Sukkahousut pirun keksintö
Ostin 15den sukkiset ja kyllä oli vaikea saada jalkaan. Jalkojen hionta ja puuvillasormikkaat ihme kyllä sain ne ehjänä päälle. Siirryn kyllä stayupseihin.
Kommentit (6)
Stayupit on kyllä mukavat. Ainoa on, ettei pidä rasvata jalkoja ennen, koska se elastinen osa silloin ei oikein pidä hyvin.
Inhoan sukkahousuja ja käytän niitä ainoastaan pakosta. Oikeastaan en siis koskaan.
Pitäisitte kunnostanne huolta läskit
Vierailija kirjoitti:
Ostin 15den sukkiset ja kyllä oli vaikea saada jalkaan. Jalkojen hionta ja puuvillasormikkaat ihme kyllä sain ne ehjänä päälle. Siirryn kyllä stayupseihin.
Steikkarit ovat ihania, vaan kyllä sukkiksissakin puolensa.
Kompromissipökäthän ne ovat, jalat näyttää kauniilta yhtälailla niissäkin.
Kävin juuri keskustelua aiheesta eilen kämppiksen kanssa.
Olin pukeutumassa suihkun jälkeen kylpyhuoneessa ja yksi kämppis kolkutteli jo ovella että sen pitäisi päästä, mä olin sammuttanut suihkun varmaan 5 min aiemmin ebkä vieläkään ollut ulkona. Kysyin että onko hän ikinä yrittänyt vetää sukkahousuja nahkeisiin jalkoihin :D Toisen kämppiksen huoneesta kuului naurunpurskahdus (nainen)
26-vuotias miespuolinen kämppäkaveri ei sanonut mitään kun varovaisen ei:n ja odotti kärsivällisesti
Mä en taas tajua, miten sukkiksiin ei ole saatavilla pitkiä malleja! :D olen 175/57 ja pitkä- ja hoikkajalkainen sekä -lanteinen, niin ei vaan löydy sopivan kokoisia. Lisäksi vielä kun kwngännumerokin on 41-42, niin siihen jalkaosaan tarvitsisi mittaa.. S-koossa haarat jää polviin, isommat koot valuu pois päältä päivän mittaan. Että kivat juu.
Stayupit on ihan ok kun ei ole kylmäkylmä, mutta niitäkään ei ole kovin paksuina saatavilla (vai tietääkö joku mistä saisi?)
Aamen, sisko. Viimeksi kun yritin pukea sukkahousuja venäytin selkäni.