Mietitkö ikinä kanssaihmisten viehättävyyttä?
Siis niiden kohdalla, joista et ole itse kiinnostunut? Mietitkö että kukahan tuota haluaa tai että miten se harrastaa seksiä? Ei mitään mielikuvia, vaan ihan sen asian miettimistä, että pariutuukohan se joskus.
Kommentit (19)
Mietin. Joskus juurikin noin, että kaipa tuotakin naamaa joku rakastaa ja tuonkin kanssa varmaan joku haluaa harrastaa seksiä.
Itse panen ajatuksissani joka toista työkaveria joka päivä.
En mieti. Viehättävyys on niin yksilöllisesti määräytyvää, että tuollaiset pohdinnat olisivat sitä paitsi turhia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Joskus, tosin enemmänkin toisin päin, saatan miettiä että niin vain kaikennäköiset, -ikäiset ja -kokoiset ihmiset pariutuvat vaikka internetsissä väittävät että kumppaniksi kelpaa vain alle 22-vuotias laiha nainen tai yli 185-senttinen lihaksikas mies.
En mieti mutta huomaan kyllä jos ihminen on viehättävä. Kaikki ei ole.
En mieti. Miksi ihmeessä käyttäisin aikaani moiseen? Ei minulle kuulu vieraiden ihmisten seksielämä tai muutkaan ihmissuhdeasiat.
En mieti tuollaisia. Totta kai hyvännäköinen ihminen kiinnittää huomiota. Komeat miehet saavat minut karttelemaan itseään, joten jotain merkitystä sillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Siis niiden kohdalla, joista et ole itse kiinnostunut? Mietitkö että kukahan tuota haluaa tai että miten se harrastaa seksiä? Ei mitään mielikuvia, vaan ihan sen asian miettimistä, että pariutuukohan se joskus.
En tiedä sit oonko sairas, mutta.. Lähes aina.
Aika vähän mietin koko asiaa silloin, jos en pidä ihmistä viehättävänä. Enemmänkin niin, että noteeraan useissa ihmisissä viehättäviä piirteitä, vaikka en olisi tippaakaan kiinnostunut. Kummassakin sukupuolessa, vaikka olen umpihetero. Siis rekisteröin jotain juttuja joko ulkonäössä, eleissä, puheessa tai älyssä jne. Löydän kyllä näitä viehättäviä piirteitä lähes kaikista ihmisistä, jos minulla on aikaa ja tilaisuus kiinnittää niihin huomiota.
Vierailija kirjoitti:
En mieti. Miksi ihmeessä käyttäisin aikaani moiseen? Ei minulle kuulu vieraiden ihmisten seksielämä tai muutkaan ihmissuhdeasiat.
Ei siihen aikaa mene, se tapahtuu spontaanisti ihmisiä katsellessa ja vei muutaman sekunnin. Ihmisten aivoissa on "kone " sitä varten, tunnistamme kasvoja ja kuvioita ja asioita ja myös arvioimme niitä automaattisesti. Kaikki eivät ehkä tiedosta sitä tai halua tiedostaa.
Kyllä mietin. Minun näkökulmani on kuitenkin "tuokin on löytänyt itselleen elämänkumppanin, miksi minä en ole".
Mietin. Jokaikisen tapaamani henkilön kohdalla. Ja juuri vastaavalla tavalla kuin ap. Ja kuten joku kommentoi, ei siihen aikaa mene kuin sekuntti pari. On ollut jännä huomata, että joidenkin kohdalla on hirveän vaikea ajatella heidän harrastavan seksiä, vaikka sitä varmasti tekevätkin. Jännää tässä siis on se, ettei oma mielikuvitus kykene siihen joidenkin kohdalla.
Jätetään mietintä sinun pieneen aivotoimintaasi varaan.
Up