Kävin tänään paksusuolen tähystyksessä ja sisäiset peräpukamat hirtettiin, saa esittää kysymyksiä!
Kommentit (30)
Kyllä mulla nytkin on sellainen inhottava paineen tuntu ahterissa. Tekis mieli ponnistaa. Tarttisin varmaan särkylääkkeen...
Vierailija kirjoitti:
Millä aineella teit suolen tyhjennyksen ja monta kertaa jouduit käymään pöntöllä?
En muista nimeä. Joku prico pip... 2 annospussia appelsiinin makuista jauhetta sekoitetaan veteen. Klo 14.00 ja 22.00
Monta kertaa, se oli ihan kauheaa. Lopuksi tulee vaan vesi liejua kun mitään ei ole jäljellä ja sitä vettä pitää juoda ainakin 4 litraa
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Nainen?
Nainen 37
Minua itkettää peräpukamien kohtalo. Miksi hirtt*minen =(
Eikö voisi antaa jotain rauhoittavaa lääkettä ja sitten nukuttaa peräpukama kauniiseen ikiuneen.
Vierailija kirjoitti:
Minua itkettää peräpukamien kohtalo. Miksi hirtt*minen =(
Eikö voisi antaa jotain rauhoittavaa lääkettä ja sitten nukuttaa peräpukama kauniiseen ikiuneen.
Viesti ei mennyt läpi ennen kuin laitoin tähden tuohon sanaan ää:n paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaista ulostaminen on nyt lähiaikoina? Onko sinulla särkylääkkeet?
Voiko pukama uusia samaan paikkaan?
Kärsitkö ummetuksesta?
Istutko paljon?
Mä meen uudestaan kirurgiselle ehkä kuukauden tai kahden päästä. Sanoivat ettei se pari lenkkiä riitä välttämättä hirttämään kaikkia pukamia ja täytyy laittaa lisää. En kärsi ummetuksesta, vatsa toimii päivittäin.
En osaa vielä sanoa miten tässä käy. 4 tuntia ollut kotona. Autoa ei saa ajaa ja yksin ei sais olla.
Ehkä olen istunut liikaa, ehkä liian lihava. Ehkä ponnistellut vessassa liikaa. Muita syitä en tiedä. Kai ne voi tulla uudestaan. Yhdellä kerralla niitä ei pysty poistamaan kaikkia. Menen keväällä uudestaan kirurgille
Mulla oli aika klo 10 aamulla ja nyt iltapäivällä neljän aikaan sellainen olo kuin tarttis mennä pytylle ponnistamaan. Se ei kyl auttais mitään.
Paksusuolen seulonta pitäis olla yleinen käytäntö kaikelle kansalle, vaan ei ole, vaatii aina jonkun vaivan, ennen kuin pääsee tutkimuksiin.
Niin yleistä ovat suolistosairaudet Suomessa.
Millä aineella teit suolen tyhjennyksen ja monta kertaa jouduit käymään pöntöllä?