Pieni salainen ihastuminen antaa voimia
Eihän parisuhteessa eläessä saisi ihastua muihin, mutta sitä ei kuitenkaan aina voi välttää.
Tässä nyt jonkin aikaa olen tuntenut pientä ihastusta toiseen ihmiseen, en edes juuri mitenkään tunne tätä henkilöä. Hän vain vaikuttaa ihastuttavalta ja tuntuu mukavalta ajatella, että pääsisi halaamaan ihastuksensa kanssa.
Omassa parisuhteessa ei ole hellyyttä, eikä läheisyyttä.
Ihastukseni ei koskaan saa tietää tunteestani, eikä varmasti tuntisi samoin. Tulee vaan jotenkin energiaa ja parempi mieli, kun mielikuvituksessaan saa hellyyttä salaiselta ihastukselta.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Eihän parisuhteessa eläessä saisi ihastua muihin, mutta sitä ei kuitenkaan aina voi välttää.
Tässä nyt jonkin aikaa olen tuntenut pientä ihastusta toiseen ihmiseen, en edes juuri mitenkään tunne tätä henkilöä. Hän vain vaikuttaa ihastuttavalta ja tuntuu mukavalta ajatella, että pääsisi halaamaan ihastuksensa kanssa.Omassa parisuhteessa ei ole hellyyttä, eikä läheisyyttä.
Ihastukseni ei koskaan saa tietää tunteestani, eikä varmasti tuntisi samoin. Tulee vaan jotenkin energiaa ja parempi mieli, kun mielikuvituksessaan saa hellyyttä salaiselta ihastukselta.
Eipä kuullosta parisuheelta jos ei hellyyttä eikä läheisyyttä. Eroatte ennemmin tai myöhemmin. Miksi et antaisi itsellesi mahdollisuutta halata tätä toista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt jonkin aikaa olen tuntenut pientä ihastusta toiseen ihmiseen, en edes juuri mitenkään tunne tätä henkilöä. Hän vain vaikuttaa ihastuttavalta ja tuntuu mukavalta ajatella, että pääsisi halaamaan ihastuksensa kanssa.Omassa parisuhteessa ei ole hellyyttä, eikä läheisyyttä.
Ihastukseni ei koskaan saa tietää tunteestani, eikä varmasti tuntisi samoin. Tulee vaan jotenkin energiaa ja parempi mieli, kun mielikuvituksessaan saa hellyyttä salaiselta ihastukselta.Eipä kuullosta parisuheelta jos ei hellyyttä eikä läheisyyttä. Eroatte ennemmin tai myöhemmin. Miksi et antaisi itsellesi mahdollisuutta halata tätä toista?
Se nyt vaan olisi mahdotonta.
Miksi parisuhteessa ei saisi ihastua? Miten sen estät?
Todellakin kaikkiin tunteisiin on lupa! On vain eri asia sitten miten niitä käsittelee, näyttää ja toteuttaa.
Aivan takuulla varmasti vaikka miten onnellinen suhde olisi, kumpikin osapuoli ihastuu aina joskus!
Hyvien tunteitten salliminen itselle ja toiselle poikii pelkkää hyvää. Onnellisimpia ovat parisuhteet joissa tunteet sallitaan, annetaan tilaa toiselle eikä kytätä ja kontrolloida. Kontrolli ja syttäys työntää pois, luottamus ja hyväksyntä vetää lähemmäs.
Mutta ap:n tapauksessahan ei ole edes kyse hyvästä parisuhteesta. Ihmetyttää vain mikä voi olla niin hyvä tekosyy että itsekin siihen noin lujasti uskoo eikä päästä irti?
Vierailija kirjoitti:
Se on niin vaikeeta aina avaa himassa se suu jos jotain on vailla tai tehdä itse aloitetta asioihin.
Ihanaa kun heti aamusta sai nähdä ihastuksensa, hyvä mieli tuli koko päiväksi.
Mulla pitkä ketju täällä otsikolla "Mulla on uusi ihastus!!"
Vierailija kirjoitti:
Onko ap mies?
Miten niin?
Miltä se tuntuisi jos joku nainen kertoisi ihastuneensa minuun?
Onhan se ihastuminen mahtava tunne.
Minä en ole koskaan ihastunut parisuhteessa ollessani. Olen muutenkin nihkeä ihastumaan, jos ihastun niin se on kyllä sitten jo hyvinkin todellista.
Paskapuhetta, että kaikki ihastuvat parisuhteessa. Luulen, että ihmiset käsittävät ja tuntevat myös sanan ihastuminen eri lailla. Toisille se on kai vain sitä, että joku tyyppi vaikuttaa ihan kivalta.
M kirjoitti:
Miltä se tuntuisi jos joku nainen kertoisi ihastuneensa minuun?
No mutta minähän kerroin selkeästi, ehkä en niin shelväsanaisesti, mutta kerroin kuitenkin,😉
Totta kai sitä ihastuu kiimasena toiseen jos omassa suhteessa/liitossa ei ole enää läheisyyttä eikä seksiä. Sehän on päivänselvä asia. Jos ei ole läheisyyttä suhteessa, se ei ole enää oikea parisuhde, se on pelkkä kaveri suhde!
Parisuhteessa ei voi välttyä ihastumiselta, mutta se on eriasia miten silloin käyttäytyy