Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukkuuko täällä kukaan lattialla? (vapaaehtoisesti)

Vierailija
17.01.2019 |

Täällä yksi, en enää osaa nukkua sängyssä. Auttoi unettomuuteen ja ihme kyllä, selkäkivutkin historiaa.

Patjana pelkkä pari senttiä ohut petauspatja.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan nukuin lattialla kun oli selkä kipeä.

Vierailija
2/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahda tykätä ketjusta kalliit luxussänky -ja patjaliikkeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kesällä petarin päällä lattialla ikkunan luona, kun oli niin kuuma. Ensin tuntui kovalta paikalta, mutta kun siihen tottui, se oli tosi hyvä paikka nukkua.

Vierailija
4/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainiin ja tietysti tosi muhkeat ja painavat peitot päälle, niin ei tartte montaa minuuttia kieriä unettomana

Ap

Vierailija
5/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hajosi retkisänky aikoinaan, sen jälkeen nukuin ilmapatjalla, joka sekin hajosi. Sen jälkeen olen nukkunut lattialla, alla on makuupussi tai pelkkä fleecehuopa.

Olisi tässä periaatteessa ollut mahdollisuus jo välillä ostaa esim. Patja, mutta olen jo tottunut.

Huomasin että selälle tuo lattia on parempi, ja pitää myös lihasvoimaa yllä kun sieltä lattialta nousee.

Vietän siis myös kuukausia välillä muualla ja nukun sängyssä, ja kotiin palattua huomaa miten vaikeaa aluksi on päästä sieltä lattialta ylös.

Vierailija
6/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukun usein tavallisella "vieraspatjalla" . Ihanaa on sinne illalla väsyneenä kellahtaa.

Vierailija
7/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä on monesti tietoisesti tullut mentyä lattialle nukkumaan, tietty en näin tekisi mutta tällä hetkellä huono patja, liian löysä niin ei saa oikeen minkäänlaista otetta ja pienessä hiprakassa tämä asia vaivaa niin että ei saa millään nukuttua, pitäisi hommata erilainen patja. lattialla saa ;D

Vierailija
8/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa unta, nukun lattialla. Olen miettinyt sellaisen futonin ostamista.

Vierailija
9/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun siellä mihin satun sammumaan.

-Arska

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän