Neljäs lapsi? tyttö toiveissa
En pysty jättämään ajatusta tyttölapsesta ja kolmen pojan jälkeen mietityttää mitä jos neljäskin lapsi on poika. Lapsiluku piti yhteisellä päätöksellä olla tässä, mutta jos vielä yksi yritys. Onko täällä äitejä joilla tärpännyt neljännen kerran tytöllä?
Kommentit (33)
Hyvä, että jotkut jaksaa pentuja puskea 👍
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että jotkut jaksaa pentuja puskea 👍
Ja sinua kauheasti kauhistuttaa, että joku on lapsirakas? Niin, meitä on moneen junaan, hui kamala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kolmas tyttö, tarkoituksella tehty. Eli ennen ovista pitää siementää. Tein vielä neljännenkin, pojan, koska oli aina kolmea poikaa toivonut.
Elämäsi on kuin satua! Uiskentelet maidossa ja hunajassa, päällesi sataa kultasadetta.
Ei ole. Vaikeuksia on ollut enemmän kuin monella muulla, nykyään toki helpompaa ja ihanampaa elämä.
Näin ne Selänteetkin sen neljäntensä teki.
Niinhän ne luulee, mutta kun tyttö- ja poikasiittiöt uivat täsmälleen yhtä nopeasti, ja selviytyvät täsmälleen yhtä kauan. Googlaa "evidence for shettles method".
Pieni vaikutus voi olla sen sijaan äidin ruokavaliolla ja stressillä.Niinpä, se vaatii oman kropan tuntemista melko tarkkaan eikä todellakaan onnistu kaikilta. Kaikilla miehillä ei ole riittävästi niitä toisia siittiöitäkään. Ja äidin osuudella siihen siittiösolun valintaan on isompi merkitys kuin kuvitellaan.
Ei se oman kropan tuntemiseen mitenkään liity. Voi hyvä luoja. Toki siinä on 50% mahdollisuus onnistua joten ne jotka "onnistuivat" voivat kuvitella vaikuttaneensa asiaan.
Ei kaikille vaan tyttöjä synny. Se on vain tyydyttävä kohtaloon.
Teillä on selvästi taipumus saada poikia. Miehellä voi olla enemmän y-siittiöitä, sinun emättimen pH voi suosia y-siittiöitä tms. Todennäköisesti neljäskin on poika. Älkää edes yrittäkö, jos petytte poikaan.
Ylipäänsä jomman kumman sukupuolen toivominen on sairasta ja epäreilua vauvaa kohtaan.
Se on vaan niin kivaa ku on tyttö. Pojat riehuvat vain ja meluavat kuin hullut. Tytöstä myös seuraa enemmän myöhemmin
Pojat on perseestä. Mulla on myös oikeus tyttäreen
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan niin kivaa ku on tyttö. Pojat riehuvat vain ja meluavat kuin hullut. Tytöstä myös seuraa enemmän myöhemmin
Tässä ei ole mitään järkeä. Itse annat niiden riehua. Ja tytöstä ei todellakaan ole sen enempää seuraa kuin pojistakaan.
Ei missään nimessä tuolla asenteella!
Mulla kolme poikaa, siskollani kolme poikaa.
Mulla pojat tehty tiheään. Siskollani toisen ja kolmannen pojan välillä 6 vuotta.
Pojat tuo tyttöjä lohdutti isoäitini, jolla itsellä kolme poikaa. Neljäs poika heiltä kuoli vauvana.
Vierailija kirjoitti:
Se on toki mahdollista, jopa todennäköistä, mutta mahdollista on myös se, että hän on poikamainen tai erittäin hankala.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kolme poikaa, siskollani kolme poikaa.
Mulla pojat tehty tiheään. Siskollani toisen ja kolmannen pojan välillä 6 vuotta.
Pojat tuo tyttöjä lohdutti isoäitini, jolla itsellä kolme poikaa. Neljäs poika heiltä kuoli vauvana.
Olis tuon kommentin jälkeen ollut mahtavaa, jos ne kaikki olisivat homoja.
Onpa rankkaa tylytystä. Meillä on kaksi tyttöä ja poika ja ihan sen vuoksi, että olisi tasaväkistä niin neljäs saisi mun puolesta olla myös poika. Mutta tyttökin saa olla, tyttövauvat ovat aivan yhtä ihania ja meistä on vain ihanaa, että on iso perhe ja sisaruksia.
Kuitenkin leikkimielisesti tuollaisia poppakonsteja saa käyttä, taikauskoisena tosin voisi pelätä, että niillä varmistaa, ettei ainakaan onnistu... Jos pakkomielle olisi oikeasti niin sairas, että pakko olla tiettyä sukupuolta niin ei kai sitä riskiä olisi valmis ottamaankaan, että 50% todennäköisyydellä syntyy nimenomaan toinen. Vaan silloin jättäisi kokonaan väliin tai kävisi vaikka Jenkeissä keinohedelmöityksessä, joissain osavalitioissa kai saa valita ihan sukupuolenkin.
Mutta kai sen saa ääneen sanoa jos toivoo saavansa sekä tyttöjä, että poikia. Ei se kuitenkaan tarkoita, ettei sellaista "pettymystä" pystyisi käsittelemään jos saakin "vain" jompia kumpia, kuitenkin se oletettavasti suurin haave saada olla äiti toteutuu.
Itseä alkaa tosin sukupuolta enemmän jännittää, ettei vain tulekin sitten kaksoset jos neljättä yritetään. Äidin puolen suvussa on useampia. Kuulin, että raskautuminen imetysaikana jopa 9-kertaistaa kaksosten todennäköisyyden, joten siitä ainakin pitää pitää sitten vähän väliä ennen yritystä :D