Mies, joka antoi pakit pari viikkoa sitten kysyi treffeille
Kysyin erästä puolituttua sinkkumiestä treffeille ennen vuodenvaihdetta. Kieltäytyi kohteliaasti kutsusta kun hänellä oli joku muu kiikarissa, ja annoin asian sitten olla. Nyt sitten mies pisti viestiä ja kysyi treffeille. Hieman olen kahden vaiheilla suostunko vai en. Mies on kyllä mukava ja herttainen, mutta tuo kieltäytyminen toisen takia saa tuntemaan että mies "tyytyy" minuun.
Kommentit (37)
1) Halusi tavata yhden kerrallaan
2) Tapaili toista, mutta juttu meni puihin...
3) Ei ollut kiinnostunut, joten keksi hätävalheen. Nyt mieli muuttui ja tarvitsee ainakin olkapäätä.
...ja onhan näitä!
Kysy, sittenpähän tiedät.
Todennäköisesti se yritti sillon jotaki toista naista, se antoi pakit ja nyt yrittää saisko sulta.
Itse en suostuisi kakkosvaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sisältääkö tämä sen ajatuksen, että ykkösvaihtoehto loistaa jo tuntematta kyseistä henkilöä juurikaan niin ylivertaisena, että se toinen hylätään automaattisesti, vaikka häntä olisi jo hiukan opittu tuntemaan. Voihan sen toisen kohdalla paljastua joku iso este treffien myötä, joka ei enää johdakaan uuteen tapaamiseen.
En itse torppaisi jo etukäteen mielessäni olevani "vain kakkosvaihtoehto" jos mies vaikuttaa noin muuten hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Etkö koskaan ole ihastunut moniin samanaikaisesti? Jos etsii vakituista kumppania, niin siinä ei ole kakkosvaihtoehtoa, vaan ainoastaan ykkönen jonka kanssa kaikki toimii
Minä pyysin aikoinaan tuntematonta miestä treffeille ja hän kieltäytyi tökerösti. Viikon päästä törmäsimme ja hän tuli pahoittelemaan. Kertoi menneensä aivan lukkoon. Lähdimme siltä seisomalta kahville. Siitä tuli hyvä suhde, vaikka lopulta erosimme puolen vuoden jälkeen.
Mene niille treffeille, ap. Haluat kuitenkin :)
Luultavasti on edelleen joku muu kiikarissa, mutta tajusi että voi saada vakihoidon.
Ylläpito hoi! Miten olis AV:n lisäksi toinen palsta, nimeltä Turhat ongelmat? Sinne ihmiset vois mennä näiden pilipalitreffiongelmiensa kanssa.
En tietenkään lähtisi treffeille miehen kanssa, jolta olen kertaalleen saanut pakit.
Mitä itse tekisit vastaavassa tilanteessa? Olet jo sopinut treffit ja sitten joku toinen mies pyytää myös treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Kysymättähän ei voi tietää mikä tässä tarinassa on se totuus. Onko ns. kakkosvaihtoehto vai tyyppi vaan on tapaillut yhtä eikä ollut valmis tapailemaan useampaa kerrallaan.
Tapailukulttuuri ei tosiaan sovi niille jotka tahtovat olla ensimmäisiä ja ainoita tapailukumppaneita. Sitä kun joutuu aina tutustumaan ihmiseen ennenkuin tekee päätöksen seurustella jne. Sokkona se ei onnistu.
Mä ainakin tarttuisin tilaisuuteen tutustua tähän mieheen ja aloittaisin kysymällä mitä tässä treffeillekutsumisen jälkeen on tapahtunut ja mikä se juttu sen toisen kanssa oikein oli. Siitä sitten selviää mikä hän on miehiään ja onko tutustumisen arvoinen.
Noniin, nyt juttu selvisi. Mies kierteli ja kaarteli kysymystä ja lopulta kertoi miten asiat oli. "Kiikarissa" oleva nainen oli pelkkä ihastus, jolle oli puhunut pari kertaa muttei mitään enempää. Oli kysynyt maanantaina ulos, mutta sai pakit, ja nyt oli muistanut minut. Vastasin jo että kiitos mutta ei kiitos, en halua olla varanainen. Kiitos kaikille kommenteista.
AP
Hyvä että selvisi, pääset puhtain paperein eteenpäin. Tsemppiä ap!
No niin. Tää oli just niin kuin arvelinkin. Pahoittelut ap.
Jos yhdet treffit on liikaa niin jää kotiin loppuelämäksesi. Varmasti on tärkeämpää katsoa Emmerdeiliä ettet vaan putoa kärryiltä.