Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään paksusuolen tähystyksessä ja sisäiset peräpukamat hirtettiin, saa esittää kysymyksiä!

Vierailija
16.01.2019 |

Voin kertoa toimenpiteestä jos kiinnostaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä aineella teit suolen tyhjennyksen ja monta kertaa jouduit käymään pöntöllä?

Vierailija
22/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla nytkin on sellainen inhottava paineen tuntu ahterissa. Tekis mieli ponnistaa. Tarttisin varmaan särkylääkkeen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä aineella teit suolen tyhjennyksen ja monta kertaa jouduit käymään pöntöllä?

En muista nimeä. Joku prico pip... 2 annospussia appelsiinin makuista jauhetta sekoitetaan veteen. Klo 14.00 ja 22.00

Monta kertaa, se oli ihan kauheaa. Lopuksi tulee vaan vesi liejua kun mitään ei ole jäljellä ja sitä vettä pitää juoda ainakin 4 litraa

Vierailija
24/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Nainen?

Vierailija
25/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Nainen?

Nainen 37

Vierailija
26/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua itkettää peräpukamien kohtalo. Miksi hirtt*minen =(

Eikö voisi antaa jotain rauhoittavaa lääkettä ja sitten nukuttaa peräpukama kauniiseen ikiuneen.

Vierailija
27/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua itkettää peräpukamien kohtalo. Miksi hirtt*minen =(

Eikö voisi antaa jotain rauhoittavaa lääkettä ja sitten nukuttaa peräpukama kauniiseen ikiuneen.

Viesti ei mennyt läpi ennen kuin laitoin tähden tuohon sanaan ää:n paikalle.

Vierailija
28/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista ulostaminen on nyt lähiaikoina? Onko sinulla särkylääkkeet?

Voiko pukama uusia samaan paikkaan?

Kärsitkö ummetuksesta?

Istutko paljon?

Mä meen uudestaan kirurgiselle ehkä kuukauden tai kahden päästä. Sanoivat ettei se pari lenkkiä riitä välttämättä hirttämään kaikkia pukamia ja täytyy laittaa lisää. En kärsi ummetuksesta, vatsa toimii päivittäin.

En osaa vielä sanoa miten tässä käy. 4 tuntia ollut kotona. Autoa ei saa ajaa ja yksin ei sais olla.

Ehkä olen istunut liikaa, ehkä liian lihava. Ehkä ponnistellut vessassa liikaa. Muita syitä en tiedä. Kai ne voi tulla uudestaan. Yhdellä kerralla niitä ei pysty poistamaan kaikkia. Menen keväällä uudestaan kirurgille

Vierailija
29/30 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aika klo 10 aamulla ja nyt iltapäivällä neljän aikaan sellainen olo kuin tarttis mennä pytylle ponnistamaan. Se ei kyl auttais mitään.

Vierailija
30/30 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksusuolen seulonta pitäis olla yleinen käytäntö kaikelle kansalle, vaan ei ole, vaatii aina jonkun vaivan, ennen kuin pääsee tutkimuksiin.

Niin yleistä ovat suolistosairaudet Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi