Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mysimba käyttökokemuksia?

Vierailija
16.01.2019 |

Niin positiivisia kuin negatiivisia!
Lääkäri tätä suositteli ja resepti olisi apteekissa.
Olen kiinnostunut vain käyttökokemuksista, en muusta kritisoinnista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/12 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut sen olevan kallista. Onko sinulla (tai jollain muulla) tietoa sen hinnasta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden kuurin syönyt, toinen odottaa, kun en kokenut olevan minkäänlaista tehoa.

Vierailija
4/12 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut sen olevan kallista. Onko sinulla (tai jollain muulla) tietoa sen hinnasta? 

Muistaakseni 131 ja risat.

Vierailija
5/12 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia toivottavasti ei kenellekään tulee noin haitallisesta lääkkeestä.

Vierailija
6/12 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksia toivottavasti ei kenellekään tulee noin haitallisesta lääkkeestä.

Miten niin?

Eikö siinä ole yhdistetty kahta mielialalääkettä pienellä annoksella?

Vierailija
7/12 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. Ruoan himo katosi ensimmäisen lääkkeenoton jälkeen. Minulla ei ole ollut sivuvaikutuksia.

Vierailija
8/12 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä aine tuossa vaikuttaa?

Vierailija
9/12 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ap valistaa mihin tarkoutukseen tuota meinaa syödä? Huume- vai tupakkariippuvuuteen vai johonkin muuhun? Typeriä tällaiset mystiset "asiantuntija" aloitukset. 99% ei tiedä mikä on Mysimba?

Vierailija
10/12 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Se on laihdutuslääkeääke lihavuuteen. Olen käyttänyt lääkettä marraskuun lopusta lähtien ja paino on pudonnut 8-9kg. Lisäksi olen harrastanut liikuntaa ja kehooni on tullut lisää lihasta. Läskiä on lähtenyt niin paljon, että monet ovat huomanneet laihtumisen. Olen aina pyrkinyt syömään terveellisesti mutta paino on vain noussut. Nyt syön melko vähän. En laske kaloreita mutta annokset on pieniä ja kasvispainoitteisia, välipalaksi syön hedelmän. Suosittelen, jos on motivaatiota syödä vähemmän ja jättää herkut vain juhlapäiviin. Silloinkin vain kohtuudella 😊. Mysimba vie halun ruokaan mutta siitä huolimatta syöty ruoka maistuu hyvälle ja siitä saa nauttia.

Vierailija
11/12 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko ap valistaa mihin tarkoutukseen tuota meinaa syödä? Huume- vai tupakkariippuvuuteen vai johonkin muuhun? Typeriä tällaiset mystiset "asiantuntija" aloitukset. 99% ei tiedä mikä on Mysimba?

Aloittaja kysyy kokemuksia lääkkeestä joka ei ole hänelle tuttu. Miksi siinä pitäisi tarkemmin avata lääkkeen tietoja? Eihän sellainen joka ei ole lääkettä käyttänyt voi tähän vastata kuitenkaan? Jos häiritsee ettet tiedä mistä puhutaan niin Google on keksitty, sieltäpä löytyy...

Vierailija
12/12 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia. Vie pois napostelun halun, mutta ei makuaistia. Ruoka maistuu hyvältä, mutta ei pyöri koko ajan mielessä. 1kk takana -5.7 kg.

Ei sivuoireita, paitsi pieniä kuumia aaltoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä