Ostin Niken lenkkarit ja ihmiset katsovat vähän pitkään
Kommentit (26)
Ehkä nyt vain olet liian herkkä! Olen 6-kymppinen ja minulle on Niken lenkkareita ollut jo monet, eikä minua ole kukaan katsonut pitkään. Ja mitä sitten jos katsovat, tuijottele takaisin :D.
Mitä kummallista siinä on. Minulla on ollut Niken lenkkarit vuosikymmeniä sen takia että niissä on hyvä lesti jalalleni. Olen 60v nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs outoa niissä nyt on?
En tiiä, onko liian nuorekkaat minulle?
AP.
Merkki jalkineet, pitäisin ylpeänä.
Äidilläni on Niken lenkkarit, hän on 79.
Mitä oikein höpiset...
Ehkä ne hämmästelee sun paljaita nilkkoja. Mummomuotia parhaimmillaan.
Anna tuijottaa. Eikös se ole kiva, että päät kääntyvät vielä tuon ikäisenäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Miten niin nuorekkaat, en tiennytkään että vaatteissa tai kengissä on ikärajat. Minulla ei ole yhtään ainutta mummovaatetta eikä tule olemaankaan. Olen 60v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Oletko tähän asti pitänyt äitisi vanhoja kenkiä :D :D ?
Vierailija kirjoitti:
😀
AP.
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni on Niken lenkkarit, hän on 79.
Mitä oikein höpiset...
Kuhan trollaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Oletko tähän asti pitänyt äitisi vanhoja kenkiä :D :D ?
En ole, aikaisemmin pidin saappaita ja nyt urheilu lenkkareita, kun ovat hyviä jaloille
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Miten niin nuorekkaat, en tiennytkään että vaatteissa tai kengissä on ikärajat. Minulla ei ole yhtään ainutta mummovaatetta eikä tule olemaankaan. Olen 60v.
Mitä on mummovaatteet? Onko sellasia nykyään olemassakaan? T: Viiden mummo
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli lenkkarit ja paljaat nilkat talvisin jo 10 vuotta sitten. Perhana kun teinit omii persaukisten eläkeläisten muodin.
En ihmettele. Kun kukaan talsii näillä keleillä talvikenkien sijasta joissain lenkkareissa, niin hieraisisin minäkin silmiäni.
Ei heletti... miettikää kun ap on ollut kenkäostoksilla ja löytänyt omasta mielestään itselleen liian nuorekkaat kengät. Hetken aikaa ap ajattelee: "ei mun ikänen mummo voi tommottei käyttää, kaikkihan alkais varmaan tuijottaan!" Ap kuitenkin päättää "repäistä" ja haistattaa pitkät ajatuksilleen ja ostaa kengät. Kun hän ensimmäisen kerran laittaa ne jalkaansa mennessään ulos hän on niin täpinöissään että luulee jokaisen maata tuijottavan ohikulkijan tuijottavan ap:n kenkiä suurella mielenkiinnolla.
Vierailija kirjoitti:
Olen 56v. Nainen
Landella kaikki on niin erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP.
Mitä on mummovaatteet? Onko sellasia nykyään olemassakaan? T: Viiden mummo
En oikein tiedä, kai ne on jotain kaapumekkoja tms. Eikä minulla ole sanomista kenenkään pukeutunisiin. En vain ymmärrä sitä että jossain iässä pitäisi pukeutua tietyllä tavalla.