Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtiikö raskauden huomata sellaisilla viikoilla että saa vielä tehdä abortin?

Vierailija
17.01.2019 |

Otsikko

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suht säännölliset kuukautiset ja tietää, milloin ehkäisy on mahdollisesti voinut pettää, kyllä sen huomaa. abortinhan saa viikolle 12 asti ja yleensä kuukautiset on myöhässä jo siinä 5 viikolla. Hyvin on aikaa. 

Vierailija
2/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et huomaa, anna adoptioon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei välttämättä. Itse olen nyt rv 15 ja raskaus on ollut oireeton. Vatsakaan ei vielä näy, on tosin pari makkaraa siinä edessä. Jos en olisi testiä tehnyt (yritimme siis raskautta joten testasin tietysti), en välttämättä asiaa havaitsisi. Kiertoni on todella epäsäännöllinen joten kuukautisten puuttuminenkaan ei herättäisi huomiotani välttämättä.

Vierailija
4/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt ensin seksiin ryhtymistä ehkäisy kuntoon, niin ei tarvitse miettiä tuollaista. - Nin ja Jos mies kieltäytyy käyttämästä kortsua niin oletko varma, että haluat harrastaa hänen kanssaan seksiä? 

Vierailija
5/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti nyt ensin seksiin ryhtymistä ehkäisy kuntoon, niin ei tarvitse miettiä tuollaista. - Nin ja Jos mies kieltäytyy käyttämästä kortsua niin oletko varma, että haluat harrastaa hänen kanssaan seksiä? 

Ehkäisy on kyllä kunnossa, ja olen vakaassa parisuhteessa. Mietin vain sitä skenaariota, että ehkäisy pettäisi. Olisi elämäntilanteessani todella kova isku jos joutuisin olemaan raskaana ja synnyttämään, vaikka lapsen varmasti antaisinkin adoptoitavaksi. Se olisi sosiaalisesti vaikeaa (olen aika nuori, ja kandin tutkinto kesken). Säännöllinen raskaustestin tekeminen lienee turvallisin vaihtoehto. Miten usein kannattaisi testata? -Ap

Vierailija
6/6 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No testaa vaikka aina kun kuukautiset on viikon myöhässä. Hyvin ehtii vielä siinä vaiheessa. Netistä saa halvalla testejä nipun. Jos sun menkat ei ole säännölliset niin sitten kai pitää testata pistokokeina vaikka 6 viikon välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan