Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, ootte asiantuntijoita tässä

Hiemanhukassa01
16.01.2019 |

Täällä kirjoittelee pian 18v miehenalku, joka toivoisi hieman jeesiä. Oon nyt vuoden verran ollut ihastunut erääseen nuoreen naiseen, jonka kanssa ikävä kyllä ollaan eri ikäisiä (hän n. 1,5v vanhempi) mutta en pidä ikäeroa suurena, mikä mielestäni riittää jos kumpikin on samaa mieltä. Kauan emmin ja tuskailin häenen lähestymisen kanssa, mutta viikonloppuna viimein uskalsin. Satuin sen vain tekemään tavalla, että hän ei todistettavasti edes nähnyt viestiäni. Ajattelin vielä facebookin kautta yrittää, jotta asia ei jäisi kaivelemaan.

Kysymys kuuluukin: Miten haluaisitte että teitä lähestyy ihminen, joka sattuu löytymään facebook kavereistasi, kun joskus vuosia sitten olet vain sattunut hyväksymään/lähettämään kaveripyynnön. Hän ei siis todennäköisesti tiedä tarkalleen kuka olen, joten aloitus "mitä kuuluu" voisi hieman töksähtää. Oon niin toivoton tälläisessä, joten kovasti kaipaisin pientä infoa että miten juuri TE haluaisitte ensimmäisen viestin menevän.

En kaipaa kuittailua ikäerosta, oli se teidän mielestä suuri tai ei. Olen kiitollinen jos joku haluaisi minua tässä asiassa ohjeistaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiemanhukassa01 kirjoitti:

Täällä kirjoittelee pian 18v miehenalku, joka toivoisi hieman jeesiä. Oon nyt vuoden verran ollut ihastunut erääseen nuoreen naiseen, jonka kanssa ikävä kyllä ollaan eri ikäisiä (hän n. 1,5v vanhempi) mutta en pidä ikäeroa suurena, mikä mielestäni riittää jos kumpikin on samaa mieltä. Kauan emmin ja tuskailin häenen lähestymisen kanssa, mutta viikonloppuna viimein uskalsin. Satuin sen vain tekemään tavalla, että hän ei todistettavasti edes nähnyt viestiäni. Ajattelin vielä facebookin kautta yrittää, jotta asia ei jäisi kaivelemaan.

Kysymys kuuluukin: Miten haluaisitte että teitä lähestyy ihminen, joka sattuu löytymään facebook kavereistasi, kun joskus vuosia sitten olet vain sattunut hyväksymään/lähettämään kaveripyynnön. Hän ei siis todennäköisesti tiedä tarkalleen kuka olen, joten aloitus "mitä kuuluu" voisi hieman töksähtää. Oon niin toivoton tälläisessä, joten kovasti kaipaisin pientä infoa että miten juuri TE haluaisitte ensimmäisen viestin menevän.

En kaipaa kuittailua ikäerosta, oli se teidän mielestä suuri tai ei. Olen kiitollinen jos joku haluaisi minua tässä asiassa ohjeistaa.

Mitä sä oikein jahkailet ton ikäeron kanssa. Sillä ei ole mitään merkitystä. Kannattaa keskittyä olennaiseen. 

Jos erehdyt aloittamaan asian tyyliin: Moi, olen niin ihastunut sinuun, niin homma alkaa jo siinä vaiheessa olla menetetty.

Kannattaa  unohtaa olevansa ihastunut, niin silloin on selvästi paremmat mahdollisuudet.

Itse asiassa sun kannattaisi treffailla ensin muita naisia, niin voisit näin saada päätäsi selvitettyä.

Ja sitten pyytää sitä tiettyä vaikka kahville tai muuhun vastaavaan (ei kuitenkaan syömään ainakaan ravintolaan jne.). Siinä on sitten sun sauma saada se kiinnostumaan susta.

Vierailija
2/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Törmättiin sillon kerran aikaisemmin netissä ja jäit mieleen.

Lähtisitkö kahville/syömään/leffaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikka!

Törmättiin sillon kerran aikaisemmin netissä ja jäit mieleen.

Lähtisitkö kahville/syömään/leffaan?

No huh huh, suoraanko vaan asiaan? =D

Vierailija
4/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka, että

Moi, muistatkohan mua, olen "Jaakko viime vuoden teatteriproduktiosta". Lähtisitkö mun kanssa kahville / lenkille / bändin x keikalle?

Sitten se joko lähtisi tai ei. Pidän peukkuja!

Vierailija
5/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan asiaan vain

Vierailija
6/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä oikein jahkailet ton ikäeron kanssa. Sillä ei ole mitään merkitystä. Kannattaa keskittyä olennaiseen. 

Jos erehdyt aloittamaan asian tyyliin: Moi, olen niin ihastunut sinuun, niin homma alkaa jo siinä vaiheessa olla menetetty.

Kannattaa  unohtaa olevansa ihastunut, niin silloin on selvästi paremmat mahdollisuudet.

Itse asiassa sun kannattaisi treffailla ensin muita naisia, niin voisit näin saada päätäsi selvitettyä.

Ja sitten pyytää sitä tiettyä vaikka kahville tai muuhun vastaavaan (ei kuitenkaan syömään ainakaan ravintolaan jne.). Siinä on sitten sun sauma saada se kiinnostumaan susta.

Joo, teen kyllä ikäerosta liian suuren numeron. En nyt vaan satu olemaan mikään alfauros, joten nään ikäeron entistä suurempana miinuksena... 

Vierailija
7/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ok, jos joku kysyisi: mitä kuuluu.

En osaa sanoa muuta, neuvokoon viisaammat.

Voin muuten neuvoillani pilata koko jutun.

Vierailija
8/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerolla ei ole merkitystä. Olen itse seurustellut kaksi kertaa itseäni 2 vuotta nuoremman miehen kanssa tuossa parikymppisenä.

Patriarkaarinen käsitys, että naisen pitää olla nuorempi, jotta mies voi "isällisesti" kommennalla, ohjailla ja esitellä nuorikkoaan muille. 

Vierailija
9/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ikäero, ei tuo ole paljon

Vierailija
10/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti tuossa on että kerrot hänen jääneen mieleesi.

Kyllä, noin suoraan vaan

- Vastaus nro 2

Vierailija
11/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin pyytäisin treffeille. Sitten hän joko lähtee tai ei.

"Mitä kuuluu", on kyllä ihan typerä kysymys, et saa välttämättä siihen mitään sellaista vastausta, joka veisi tilannetta mihinkään suuntaan.

Vierailija
12/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiemanhukassa01 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, teen kyllä ikäerosta liian suuren numeron. En nyt vaan satu olemaan mikään alfauros, joten nään ikäeron entistä suurempana miinuksena... 

Niin toi paistoi aloituksesta kilometrin päähän. Siksi ehdotin harjoittelemaan ensin muiden naisten kanssa, jotta oppisit mikä mahdollisesti toimii ja mikä ei sekä huomaisit olevasi hyvä tyyppi, jonka seurassa naiset viihtyvät ja nauravat jne. 

Miksi et koemielessä nyt heti pyytäisi jotain muuta tyttöä kahville /treffeille jne.? Tämä on ehkä paras neuvo, jonka voin antaa.

Vierailija
13/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiemanhukassa01 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen ikäisen naisen markkina-arvo pilvissä. Vain alfalla on mahdollisuuksia.

Vierailija
14/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veivaat kullin kovaksi ja kyrvänkuvaa hupakon luuriin. Siitä se lähtee.

Vierailija
15/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi vaikka, että

Moi, muistatkohan mua, olen "Jaakko viime vuoden teatteriproduktiosta". Lähtisitkö mun kanssa kahville / lenkille / bändin x keikalle?

Tää on hyvä aloite.

Ei mitään "mitä kuuluu"-aloitusta, sellainen voi jäädä saamatta vastausta. Suoraan asiaan, kerran se vain kirpaisee jos tulee pakit.

Peukkuja pidän myös!

Vierailija
16/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veivaat kullin kovaksi ja kyrvänkuvaa hupakon luuriin. Siitä se lähtee.

Repesin.

Vierailija
17/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän ikäeronne on joitakin kuukausia. Sillä ei ole merkitystä.

"Mitä kuuluu" on hankala aloitus, jos hän ei kunnolla edes muista sinua. Hänelle tulee vain inha olo, kun hän miettii kuumeisesti, kuka hitto oikein olet.

Sen sijaan muiden ehdottama "Moi, muistatko, olemme tavanneet paikassa X" on parempi aloitus, koska hän ehtii koota ajatuksensa ja ehkä muistaa sinut, ja silloin lähtötilanne on ihan eri. Jutun juurtakin löytyy aiemmasta yhteisesta asiastanne. 

Ei kannata pyytää "treffeille", koska se tuo heti vaatimuksen jostain romanttisesta vireestä, johon hän ei ehkä ole heti valmis. Eihän hän välttämättä ole sinua kaihonnut vuositolkulla eikä tunne vielä sinua kohtaan mitään romanttista. Sen sijaan kahville voi pyytää. Ja jos olo tuntuu siellä hyvältä, voi kysyä, josko hän lähtisi joskus uudestaankin ulos. Etkä sitten ala ehdottaa heti seuraavana päivänä uudestaan, vaan viikon päästä soitat ja kysyt, lähtisikö hän elokuviin.

Vierailija
18/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin liputan sen yhden viestin puolesta, missä kehoitettiin bändin x keikalle. Rohkeasti vain viesti ja suoraan asiaan. Itse en ainakaan jaksaisi mitään pelejä.

Ikäeronne on mitätön.

Vierailija
19/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi vaikka, että

Mä en  lähtisi tällä, sille ei kannata selitellä kuka on ja mistä tulee varsinkaan jos tälläistä liityntää ei ole olemassa. 

Kehu mieluummin vaikka sen jossain kuvassa olevaa asustetta tyyliin. "Siistinväriset kengät sulla, mistä ostit? Noi sopisi tosi hyvin valkoisten housujen kanssa...". Sitten se toivottavasti kiinnostuu vastaamaan ja sitten juttelet sen kanssa hieman mukavia ja lopuksi toteat, että se vaikuttaa mukavalta jne... ja kysyt huvittaisiko käydä tossa joku päivä pikasesti kahvilla, niin sitten voitte jatkaa juttua livenä.

Vierailija
20/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän ikäeronne on joitakin kuukausia. Sillä ei ole merkitystä.

"Mitä kuuluu" on hankala aloitus, jos hän ei kunnolla edes muista sinua. Hänelle tulee vain inha olo, kun hän miettii kuumeisesti, kuka hitto oikein olet.

Sen sijaan muiden ehdottama "Moi, muistatko, olemme tavanneet paikassa X" on parempi aloitus, koska hän ehtii koota ajatuksensa ja ehkä muistaa sinut, ja silloin lähtötilanne on ihan eri. Jutun juurtakin löytyy aiemmasta yhteisesta asiastanne. 

Ei kannata pyytää "treffeille", koska se tuo heti vaatimuksen jostain romanttisesta vireestä, johon hän ei ehkä ole heti valmis. Eihän hän välttämättä ole sinua kaihonnut vuositolkulla eikä tunne vielä sinua kohtaan mitään romanttista. Sen sijaan kahville voi pyytää. Ja jos olo tuntuu siellä hyvältä, voi kysyä, josko hän lähtisi joskus uudestaankin ulos. Etkä sitten ala ehdottaa heti seuraavana päivänä uudestaan, vaan viikon päästä soitat ja kysyt, lähtisikö hän elokuviin.

Toisaalta, jos ei tuo aika pian esille omaa kiinnostusta nimenomaan treffailuun romanttisessa mielessä, niin voi päätyä friendzonelle.