastaan vain niiden osalta jotka etsivät jotain panoseuraa tms. Ap
Useimmille mallimaailmassa ulkonäkö on kyllä hyvin tärkeä seikka.
toki tämä näkemykseni koskee sen piirin tietoa, jota itse tapaan. rakas ystäväni on mallimiehen morsian ja heillä on iso mallituttvapiiri. Kyllä moni malli on löytänyt toisesta mallista puolison itselleen.
Mutta näinhän se usein menee. Urheilija löytää puolison urheilijapiireistä, näyttelijä sieltä maailmasta, poliitikko ehkä toisesta poliitikosta jne.
Sillä on varmaan pieni muna ja se ajattelee että vaatimaton ulkonäkösi kompensoi tasoja.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on varmaan pieni muna ja se ajattelee että vaatimaton ulkonäkösi kompensoi tasoja.
jaahas
No totta kai voi. Olet hoikka, nätti ja nuori, mikä on ongelma?