Mies, joka antoi pakit pari viikkoa sitten kysyi treffeille
Kysyin erästä puolituttua sinkkumiestä treffeille ennen vuodenvaihdetta. Kieltäytyi kohteliaasti kutsusta kun hänellä oli joku muu kiikarissa, ja annoin asian sitten olla. Nyt sitten mies pisti viestiä ja kysyi treffeille. Hieman olen kahden vaiheilla suostunko vai en. Mies on kyllä mukava ja herttainen, mutta tuo kieltäytyminen toisen takia saa tuntemaan että mies "tyytyy" minuun.
Kommentit (37)
Tuskin kyse on siitä että mies tyytyisi sinuun kun toinen juttu meni puihin. Mun mielestä ihan kohteliasta siltä mieheltä kieltäytyä ja keskittyä yhden ihmisen tapailuun kerralla eikä tapailla montaa yhtä aikaa.
Olisit tyytyväinen, ettei hän tapaile useampaa naista yhtä aikaa. Luultavasti oli jo luvannut lähteä treffeile sen toisen naisen kanssa.
Siis tuohan on todellakin kunnioitettavaa.
Mies etsii kumppania jonka kanssa kaikki toimii ja ei halua astua kenenkään varpaille.
Se että mies mukamas "tyytyisi" sinuun on paskapuhetta
Ensimmäiseksi ajattelin sitä, että en ainakaan minä tykkäisi olla hätävarana. Toisaalta taas ei voida tietää kaikkia taustoja.
Kun pyysit miestä treffeille, hänellä oli jo toiset treffit tiedossa (kuka pyysi ja millä mielellä, kukapa tietää). On ihan suoraselkäistä olla treffailematta kahta yhtaikaa, joten ei häntä voi moittia kohteliaasta kieltäytymisestä ja kaiken lisäksi rehellisyydestä. Nyt hän on hoitanut asian siihen kuntoon, että voi pyytää puolestaan sinua. Siinähän mietit. ;)
En lähtisi. Tosi tökeröä mieheltä! Se on saanut pakit ja nyt tulit mieleen, koska miehet on omahyväisiä niin aattelee et olit ja olet edelleen ihastunut siihen ts. Varma nakki!
Kysy mikä sai sen mielen muuttumaan.
Riippuu oliko mies jo sopinut tuon toisen naisen kanssa jotain vai oliko vasta "kiikarissa" eli aikomuksien tasolla tuon toisen naisen tapailu. Jos ensimmäinen niin silloinhan tuo olisi vain hyvää käytöstä, mutta jos jälkimmäinen ja vasta yritettyään ja pakit saatuaan kysyisi sinua niin olisithan sinä siinä tapauksessa se second best.
Kannattaa ehdottomasti etsiä pelimies, jolla ei ole mitään ongelmia pyörittää useampaa naarasta ja valehdella siitä vielä päin naamaa. Hirveä turn off tuollainen rehellisyys ja suoraselkäisyys.
Täällä nyt pidetään jotenkin totena, että mies ei deittailisi useita samaan aikaan. Ette te sitä tiedä.
Mies ei halua pyörittää montaa yhtä aikaa. Todennäköisesti etsii pysyvää suhdetta. Toisille tämä tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää.
Samanlainen naisia jallittava petturisika kuin muutkin suomalaiset miehet. Pysyisin kaukana.
Kiitos vastauksista. Taidan pistää viestiä mistä moinen mielenmuutos ja sen perusteella joko hyväksyn tai en. Hyviä pointteja, mies ei tosiaan sen enempää maininnut että oli toinen "kiikarissa", joten toivottavasti avaa sitä vähän.
AP
Mies ei ole Tinderissä pyörivä panomies, vaan hän oikeasti arvostaa naisia
En menisi treffeille, miehen asenne vaikuttaa siltä että "paremman puutteessa" :/
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kyse on siitä että mies tyytyisi sinuun kun toinen juttu meni puihin. Mun mielestä ihan kohteliasta siltä mieheltä kieltäytyä ja keskittyä yhden ihmisen tapailuun kerralla eikä tapailla montaa yhtä aikaa.
Itse miehenä toimin juuri näin. En osaisi tapailla kahta ihmistä samaan aikaan. Haluan keskittyä vain yhteen. Uskon, että tämä tyyli on miehillä ihan yleistä. Veikkaan, että mies on tapaillut muutaman kerran jotain naista ja jotku treffitkin on ollut sovittuna, kun ap on kysynyt treffeille, mutta juttu on kuivunut nopeasti kasaan. Mies on rohkeesti kysynyt ap:ta treffeille, vaikka antoikin pakit. Mies ei ehkä ole mitenkään tyytymässä ap:hen. Voi olla juuri toisin päinkin. Ehkä lopetti tapailun, koska ei halunnut tyytyä tapailemaansa naiseen. Näistä ei voi koskaan tietää varsinkaan, jos on heti miettimässä sitä pahinta mahdollista.
Sano hänelle että ei käy. Sulla on joku kiikarissa.
Itselläni oli sinkkuaikoina yleensä niin, että jos olin vähän jo jostain kiinnostunut, niin en hirveästi edes tutkaillut silloin muita vaihtoehtoja. Saattaa olla uskollisen ihmisen merkki. Joskus joku "muu vaihtoehto" sitten teki itsensä tiettäväksi "huonoon aikaan", ja vaikka siinä vaiheessa olin aika epäröivä (niin että joku toinen mies olisi voinut heti luovuttaa), niin tämä henkilö saattoi sitten kuitenkin jäädä mieleeni kummittelemaan. Seuraavalla kohtaamiskerralla olin jo hyvinkin kiinnostunut ja unohtanut sen aikaisemman mielessä pyörineen täysin. Tästä uudesta kummittelijasta sitten lähti kehkeytymään jotakin täysin unohtumatonta.
Eli ei ole mitenkään poissuljettua, että sinusta tulisi tuon miehen suurin rakkaus, vaikka hän aluksi antoikin pakit. Kannattaa antaa hänelle vielä mahdollisuus. Saattaa käydä niinkin, että hän rakastuu, mutta sinä et. Koskaan ei tiedä.
En itse pysty oikein keskittymään kahteen ihmiseen, joten jos on joku kiikarissa niin tykkään jo varsin alkuvaiheessakin suunnata huomion vain häneen. Jos tämä menee sitten puihin niin voisin kuvitella ottaa yhteyttä mielenkiintoiseen mutta kertaalleen "torjuamaani" naiseen. Vaikea silti sanoa mikä tässä taustalla loppujen lopuksi.
En menisi