Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian iso vagina

Vierailija
16.01.2019 |

Jätin ex tyttöystäväni kun sillä oli liian löysä tavara.itsellä on kyllä kokoa tarpeeksi mutta ei kiinnostanut pumpata ilmaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen seurustellut kaapparilaivan kanssa.. Ei enää koskaan

Vierailija
2/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

isopilluista naista olekaan vaan pieni munasten puhetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkiä sisään jos tuntuu isolle

Vierailija
4/26 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittelyn makua. Iso sen olla pitää.

Vierailija
5/26 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa jos on iso jos osaa käyttää sitä ja muutenkin huomio miehen kokonaisuutena.

Vierailija
6/26 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäneillä naisilla on pillu venynyt isoksi. Eihän sille mitään voi vaikka kuinka yrittää jumpata. Voihan se oma aviomies väittää että tiukka on, koska ei uskalla muutakaan sanoa. Siitähän se aviokriisi syntyisi kun kertoisi totuuden. Itse tykkään panna naisia jotka eivät ole synnyttäneet. 

Vierailija
7/26 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksitissinen tai isopilluinen nainen - no way, sori vaan

Vierailija
8/26 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilde tuntuu tilanteesta riippuen isolta tai tiukalta. Omatkin tuntemukset vaihtelee. C’est la vie. Pilde on maailman paras keksintö. En tykkää, ett sitä haukutaan. Kunhan on tarpeeksi halukas, ei paljon väljyydestä kitise kun pääsee hommiin. Tämä on totuus.

Vierailija
9/26 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttänyt supertiukka tässä. Ei se värkin koko ole kiinni pelkästään synnytyksistä.

Ja näin tiukkana ei aina ole mukavaa. Liukasteesta ja kiihotuksesta huolimatta on ahdasta.

Vierailija
10/26 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne kehtaa haukkua isokokoisia pilluja. Asia on mielestäni niin jos pillu on iso, niin ei ne konstit siihen lopu. Aina on suu kieli ja rinnatkin. Saan tyydytyksen naisilta ja minä annan nautintoa vaikkapa kielellä, ja seksiliikkeestä löytyy lisää nautinnontuottajia naisillekkin. Mitään barbaraa en alkaisi hässimään vaan parisuhteessa voi myös tyydyttää toisen. Onhan tuppikullisia miehiä ja niitä ei kertakaikkiaan seiso, joten ajatelkaa asiaa, ennen kun edes kirjotatte tuollaisia M

Vierailija
11/26 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas isompi pillu on mukavampi.

M45

Vierailija
12/26 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nysät narisee

Vierailija
13/26 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pilde varmaan isolta tuntuu jos jyystää ilman esileikkejä. Pillu kun tiukkenee kun kiihottuu. Kannattaa panostaa hyvään esileikkiin ja orgasmiin.

Vierailija
14/26 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten aika merkillinen tilanne, et aikalailla jokainen niin mies kuin nainenkin myöntää, että kyllä sillä koolla on väliä. Siis silloin ku kullista puhutaan. Pillusta puhuttaessa sitten taas....

Ite kyllä sanon, että löysä pillu on löysä pillu, siitä se ei miksikään muutu!

Vierailija
15/26 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ai mä olenkin sisällä jo."

Vierailija
16/26 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukast ivaan kirjoitti:

Synnyttäneillä naisilla on pillu venynyt isoksi. Eihän sille mitään voi vaikka kuinka yrittää jumpata. Voihan se oma aviomies väittää että tiukka on, koska ei uskalla muutakaan sanoa. Siitähän se aviokriisi syntyisi kun kertoisi totuuden. Itse tykkään panna naisia jotka eivät ole synnyttäneet. 

Tykkääminen on eri juttu kuin oikeasti niitä panna. Toivottavasti sua joskus onnistaa!

Vierailija
17/26 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpsa pystyy kiristää jos kovasti haittaa mutta nysä on nysä.

Vierailija
18/26 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokasin kuppilasta neljän lapsen äidin. Oli niin löysä vehje että ei tuntunut missään. Sain kuitenkin sen verran reunaan hinkutettua, että sain nallin palamaan. En käynyt toista kertaa kylässä.

Vierailija
19/26 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran vähän aikaa tyttöystävä jolla oli tajuttoman löysä pill u, mikä oli omituista oli se että oli pieni ja siro nainne muttä se värkki tsiisus ei tuntunut mitään missään asennossa. Seksi oli käytännössä pakko lopettaa joko suuhun tai kakkoseen tulemiseen aina.

M46

Vierailija
20/26 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NalliJaska kirjoitti:

Pokasin kuppilasta neljän lapsen äidin. Oli niin löysä vehje että ei tuntunut missään. Sain kuitenkin sen verran reunaan hinkutettua, että sain nallin palamaan. En käynyt toista kertaa kylässä.

Miten minun mielestä "löysä vehje" viittaa kikuliin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän