Olen panseksuaali ja rakastuin juuri pullonkorkkiin
Voiko tätä pitää vielä normaalina? Eilen ihastuin naapurin mäntyyn, mutta se oli eilen se.
Kommentit (42)
MInä panseksuaalina rakastuin pansuolaan ja nyt sitten ollaan sairaalassa suolamyrkytyksen takia. On hieman turvonnut olo.
Ajelin tuossa pallit. Eipä tässä muuta.
Minäkin olen ja rakastuin tänään pan-suolaan.
Vierailija kirjoitti:
MInä panseksuaalina rakastuin pansuolaan ja nyt sitten ollaan sairaalassa suolamyrkytyksen takia. On hieman turvonnut olo.
Perhana, ehdit ensin.
Kukaan ei ymmärrä panseksuaalisuuttani, olen itkenyt kolme viikkoa putkeen. Voi, mistä löytäisin minua ymmärtävän taluttajan. Panta minulla olisi jo valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Pullonkorkki on hyvä kumppani. Voisin itsekin harkita suhdetta pullonkorkin kanssa, jos löydän vapaan ja minua miellyttävän korkin.
Olin viime kesänä shampoopullonkorkin kanssa kimpassa. Aluksi tuntui ihan täyspäiseltä, mutta sitten alkoi avautumaan... ja ihan reikäpääksi paljastui!
Täyspäiset korkit only, please.
Oi miten eksä olisikaan aikoinaan ihastunut tuohon termiin. Olisi saanut rauhassa hinkata itseään kaikkea vasten mikä liikkuu, eikä aina tarvinnut liikkuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oi miten eksä olisikaan aikoinaan ihastunut tuohon termiin. Olisi saanut rauhassa hinkata itseään kaikkea vasten mikä liikkuu, eikä aina tarvinnut liikkuakaan.
Ensimmäinen oikeasti hauska kommentti tästä aiheesta *nauraa vedet silmissä*
Kai se on samppanja
pullon korkki. Jotain tasoa sentään.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on samppanja
pullon korkki. Jotain tasoa sentään.
Pah-hah! Paraskin korkkimatto olet...
Että screw you, mamma.
olen myös pansuolaseksuaali, mutta petin itseäni viherpippurin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pullonkorkki on hyvä kumppani. Voisin itsekin harkita suhdetta pullonkorkin kanssa, jos löydän vapaan ja minua miellyttävän korkin.
Mä rakastuin naapurin lumilapioon ja meillä oli mahtava yö. Nyt lapio on kaapissa piilossa, kun naapuri huutaa pihalla "Missä vitussa mun lapio on". Kamala naapuri ja niin huonosti kohteli ylvästä lapioonsa.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastuin naapurin lumilapioon ja meillä oli mahtava yö. Nyt lapio on kaapissa piilossa, kun naapuri huutaa pihalla "Missä vitussa mun lapio on". Kamala naapuri ja niin huonosti kohteli ylvästä lapioonsa.
Mulla oli suhde joskus nuorempana lumikolan kanssa. Arvaa ärsyttääkö "paljon on vielä pukkaamista" -sanonnat naapurista joka helen talvi. Ihanko naapurilla olis kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap haluat itsesi lokeroida jotenkin, niin trolli-seksuaali sopisi sinulle ehkä paremmin luokitteluksi. Sisältäen termien sisällön ymmärtämättömyyden.
Mikä oikeus sinulla on määritellä termit ja käsitteet. Määrittelen omani ihan itse ja sinun on syytä niitä kunnioittaa.
Mä näin kerran dokumentin missä oli oikeasti ihmisiä jotka oli menneet tyyliin berliinin muurin kanssa naimisiin. Ja sitten oli joku telaketjurekkis joka oli ihastunut hylättyyn huvipuistolaitteeseen. Sama henkilö oli potkittu pois kirkosta kun oli harrastanut seksiä jonkun siellä sijaitsevan kaiteen kanssa. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen pandaseksuaali ja minulle ei myydä lippua Ähtärin eläinpuistoon. Syön suklaata suruuni, pandan suklaata.
Panda lakritsa auttaa myös suruun vaikka Panda suklaa kylläkin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullo korkkinsa valitsee ja
Korkki pullonsa.
Minulla on hyvin olen suhteessa Sokeriin.
Minäpä olenkin pano-seksuaali! Rakastan panemisesta.