Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus tahtoo Suomeen Britannian yleistukimallin ja köyhät kodittomiksi

Vierailija
16.01.2019 |

Miksi ihmeessä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Koska rikkain eliitti ei ole saanut haltuunsa vielä kaikkea varallisuutta.

Vierailija
2/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pitäisi muuten tiedottaa osa-aikaisille työntekijöille. Jos tarvitsette palkan päälle asumistukea, Kokoomuksen mallissa teette sitten palkkatyön päälle vielä orjatöitä tai käytte vapaa-ajalla pupukursseilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta pitäisi muuten tiedottaa osa-aikaisille työntekijöille. Jos tarvitsette palkan päälle asumistukea, Kokoomuksen mallissa teette sitten palkkatyön päälle vielä orjatöitä tai käytte vapaa-ajalla pupukursseilla.

Mitä tarkoitat?

Vierailija
4/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaeliitti johtaa tätä maata, Kokoomus on vain lauma eliitin sätkynukkeja. Yhteiskunnan loiset on vain taakka eliitille, kaikki pois heidän tuloistaan. Vähempiosaisista eliitti tarvitsee vain heidän orjansa.

Rahaeliitillä ja Kokoomuksella on yhteiset arvot: raha ja oma napa.

Vierailija
5/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi ottaa vastuu omasta elämästään. Et voi vaatia muita elättämään itseäsi, se sinun täytyy tehdä itse.

Vierailija
6/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitäisi ottaa vastuu omasta elämästään. Et voi vaatia muita elättämään itseäsi, se sinun täytyy tehdä itse.

Muista tuo lause kun sairastut vakavasti etkä kykene enää töihin. Vai onko pappa betalar huutaja kyseessä jolle rahat on tulleet ilmatteeksi?

Vierailija
7/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin ihmetellä, miten Kokoomuksen kannatus hipoo 20 % ja kannatus on ilmeisesti vielä nousussa.

Vierailija
8/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahdon että ihmiset alkavat vihdoinkin l i s t i m ä ä n kokkaripäättäjiä.

Vierailija
9/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista tuo lause kun sairastut vakavasti etkä kykene enää töihin. Vai onko pappa betalar huutaja kyseessä jolle rahat on tulleet ilmatteeksi?

Mene töihin ja elätä itsesi.

Vierailija
10/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomella ei ole varaa siihen, että esim. joka viiden nuorimies syrjäytyy. Heidät täytyy saada jotenkin takaisin kiinni yhteiskuntaan, vaikka sitten "väkisin".

Vierailija
11/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorvikatarrin sairastajat ja oikeasti sairaat ovat eri asia. Ensin mainittuja on valitettavast huomattavan paljon.

Vierailija
12/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin ja elätä itsesi.

En usko että mun tarvitsee, raha tekee töitä puolestani. Erehdyit nyt pahemman kerran :).

Vierailija
13/13 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomella ei ole varaa siihen, että esim. joka viiden nuorimies syrjäytyy. Heidät täytyy saada jotenkin takaisin kiinni yhteiskuntaan, vaikka sitten "väkisin".

Olen kyllä nuori nainen, mutta vastaan silti: lakatkaa helpottamasta syrjäytymistä.

Ensikertalaiskiintiö esimerkiksi. Erehdyin kerran ottamaan vastaan paikan alalta, jolla en kyennytkään opiskelemaan ja nyt on sitten hemmetin vaikea päästä mihinkään.

Mielenterveyspalveluiden resursseja on vähennetty ja kunnon avun saaminen on hankalaa. Saatat joutua menemään paikasta toiseen ja aina pitää kertoa uudelleen se sama pitkä litania, jonka jälkeen joudut ehkä taas siirretyksi. Siis jos edes pääset alunperinkään mihinkään alkuun koko asiassa.

Sairauslomaa kirjoitetaan korkeintaan joku kuukausi kerrallaan ja sitten saakin pian taistella alennetun toimeentulotuen eteen. Se taistelu on todella lannistavaa ja se summa on niin pieni, että mitään tulevaisuudensuunnitelmia ei voi tehdä eikä nähdä ketään että pysyisi kiinni yhteiskunnassa, koska se kaikki raha menee vain ruokaan ynnä muihin perusjuttuihin.

Minulta on nyt viimein kadonnut kiinnostus yhtään mihinkään normaaliin toimintaan tämän pelleilyn myötä. Toivon vain etten herää enää huomenna ja tämä kidutus viimein loppuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän