Kuivan laukeaminen, eli kun spermaa ei tule tai tulee vain vähän..
Me rakastellaan aina kun nähdään (asutaan kaukana toisistamme) monta kertaa ja mies silti murisee ja ähkii nautinnosta joka kerralla ja kulli sykkii vaikka kortsussa ei näy mitään..Elikkä sperman määrä ei ilmeisesti vaikutakaan miehen orkun voimakkuuteen? Olen luullut että sen paremmalta se tuntuu mitä enemmän tulee...?
Tyhmä kysymys mutta voiko mies laueta kunnolla saamatta kunnon siemensyöksyä?
Kommentit (17)
No joo ei se välttämättä mikään kiva tunne ole kun puristaa ja nykii eikä mitään tule ulos. Mut jostain syystä se kiihottaa tyhjentää tolla tavalla vaikka orkku sit kärsii kun sattuu enempi kuin tekee gutaa.
Upeaa katseltavaa tuo ainakin on. Kumppani on kerran lauennut "tavallisesti" käsiini ja sen jälkeen kun jatkoin hyväilyä, hän sai varmaan viisi kuivaa. Kokonaisvaltaista, näytti kuin olisi taju lähtenyt. Ja kuulemma älyttömän nautinnollista.
Mulla taas niinpäin, että orgasmit muuttuu vaan paremmiksi sitä mukaa, kun spege vähenee. Tosissaan aivan kuin taju lähtisi, vaikka olisi jo neljä laukeamista takana pienen ajan sisällä ja vaikkei enää tule kuin tippa-pari! Meillä molemmat haluaa ja viikonloppuisin makoillaan puoli päivää sängyssä ja sohvalla.
Ehkä se runsas sperman määrä vaikuttaa enemmän miehen orgasmiin fiiliksen ja tunteen takia. Ihana tuntea se kun irtoaa, lentää kunnolla, saa siittää naisen (vaikkei siittäisikään), ruiskahdukset ei lopu ollenkaan ja "kato miten paljon"..... :D
Kun taas pienessä syöksyssä orgasmi on yhtä kova tai kovempi, mutta samanlaista kokonaisvaltaista tunnetta ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Upeaa katseltavaa tuo ainakin on. Kumppani on kerran lauennut "tavallisesti" käsiini ja sen jälkeen kun jatkoin hyväilyä, hän sai varmaan viisi kuivaa. Kokonaisvaltaista, näytti kuin olisi taju lähtenyt. Ja kuulemma älyttömän nautinnollista.
Tuohon olisi mukava kuulla lisää vinkkejä että miten tuo onnistuu? Joskus on onnistunut eturauhasen hieronta ja välittömästä terskan hyväily niin että ensin laukeaa eturauhasesta ja sitten "normaalisti" , väliä vain alle minuutti kahden laukeamisen välillä. Kuulemma tekee todella hyvää.
Pikea kirjoitti:
Tuohon olisi mukava kuulla lisää vinkkejä että miten tuo onnistuu? Joskus on onnistunut eturauhasen hieronta ja välittömästä terskan hyväily niin että ensin laukeaa eturauhasesta ja sitten "normaalisti" , väliä vain alle minuutti kahden laukeamisen välillä. Kuulemma tekee todella hyvää.
Ainakin mulla yhdynnässä kun tulen naisen sisään, pysyn joka kerta kovana silloin kun vain jatkan työntöjä ja terska pysyy suurena ja herkkänä. Pian tunnen, että tulee toinen ja siinä sitten kiihdytän äärimmilleen ja toinen tulee jopa nopeammin kuin ensimmäinen, ehkä kahden minuutin sisällä edellisestä. Toimii lähetyssaarnaajassa parhaiten, koska saan lisäkiihoketta naiseni kasvoista, hiuksista ja suutelusta. Sekä siitä, että pitelen hänen käsiään koukussa hänen päänsä yläpuolella ennen kuin saan sen toisen.
Yksilöllistä toki.
Orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa. Mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä. "Moni orkasminen mies" kirjassa opetetaan kuinka mies pystyy hallitsemaan siemensyöksynsä. Jotkin eturauhas lääkeet tekevät myös sen että orkku tulee mutta ei siemensyöksyä.
Pikea kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä edelsi pepun sormettaminen lyhyen aikaa. Eka orkku tuli rauhallisen ja hellän, suorastaan varovaisen sormenkärjillä hyväilyn jälkeen. Tiesin että hän tykkää, että jatkan orkun aikana ja jälkeenkin samalla tavalla. Odotin, että hän huokaa syvään tms ja kertoo että nyt saa lopettaa, mutta hän alkoikin hetken kuluttua täristä. Samalla lantio ja alavatsa jännittyi, kalu tempoi ja mies oli täysin muissa mailmoissa, silmät pyörivät päässä. Kysyin jatkanko, hän ei edes tajunnut kysymystäni, joten päättelin että saan jatkaa. Kohta kalu sykkii, kroppa kouristaa ihan samalla tavalla kuin siinä kun hän roiski spermat mun kädelle. Mutta mitään ei tule ulos. Kouristelu laantuu, toistan kysymyksen jatkanko, mutta hän ei edelleenkään ole kartalla. Joten jatkan.
En tuossa hetkessä oikeastaan tajunnut mistä on kyse. Oli pakko aina välillä kysyä tuosta jatkamisesta, kun oli niin uusi tilanne. Tätä jatkui siis muutaman kerran. Minä en tehnyt muuta kuin hieroin varovasti terskaa ylös alas ja välillä pyöräytin sormia kärjen ympäri. Jossain vaiheessa saatoin myös sivellä frenulumia, se on hänellä herkkä kohta. (En ole kovin kokenut, en tiedä, onko nämä "kivat paikat" kaikilla samoja.)
Taukoa orkkujen välillä ei ollut paljoa, ehkä minuutti? En tiedä, ei todellakaan tullut katsotuksi kelloa :D Mutta orkut ja tauko vuorotteli aika tasaisesti.
Kun nousin suutelemaan häntä, peittoon mun alla oli kertynyt ihan kiitettävästi märkyyttä. Ehkä yksi kiihottavimmista hetkistä ikinä!
Mutta niin. Rauhallisesti ja hyvin hellästi käsihoitoa oli resepti tässä tapauksessa. Saatoin jossain vaiheessa puhua ääneen jotain tyyliin tunnut hyvältä mun käsissä, ehkä toinen käsi kävi välillä kiveksiä ja välilihaa hyväilemässä, mutta pääosin siis yksi käsi kalulla teki tehtävänsä.
En oo ikinä tommoista kuivaa orkkua kokenut. Kerran elämässä suihinotossa laukesin, mutta jotenkin tuli normaalia vähemmän siemennestettä kuin orkun koosta olisi päätellyt. Ja sit kun nainen nuoli kalua puhtaaksi, niin tuli vaan tunne, että ota se vielä suuhun ja alle puolessa minuutissa lähti sit oikein kunnon satsi niin että pallit vaan kalkatti.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi ja siemensyöksy ovat kaksi eri asiaa. Mies voi saada orgasmin ilman siemensyöksyä. "Moni orkasminen mies" kirjassa opetetaan kuinka mies pystyy hallitsemaan siemensyöksynsä. Jotkin eturauhas lääkeet tekevät myös sen että orkku tulee mutta ei siemensyöksyä.
Tää on muuten totta! Ite ainakin runkatessa saan "tuotettua" kontrolloimalla pienemmän määrän spermaa.
Sitten taas kun naidessa heittää esim. pepun tai masun päälle mällit niin sitä tulee valtavasti enemmän!
Mutta, itellä kyllä tuntuu sitä paremmalta mitä enemmän spermaa tulee. Runkatessa ei vaan kiinnosta sotkea niin paljoa
Minä sain kuivan orkun privaattishowssa kun tyttö istahti yllättäen alastomana syliini. Minulla ei ehtinyt seistä kun jo kulli saman tien sykki selvän orgasmin joka tuntui oikein hyvältä. Mitään nestettä ei tullut housuihin. Keskeytin shown ja kiitin. Ei enää ollut fiilistä jatkaa. Tapaus on minulle ainoa laatuaan.
jatkoselvennys: housuni olivat jalassa ja show oli ihan alkuvaiheessa. Äkkiäpä se kävi!
Näinhän se on. Tärisen kun horkassa tekee hyvää. Mutta ei mitään hätää saanhan naisellekki orgasmin suulla ja hieroen tissejä.
Mun on todella vaikeaa rakastellessa saada kolmea enempää lyhyen ajan sisällä, vaikka kuinka olisi kiihottava neito. Mut toisaalta on siinä oma viehätyksensä yrittää tulla vielä kerran... ja vielä kerran.
Tyttöystävä sanoi hiljattain mulle kun yritettiin enkkaa saman päivän aikana, - mä haluan että sä yrität koska mua kiihottaa se miten sä nussit silloin...
Vierailija kirjoitti:
Pikea kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä edelsi pepun sormettaminen lyhyen aikaa. Eka orkku tuli rauhallisen ja hellän, suorastaan varovaisen sormenkärjillä hyväilyn jälkeen. Tiesin että hän tykkää, että jatkan orkun aikana ja jälkeenkin samalla tavalla. Odotin, että hän huokaa syvään tms ja kertoo että nyt saa lopettaa, mutta hän alkoikin hetken kuluttua täristä. Samalla lantio ja alavatsa jännittyi, kalu tempoi ja mies oli täysin muissa mailmoissa, silmät pyörivät päässä. Kysyin jatkanko, hän ei edes tajunnut kysymystäni, joten päättelin että saan jatkaa. Kohta kalu sykkii, kroppa kouristaa ihan samalla tavalla kuin siinä kun hän roiski spermat mun kädelle. Mutta mitään ei tule ulos. Kouristelu laantuu, toistan kysymyksen jatkanko, mutta hän ei edelleenkään ole kartalla. Joten jatkan.
En tuossa hetkessä oikeastaan tajunnut mistä on kyse. Oli pakko aina välillä kysyä tuosta jatkamisesta, kun oli niin uusi tilanne. Tätä jatkui siis muutaman kerran. Minä en tehnyt muuta kuin hieroin varovasti terskaa ylös alas ja välillä pyöräytin sormia kärjen ympäri. Jossain vaiheessa saatoin myös sivellä frenulumia, se on hänellä herkkä kohta. (En ole kovin kokenut, en tiedä, onko nämä "kivat paikat" kaikilla samoja.)
Taukoa orkkujen välillä ei ollut paljoa, ehkä minuutti? En tiedä, ei todellakaan tullut katsotuksi kelloa :D Mutta orkut ja tauko vuorotteli aika tasaisesti.
Kun nousin suutelemaan häntä, peittoon mun alla oli kertynyt ihan kiitettävästi märkyyttä. Ehkä yksi kiihottavimmista hetkistä ikinä!
Mutta niin. Rauhallisesti ja hyvin hellästi käsihoitoa oli resepti tässä tapauksessa. Saatoin jossain vaiheessa puhua ääneen jotain tyyliin tunnut hyvältä mun käsissä, ehkä toinen käsi kävi välillä kiveksiä ja välilihaa hyväilemässä, mutta pääosin siis yksi käsi kalulla teki tehtävänsä.
Moi, Jani-Petteri, 16-v!
Vierailija kirjoitti:
Mun on todella vaikeaa rakastellessa saada kolmea enempää lyhyen ajan sisällä, vaikka kuinka olisi kiihottava neito. Mut toisaalta on siinä oma viehätyksensä yrittää tulla vielä kerran... ja vielä kerran.
Tyttöystävä sanoi hiljattain mulle kun yritettiin enkkaa saman päivän aikana, - mä haluan että sä yrität koska mua kiihottaa se miten sä nussit silloin...
Tekee hyvää eturauhaselle tyhjennellä tuolla lailla kunnolla aika ajoin.
Itselläni kuivan laukeaminen aiheuttaa sellaisen kivun ja nautinnon sekaisen, koko vartaloa vavisuttavan orgasmin, joka jatkuu ja jatkuu. Eli siis se tuntuu jotenkin voimakkaammalta. Vaikea kuvailla ja ajatella onko se niin tavoiteltava tila, mutta joskus kun oikein tekee pimppaa mieli, ja/tai vaimo viettelee pienillä eleillä, ei vaan osaa lopettaa 'ajoissa' :)