Pitääköhän 48 vuotias mies 35 vuotiasta naista sopivan ikäisenä?
Onko kokemuksia, voiko 48 vuotias pitää 35 vuotiasta naista sopivan ikäisenä? Kun kuitenkin kummallakin jo ikää. Onko muuten kokemusta tällä ikäerolla?
Kommentit (26)
a) Pitää tai b) Ei pidä tai c) Ei ole ajatellut asiaa. Saat valita mieleisesi ;)
Ilmeisesti pitää. Monesti tuntuu olevan se ihanne, jos ei vielä nuorempaa saa. Mitä oikein ajattelet, miksi ei pitäisi ihanteellisena mahdollisimman nuorta naista?
Jyrkkä ehkä.
Riippuu siitä, mitä asioita kukakin arvostaa. Nuoruutta, kauneutta tai kenties jotain muuta.
Minusta on mukavaa, että olemme vaimon kanssa saman ikäisiä. Meillä on samanlaiset nuoruudenmuistot ja tulevaisuudenhaaveet. Haluan muuttaa eläkkeellä etelään ja olisi kurjaa odotella yli vuosikymmen, että vaimokin jättäisi työelämän. Tai sitten pitäisi olla runsaasti rahaa ja hyvä eläke.
Ikä on sellainen asia, jolla ei merkitystä ole, jos muuten homma toimii. Kaikella muulla on väliä.
Riippuu varmaan kyllä tapauksesta. En ole aikaisemmin edes miettinyt moista. Jokseenkin hämmentää, kun tuon ikäinen alknut kiinnostaa.
Mistä pirusta minä sen tiedän.
Kun olin 35 mun mies oli 30. Se tuntui juuri sopivalta. 50set oli epäkiinnostavaa harmaata massaa.
On kokemusta siitä että olin 37 ja mies 49. Ei ollut iän kanssa mitään ongelmia. Rakastin hänen aikuisuutta sen exääni verrattuna.
Ei varmaan kannata kysyä sitä siltä 48-vuotiaalta mieheltä?
Ei 35 naista kiinnosta noin vanha.
Meillä aviomiehen kanssa kolmisenkymmentä vuotta ikäeroa. Ulkopuoliset saattavat joskus paheksua, mutta meillä hyvä ja toimiva suhde. Riippuu tietysti ihmisistä, miten isolla ikäerolla haluaa/voi olla.
Voi olla, mutta 35vuotias nainen ei pidä 48vuotiasta miestä sopivan ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta 35vuotias nainen ei pidä 48vuotiasta miestä sopivan ikäisenä.
Ja sinähän tiedät kaikkien naisten mielipiteen?
Pelle ikis taas.
Öh siis, eihän tuossa ole ikäeroa kuin 13 vuotta. Toisaalta kun mietit asiaa täällä, niin saattaa se ainakin sinulle silloin olla ongelma. Sauli Niinistöllä ja Jenni Haukiolla on ikäeroa liki 30 vuotta eli lähes ikäsi verran. Tietenkin "rakkaudessakin" on luokkajakonsa, se mikä on presidentille tai Dannylle ok ei välttämättä ole sopivaa "rahvaamman" väen kesken
No just tuon ikäisenä miehenä tuommoinen 35 vuotias voisi kelvata, mutta kyllähän minä olin iloinen kun edellis syksynä tapaamani nainen, joka muuten näytti nippa nappa kolmekymppiseltä kertoikin olevansa yli neljäkymmentä. Meillä lienee enemmän yhteistä kuin jos olisi ollut paljon alle nelikymppinen.
Tapaillaan edelleen.
Itse pidän ton ikäisii jo pappaantuneina ja ovat vähän nykymenosta out. Sopiva ikä 30-38v miehelle. Seukkaan 31v miehen kanssa ja kiva kun ollaan samalla leverillä kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Öh siis, eihän tuossa ole ikäeroa kuin 13 vuotta. Toisaalta kun mietit asiaa täällä, niin saattaa se ainakin sinulle silloin olla ongelma. Sauli Niinistöllä ja Jenni Haukiolla on ikäeroa liki 30 vuotta eli lähes ikäsi verran. Tietenkin "rakkaudessakin" on luokkajakonsa, se mikä on presidentille tai Dannylle ok ei välttämättä ole sopivaa "rahvaamman" väen kesken
Onkohan tämä netin ainoa palsta, jossa Sauli-kortti on Aatu-korttia yleisempi.
Totta kai voi pitää, mutta yhtä hyvin voi olla pitämättä. ikä on tuossa kohtaa vain viite arvo siitä, että jotain yhteistä jaettavaa saattaisi löytyä tai olla löytymättä.