Nuorempi nainen, mikä max ikäero miehen kanssa?
Olen juuri 40 v täyttänyt mies. Olen alkanut kiinnostua huolettomista näteistä ja nuorista 18-24 v naisista. En vain kehtaa yhtään flirttailla, ettei mua pidetä ällöttävänä. Annanko pallon heille..? Olen nuorekas ja komea olemukseltani, mutten oikein tiedä nykyisiä tinder yms käytäntöjä.
Kommentit (14)
Ongelma on, että mua luullaan kyllä nuoremmaksi, sellaiseks ~32 vuotiaaksi... En kehtais valehdellakaan, mutta luku 40 taitaa olla monelle liikaa...
Maksimissaan noin kymmenen vuotta vanhempi kelpaa, mutta mielummin samanikäinen kuin noin paljon vanhempi.
Riippuu pankkitilin saldosta ja palkonko olet valmis panostamaan minuun. 🤑
Riippuu pitkälti millaista seuraa ollaan hakemassa tai mitä tavoitteita ihmisillä on. Jokatapauksessa sinuna jättäisin parikymppiset tytöntylleröt rauhaan. 24-25 v nuoret naiset voivat suhtautua flirttiisi vähän suotuisammin.
Minua miellyttää itseäni vanhemmat miehet. Tällä hetkellä tapailen itseäni 10 v vanhempaa miestä (olen 29 v). Mitä parisuhteeseen tulee niin itselläni tuo 10 v ikäero on aika maksimi. Jos on puhe pelkästä seksistä niin siinä ei varsinaisella ikäerolla ole juuri merkitystä, jos ihminen muuten viehättää (pl. itseäni nuoremmat ja seniorisarja). Mutta tilannekohtaista kaikki.
Ööö miksi haluat tutustua teineihin? Oletko joku efebofiili? 18-19 vuotias on vielä teini-iässä.
Joo anna heille vaikka lentopallo tai jalkapallo ja pysy sen jälkeen helvetin kaukana.
t. 20-vuotias nainen joka iän puolesta voisi olla tyttäresi
Itse olen 26v. mies, ja olen suhteessa 53v. naisen kanssa. Eli näinkin päin se voi mennä.
Olen 27-vuotias nainen ja todellakaan ottaisi yli 5 vuotta vanhempaa miestä. Miksi ottaisin, kun saan nuorempaakin?
5 v vanhempi aivan maksimi, mieluummin vuoden-kaksi vanhempi. 40 v setämies on jo toinen jalka haudassa - N24
Ei kukaan kaunis teinityttö halua mitään isänsä ikäistä vanhaa käpyä. Tajua nyt. Jos jotkut ottavat jonkun rikkaan vanhan ukon niin tekevät sen vääristä syistä eli ovat materian perään tai päässä viiraa pahasti. JOnkun 12 vuoden ikäeron nyt vielä ymmärtää jos nainen on yli 25v.
Maksimissaan 2 vuotta. En kehtais mitää setää esitellä kavereille, ne nauras mut pystyyn. Ei kyllä kiinnosta sedät itseekään.
Moi Ikis