Apua! Mies päätti sitten keksiä jotain seksikästä meininkiä
Ainakin omasta mielestään. Tänään piti olla siis sovittu panopäivä ja mies piti keksiä jotain seksikästä meininkiä sillä aikaa kun tulen töistä kotiin. No jätkä päätti sitten öljytä itsensä kauttaaltaan oliiviöljyllä. Arvatkaa onko joka paikka öljyssä: Sohva, petivaatteet, päiväpeitto, makuuhuoneenlattia, tyynyt, lattiat ja kaappien ovet. Voi jessus sentään. Siivoamiseksi meni siis tää ilta sitten. Varsinainen liukas playboy tuo minun mies.
Jospa minä keksin meille suraavaksi jotain vähemmän sotkuista juttua sitten.
Kommentit (23)
1/5. Melko huono, muttei kaikkein huonoin.
Tommosta se on kun on sovitut panopäivät. Spontaanilla meiningillä mies ei ehdi öljypurkille.
Vierailija kirjoitti:
Öljysikö hän peräaukkoaan?
Tottakai! ;D
Se oli hänen kinkkinsä ja sinä menit dumaamaan, onnittelut??
Minä ainakin panisin ensin ja siivoaisin sitten, vaikka kyllähän se vähän hupsua olis löytää öljyinen mies kotiin tullessa. :D
Millä sait öljyn pois tekstiileistä!?
Aika toksinen mies. Niin simppeleitähän ne on.
Olette varmaan jotain akateemisia? Kun kemiat ei kohtaa niin sovitaan panopäiviä jne?
Vierailija kirjoitti:
Pesukoneessa on osa tekstiileistä. Saa nähdä tuleeko ilman rasvaläikkiä pesukoneesta puhtaana ulos. ap
Mies sitä, mies tätä (jotakin hölmöä) - sitten, sitten...
En enää ihemettele ettei lapsia tehdä, kun sovitaan panopäivät etukäteen?? Kertoo kyllä siitä, että pakotetaan itsensä seksiin vaikka ei kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesukoneessa on osa tekstiileistä. Saa nähdä tuleeko ilman rasvaläikkiä pesukoneesta puhtaana ulos. ap
Pidän sulle peukkuja täällä, että puhdasta tulee! Täällä mies sai kerran kuulla kunniansa, kun sotki öljyä bambumattoon. Ei lähtenyt pois :(
Vierailija kirjoitti:
Entä testikkeleistä?
Odotas vaan kun ensi vuoden panopäivänä leikitte paskalla.
T: miehesi neuvonantaja
Voi apua! :D