Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen instagramin tykkäykset harmittaa

Aamunkuiskaus
17.01.2019 |

Huohh.. kuvittelin että me olisimme tällaisen yläpuolella. Eli kerron tarkemmin..
Meillä on ( jos näin voi sanoa) lähes täydellinen suhde. Ei juuri koskaan riitoja, meikää on hauskaa yhdessä, mies on kiltti ja intohimoa ja helliä hetkiä riittää. Olem todella onnellinen tästä suhteesta, aikaisempi pitkä suhteeni oli hyvin vaikea. Tuntuu hyvältä kun olen löytänyt näin mukavan ja kunillisen miehen jonka kanssa kaikki sujuu.

Itse en tykkää kauheasti käyttää facebookia tai instaa, sillontällöin laitan jonkun kuvan elämästäni.
Mieskään ei usein laittele kuvia mutta selailee instaa aika usein, seuraa kuntosali- ym urheilukuvia sekä näitä miesten auto-ym juttuja.

Huomasin että mies oli tykännyt tosi monta kertaa erään naisen kuvista. Kyseessä ei ole tuntematon vaan tiesin että nainen on tuttu, ovat samasta pikku- kylästä kotoisin.
Tykkäykset koskivat juurikin paljastavia kauniita bikinikuvia ja kuntosalikuvia. Ymmärrän jos olisi pari tykkäystä mutta näitä oli monta. Kyseessä sinkku- nainen käsittääkseni.
Jotenkin tuli epämukava olo tästä. En ymmärrä mikä tarve näillä tykkäyksillä on, miksi haluaa osoittaa naiselle että ” hei minä täällä tykkäilen sun kuvista”.
Jotenkin noloa.
Asia harmittaa, ja mietin miten keskustelisin nätisti asiasta. Vai antaako olla? En itse koe tarvetta tykkäillä toisten miesten kuvista.
Olen itsekin kuulemma erittäin nätti nainen , olen aina saanut kaikilta tuntemiltani ihmisiltä kehuja. Mieheltä myös.
Mitä ajatuksia? Mieleni on nyt maassa tämän takia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellanen mies, joka ei edes tiedä mikä on instagram. Mun mies ei edes omista minkäänlaista älypuhelinta vaan ihan tavallisen luurimen. Käy noin kerran kuussa läppärillä makselemassa laskuja, muuten ei nettiä käytä. Uutiset lukee teksti-tv:n kautta tai uutislähetyksistä/sanomalehdistä. Mies on 43v. 

Että kannattaa katella minkälaisen miehen ottaa itelleen. Mun mielestä on vaan hyvä kun mies ei tuollasia instoja ja muita härpäkkeitä ymmärrä. Itsekään en käytä tuollasia palveluita, en ole edes facebookissa. Ja oon kuitenkin miestä paljon nuorempi.

Lapsellista käytöstä tuollaset pyllytissityrkky kuvien tykkääminen parisuhteessa olevalta ihmiseltä. Mihin tuollasia muka tarttee? En voi ymmärtää.

Vierailija
22/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on yhteinen harrastus, salitreenaus?

Ukko tykkää puhtaasti siitä syystä että harrastaa itsekin samaa.

Jos itse harrastaisitte sukkien neulomista ja tuttu mies olisi viimeaikoina postannut paljon kuvia uusista langoistaan ja projekteistaan, lyön vetoa että tykkäilisit niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Oli myös bikini- kuvis ym palkastaviA.

Muista kuvista ( reissuista, harrastukset) mies ei tykännyt, tykkäsi vain paljastavista hottis- kuvista.

Vierailija
24/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

* paljastavia.

Miten näin pienen asian vuoksi päiväni on totaalisen pilalla?

En ole puhunut miehelle, en kehtaa sanoa että katselin.

Mutta en pysty pitämään sisällä kauaa, käytöksestäni alkaa huomata että jokin painaa mieltäni

Vierailija
25/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sinä kyyläät miehesi instaa ja sitä, mistä hän tykkää?

Mistä sellaisen edes näkee?

Ohis, mutta minulle ainakin Instagram näyttää kaikki, mistä seuraamani ihmiset ovat tykänneet ja seuranneet. Ei ole edes miestä Instassa, vaan näyttää esimerkiksi seuraamieni bloggaajien tykkäykset. Jos bloggaaja tykkää serkkunsa hääkuvasta, se näkyy minulle. Tämä ei taida olla ihan kaikille tiedossa...

Näin ainakin viime vuonna, kun viimeksi Instaan kirjauduin. Enkä ole löytänyt mistään asetusta, millä voisi piilottaa tykkäykset muilta ihmisiltä.

Ideana kai on se, että tätä(kin) kautta käyttäjät voivat löytää itselleen kiinnostavaa sisältöä. Jatkuvasti minulle myös tuputettiin seurattavaksi tilejä, joita seuraamani ihmiset seuraavat.

Vierailija
26/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt että otanko asian puheeksi vai en?

Miten itse suhtautuisitte?

Ap

Vierailija
27/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samassa tilanteessa olleena, kehoitan ottamaan puheeksi. Meillä mies ei vaan ilmeisesti tajunnut, että sellainen loukkaa mua. Oli ihmeissään, mutta lopetti

Vierailija
28/28 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä ottaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme