Paras alumiiniton ja alkoholiton dödö?
Olen vihdoinkin vieroittanut itseäni alumiini-dödöstä, joka toimi loistavasti, mutta mahdollisesti on karsinogeeninen. Valitettavasti en ole löytänyt sopivaa uutta tuotetta, tosin en ole hirveän montaa kokeillut. Mitkä olisivat parhaimmat vinkinne alumiinittomaan ja alkoholittomaan dödöön? Puikkomaiset yleensä hankaavat ihoni rikki ja nuo kotitekoiset, missä ruokasoodaa, ovat tehneet samoin. Eli joku roll-on hakusessa! :)
Kommentit (7)
Salt of the Earth mineraalideodorantti (Siis sellainen kivimäinen, joka kostutetaan ennen käyttöä). On tosi tehokasta, tuoksutonta, je kestää kauan! Olen omaani käyttänyt Jo yli vuoden joka päivä.
Täällä oli jokin aika sitten vinkki Lime-viipaleen käytöstä. Syksystä asti olen käyttänyt ja hyvin toimii! N.66
PLS kirjoitti:
Salt of the Earth mineraalideodorantti (Siis sellainen kivimäinen, joka kostutetaan ennen käyttöä). On tosi tehokasta, tuoksutonta, je kestää kauan! Olen omaani käyttänyt Jo yli vuoden joka päivä.
Nää mineraalijutut yleensä sisältää alumiinia
Lapsellani kokeiltiin kaikki mahdollinen järkevä. Joku apteekin tuote oli paras, mutta ei läheskään riittävä. Olisko ollut serbamed.
Parhaankin teho riitti noin 4 tunniksi ja sitten tuli hienhaju läpi. Vaikka kainalot pestiin aamuisin saippualla ja kuivattiin huolellisesti ennen tuotteiden laittamista.
Kun koulukaverit sitten huomauttivat, oli pakko alkaa käyttää aluminipitoista.
Mulla on sma juttu. Vain alumiini pitää hajun poissa.
Rimita Green Deo, ehdottomasti. Kestää kovemmankin hikoilun. Viime kesän todellinen pelastus.
Terveisin, raksamies