Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, ootte asiantuntijoita tässä

Hiemanhukassa01
16.01.2019 |

Täällä kirjoittelee pian 18v miehenalku, joka toivoisi hieman jeesiä. Oon nyt vuoden verran ollut ihastunut erääseen nuoreen naiseen, jonka kanssa ikävä kyllä ollaan eri ikäisiä (hän n. 1,5v vanhempi) mutta en pidä ikäeroa suurena, mikä mielestäni riittää jos kumpikin on samaa mieltä. Kauan emmin ja tuskailin häenen lähestymisen kanssa, mutta viikonloppuna viimein uskalsin. Satuin sen vain tekemään tavalla, että hän ei todistettavasti edes nähnyt viestiäni. Ajattelin vielä facebookin kautta yrittää, jotta asia ei jäisi kaivelemaan.

Kysymys kuuluukin: Miten haluaisitte että teitä lähestyy ihminen, joka sattuu löytymään facebook kavereistasi, kun joskus vuosia sitten olet vain sattunut hyväksymään/lähettämään kaveripyynnön. Hän ei siis todennäköisesti tiedä tarkalleen kuka olen, joten aloitus "mitä kuuluu" voisi hieman töksähtää. Oon niin toivoton tälläisessä, joten kovasti kaipaisin pientä infoa että miten juuri TE haluaisitte ensimmäisen viestin menevän.

En kaipaa kuittailua ikäerosta, oli se teidän mielestä suuri tai ei. Olen kiitollinen jos joku haluaisi minua tässä asiassa ohjeistaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi vaikka, että

Moi, muistatkohan mua, olen "Jaakko viime vuoden teatteriproduktiosta". Lähtisitkö mun kanssa kahville / lenkille / bändin x keikalle?

Sitten se joko lähtisi tai ei. Pidän peukkuja!

Mä en  lähtisi tällä, sille ei kannata selitellä kuka on ja mistä tulee varsinkaan jos tälläistä liityntää ei ole olemassa. 

Kehu mieluummin vaikka sen jossain kuvassa olevaa asustetta tyyliin. "Siistinväriset kengät sulla, mistä ostit? Noi sopisi tosi hyvin valkoisten housujen kanssa...". Sitten se toivottavasti kiinnostuu vastaamaan ja sitten juttelet sen kanssa hieman mukavia ja lopuksi toteat, että se vaikuttaa mukavalta jne... ja kysyt huvittaisiko käydä tossa joku päivä pikasesti kahvilla, niin sitten voitte jatkaa juttua livenä.

Ei ihmisillä yleensä ihan uppo-outoja ole fb-kavereina, joten joku liityntä varmaan on. Ei ap miksikään stylistiksi ole pyrkimässä tälle tytölle.

Vierailija
22/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tulee neuvoja ku sieniä sateella! Kiitoksia vaan asiallisille vastaajille! 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi vaikka, että

Moi, muistatkohan mua, olen "Jaakko viime vuoden teatteriproduktiosta". Lähtisitkö mun kanssa kahville / lenkille / bändin x keikalle?

Mä en  lähtisi tällä, sille ei kannata selitellä kuka on ja mistä tulee varsinkaan jos tälläistä liityntää ei ole olemassa. 

Kehu mieluummin vaikka sen jossain kuvassa olevaa asustetta tyyliin. "Siistinväriset kengät sulla, mistä ostit? Noi sopisi tosi hyvin valkoisten housujen kanssa...". Sitten se toivottavasti kiinnostuu vastaamaan ja sitten juttelet sen kanssa hieman mukavia ja lopuksi toteat, että se vaikuttaa mukavalta jne... ja kysyt huvittaisiko käydä tossa joku päivä pikasesti kahvilla, niin sitten voitte jatkaa juttua livenä.

Ei ihmisillä yleensä ihan uppo-outoja ole fb-kavereina, joten joku liityntä varmaan on. Ei ap miksikään stylistiksi ole pyrkimässä tälle tytölle.

No, ei tietenkään ihan uppo-outoja. On hän siskoni kanssa samaa ikäluokkaa, joten varmaan sitä kautta joskus aikanaan kaverilistalle päätynyt. Ottaen kuitenkin huomioon, että vasta vähän aika sitten aktivoi tilinsä uudelleen ja kaveripyynnön lähettämisestä on varmasti se 6-7 vuotta. Aikanaan oli aika tavallista laittaa kaveripyyntöä kaikille jotka jotenkin vain sattui tietämään, ainakin mun piireissä. 

Vierailija
24/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi vaikka, että

Siis kyllä monet fb-kaverit ovat siinä mielessä tuntemattomia, että heitä ei ole ikinä nähnyt tosielämässä. Ap itse tuo esiin, että on tytölle ennestään tuntematon. 

Siis toi vaatekommetti kannattaa tehdä  jos kuvista ilmenee, että tyttö on kiinnostunut vaatteista. Jos kuvissa on koira, niin voisi kysellä siitä jne. Olennaista on avata juttu niin, että tyttö kiinnostuu.

Vierailija
25/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti suoraan asiaan, ei mitään turhia mitä kuuluu -kiertelyjä ja kaarteluja. Tyttö ymmärtää kuitenkin rivien välistä mistä on kysymys, kirjoitat sitten mitä tahansa, jos ette kerran ole tekemisissä muuten. Itse ainakin arvostan suoraa puhetta :)

Vierailija
26/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti suoraan asiaan, ei mitään turhia mitä kuuluu -kiertelyjä ja kaarteluja. Tyttö ymmärtää kuitenkin rivien välistä mistä on kysymys, kirjoitat sitten mitä tahansa, jos ette kerran ole tekemisissä muuten. Itse ainakin arvostan suoraa puhetta :)

Ton "suoraan asiaan" - jutun voi ymmärtää monella tavalla. Eli ehdotatko että ap kysyisi: "lähetkö panee?". Siinä ei ehkä kannata mennä suoraan asiaan.

Toki kahville kannattaa yleensä pyytää ilman kiertelyitä ja kaarteluita.