Ai kauheeta mikä myötähäpeä, Palanderit kutsuivat itse itsensä Urheilugaalaan.
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/dcbfcaf5-15f4-4ab0-aa66-682d44f8ae…
"Missä v*tussa mun kutsu on!?" 🤦
Kommentit (83)
IS on kyllä urpo-lehti. is.fi/urheilu sivulla on juttuja kaula-aukoista ja halkioista. Siis urheilu-sivulla.
Urheilu-sivulla voi ihailla pukuloistoa, kaula-aukkoja, halkioita ja käsilaukkuja kun muilla sivuilla ne on viihde-osiossa. https://is.mediadelivery.fi/img/658/2d2531d590ea464ea1f88e04a5042055.jp… olen kanssanne samaa mieltä myös siitä että pahaa tekee katsoa näin alipainoista ihmistä.
Kyllä R-M taitaa olla Pallelle raivoissaan kun möläytti, ettei tätä Suomen julkkisten megapariskuntaa oltu alunperin kutsuttu (haluttu) koko bileisiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet ymmärtäneet lähettää kutsua niin Riinis pani toimeksi ja Kalle toteutti. Menee vähän asian yli mutta lehdessä oli että Sirpalla ja Selänteen Teemulla on hyvää seksiä, siksi olleet näin kauan yhdessä. Enpä kehtaisi mainostaa mutta jokainen taplaa tyylillään.
Olikohan vastine niille kirjoituksille, mitä minäkin luin just täältä av:lta, ettei Teemu oo kummonen sänkyhommissa?
Juu tää on just oikee paikka lukee teemun sänkyhommista.. kyllä av mammat tietää!
Vitsi toi R-M:n tekohymy ja itseasiassa koko olemus on vähän karmiva. Taitaa olla onneton nainen siellä sisällä, mutta kaikki defenssit käytössä. Mitenköhän siitä tuollainen on tullut vai onko aina ollut. Ihan kuin ois loppuunpalanut koko rouva.
heti 51 kirjoitti:
Mitä se kenellekkään kuuluu! Ihana PARISKUNTA.
Kyllä! Vaikuttavat älykkäiltä, kunnes avaavat suunsa. Palander oli hyvä urheilija, muutoin mielestän täysi dorka.
Tuonne gaalaan on myytävänä lippuja ja osa turhiksista ja tyrkyistä ostaa lipun sinne. Sitten esittävät, että heidät olisi kutsuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät olleet ymmärtäneet lähettää kutsua niin Riinis pani toimeksi ja Kalle toteutti. Menee vähän asian yli mutta lehdessä oli että Sirpalla ja Selänteen Teemulla on hyvää seksiä, siksi olleet näin kauan yhdessä. Enpä kehtaisi mainostaa mutta jokainen taplaa tyylillään.
Olikohan vastine niille kirjoituksille, mitä minäkin luin just täältä av:lta, ettei Teemu oo kummonen sänkyhommissa?
Juu tää on just oikee paikka lukee teemun sänkyhommista.. kyllä av mammat tietää!
Itse asiassa tää av-mamma todellakin tietää, ikävä kyllä.
Olin aikaisemman työni kautta välillä "piireissä" ja kaikkea tuli nähtyä. Onneksi tajusin itse olla kokeilematta, vaikka tilaisuuksia silloin nuorelle ja nätille tytölle olisikin ollut.
Vierailija kirjoitti:
Toi Riina on varmaan mukava työkaveri😁
Jep, tsemppiä sinne Veloxin porukalle vaan! 😂
Nythän Palandeerukset istuivat lähes eturivissä että aika helposti heille se paikka löytyi. Eikös Kalle päässyt jopa esittämään laulunlahjojaan Edelmannin rinnalla? Meillä ääni katkesi jostain syystä juuri tämän esityksen aikana.
Ei kyllä onnellisen näköisiä ole. Onko kaksi työviikkoa vienyt mehut?
Vierailija kirjoitti:
Ihme porukkaa tuonne gaalaan kutsuttu, onko siellä urheilijoita ollenkaan? Ns. punaiselta matolta tehtyjen juttujen perusteella pääasia on muijien vaatteet ja kutsuttujen seuralaiset ( ja näitten vaatteet).
Iltasanomien nero toimittaja Utula kysyi näkövammaiselta (eli sokealta) naisurheilijalta, keitä kaikkia tänä oli jo ehtinyt nähdä gaalan alkumetreillä :)
Fiksu toimittaja. Sokealta voi – nähdäkseni – kysyä aivan hyvin äin. Kuurolta voi kysyä, että mitä kuuluu.
Pyrin välttämään ihmisiä, jotka alkavat lässyttää, pyytää anteeksi ja vaivautua nähdä-sanan käytön vuoksi, kun he keskustelevat sokean tai näkövammaisen kanssa. Tällaiset ihmiset vaikuttavat jotenkin yksinkertaisilta ja, vaikka en myötähäpeä-sanasta pidäkään, aiheuttavat usein kyseistä tunnetta juuttuessaan siihen näkemisen voivotteluunsa (ai niin kun ethän sä nää, tarkoitin siis että ... ööö... voi hyvänen aika).
Kaikki tuntemani sokeat sanovat katsovansa telkkaria, vaikka eivät he mitään näe. Mutta koska se on yleinen tapa ilmaista asia ja koska kaikki ihmiset elävät samassa maailmassa, tällainen puhe on aivan normaalia.
Samoin jos jonkun kaverin kanssa edellisestä tapaamisesta on kauan, saatetaan ehdottaa, että voitais nähdä joku päivä, ottaa parit neuvoa-antavat ja jutella niitä näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme porukkaa tuonne gaalaan kutsuttu, onko siellä urheilijoita ollenkaan? Ns. punaiselta matolta tehtyjen juttujen perusteella pääasia on muijien vaatteet ja kutsuttujen seuralaiset ( ja näitten vaatteet).
Iltasanomien nero toimittaja Utula kysyi näkövammaiselta (eli sokealta) naisurheilijalta, keitä kaikkia tänä oli jo ehtinyt nähdä gaalan alkumetreillä :)
No voi jessus. Eivät kaikki sokeat loukkaannu tuollaisesta. Näkeminen on tapaamista.
Pointti on nyt kylläkin toimittajan typeryksessä. Utula onnistuu aina noissa haastatteluissa antamaan itsestään kuvan täysteininä, ja ikää kuitenkin alkaa jo olla.
Ja mistä sinä sen tiedät, kuka mistäkin loukkaantuu? Ilmeisesti näet itse ihan hyvin?
Eihän asialla ole mitään tekemistä näkökyvyn kanssa vaan enemmän sen kanssa, mikä on normaalia puhetta suomalaisessa yhteiskunnassa. Kyllä sokeat käyttävät nähdä-sanaa aivan normaaliin tapaan muussa kuin konkreettiseen näkemiseen liittyvässä merkityksessä. Tämä johtuu tietysti siitä, että he elävät muiden ihmisten keskuudessa, missä nähdä-sanaa käytetään monenlaisissa asiayhteyksissä ja monissa merkityksissä. Minun nähdäkseni jne.
En ole koskaan tavannut sokeaa, joka olisi ottanut nokkiinsa nähdä-sanan käyttämisestä, ja tunnen heitä itseni lisäksi varmaan kymmeniä ellen peräti satoja.
Ja Torppa vinkui netissä, kun autonkuljettajaa ei ollut kutsuttu. Ei voinut lähes-lähärikään sitten keekoilla paljastavassa klänningissä punaisella matolla. Olisivat ostaneet lippunsa ihan itse, niin Kalle akkoineen kuin Torppa ukkoineen.
Eikö Riina-Maijalle tullut mieleen, että jos heidät oltaisiin haluttu gaalaan, heidät olisi kutsuttu.
Noloa. Melkein yhtä noloa on Torpan avautuminen somessa samasta asiasta. Ensi vuonna se tajuaa jo soittaa tuonne.
Riinis tahtoi näytille! Toivottavasti sai tarpeeksi huomiota vähäksi aikaa.
Aika halvan näköinen pukuviritelmä. Tuo helmien yhdistäminen juhlapuvun kaula-aukon kankaaseen. Mikä idea? Ainakin kertoi että helmet eivät ole kovin arvokkaat. Jos sillä nyt on mitään merkitystä...
Toivottavasti uuden työpaikan myötä rahat riittää. Riutuneelta näyttää.
Ihan KUKA TAHANSA voi ostaa pöydän urheilugaalasta ja kutsua siihen haluamansa ihmiset. Elastiset, Martinat ym. ovat olleet näissä pöydissä eikä urheiluliiton kutsumina. Tuolla on kaikenlaisia sidosryhmiä, jotka varaa ja maksaa 80% pöydistä. Itsekin olen ollut tuolla vakuutusyhtiön kutsumana.
Jutun mukaan kyllä kutsuivat itse itsensä.