Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen mennä yksin baariin?

Vierailija
16.01.2019 |

Onko se luvallista oikeasti

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elät 60-luvulla niin ei. Muuten on.

Vierailija
2/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos on hu..a, muuten ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia mitä siellä sitten teet, jos et halua juoda yksin. Miesseuraa saat, muusta seurasta en menisi sanomaan. Lisäksi baareissa ei juuri ole yhden hengen pöytiä, seisotko jossain reunassa vai tungetko johonkin ihan vieraaseen seurueeseen?

Vierailija
4/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahahah. No voiko nainen äänestää? Voiko nainen ajaa autoa?

No ei tietenkään voi!

Vierailija
5/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattais oikeasti olla parempi jos palattaisiin 60-luvulle. Vastaus kysymykseeen on EI

Vierailija
6/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Aina pitää olla vähintään koira, lapsi tai mies mukana. Ei nainen voi yksin sinne mennä

Vierailija
7/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa useampi nainen uskaltaisi mennä yksin baariin, helpompi olisi lähestyä kuin porukassa.

Vierailija
8/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen ollut yksin, kun ei minulla ole ketään kaveria jonka kanssa mennä. Mutta yksin olen saanut ollakin, mistä sitten johtunee.

Vierailija
9/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa useampi mies olisi lähestymättä naisia, niin saataisiin näitäkin asioita tasapuolisemmiksi. Se kun ei ole mikään biologian sanelema juttu että miehen pitäisi lähestyä naista.

Vierailija
10/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpa useampi mies olisi lähestymättä naisia, niin saataisiin näitäkin asioita tasapuolisemmiksi. Se kun ei ole mikään biologian sanelema juttu että miehen pitäisi lähestyä naista.

Niin, minä olen lähestynyt niin miehiä kuin naisia, jotta saisin jonkun juttukaverin siellä baarissa, en ole ajatellut edes mitään ihmeempää.. Vaikka siis hetero olenkin. Usein on lähdetty karkuun tai käännetty pää pois kuin ei kuultaisikaan.

t.9

Vierailija
11/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtaisi.. hävettäisi ja tulisi epätoivoinen olo. Kun eikö se baari ole kuitenkin seuran hakuun pääasiassa tarkoitettu.

Vierailija
12/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään voi. Nainen ei voi mennä yksin yhtään minnekään. Ei edes vessaan tai suihkuun. Aina on oltava holhooja mukana. 

Vierailija
13/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaarissa otan faghag asenteen ja saan paljon homoista ihailijoita. Ne poitsut on mulle mun omia puudeleita. Ja sit meillä on aina hauskaa. Suosittelen muillekin meneville naisille. :)

Vierailija
14/14 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä kehtaisi.. hävettäisi ja tulisi epätoivoinen olo. Kun eikö se baari ole kuitenkin seuran hakuun pääasiassa tarkoitettu.

Itse olen kyllä mennyt baariin toisinaan ihan vain siksi, että voisin juoda lasillisen, tai ihan vain "tuulettumaan." Miksi sitä viettää aikaansa vain kotonaan. Sellaiset paikat joissa voi olla sisällä ja vapaasti viettää aikaa illemmalla ja joihin ei liity lainkaan kaupallista tarkoitusta ja jossa ei tarvitse olla erityisen aktiivinen ovat aika harvassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän