Miksi meikki kasvoillani näyttää tunnin päästä laittamisesta jotenkin tunkkaiselta?
Varsinkin silmämeikki.
En käytä liian tummia värejä ja meikkaan todella hillitysti. Heti meikkaamisen jälkeen olen melko tyytyväinen ja meikki on raikas mutta tunnissa näytän mielestäni suttuiselta.
Kokeiltu pohjustustuotteita useampaa erilaista ja meikinkiinnityssuihketta(oli ihan hanurista)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No ihan yleisesti ottaen meikki saa kaikki näyttämään tunkkaisilta ja ikäistään vanhemmilta. Toki saahan sitä näyttää miltä haluaa, ei siinä mitään. Kuvassahan meikatut näyttää kauniilta, mutta luonnossa sitä aina ihmettelee, että eikö nuo meikatut katso ollenkaan peiliin vai ovat vain sokeita sille, miten elähtäneen näköiseksi meikki tekee? Näyttää tosi naurettavalta, kun sen meikkivoiteen ja puuterin ja mitä niitä nyt onkaan näkee niin selvästi. Luomivärit ja silmienrajaukset on myös hupaisaa katseltavaa.
Mies?
Kyllä ihan rehellisesti, aika harva näyttää kauniimmalta ilman mitään meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
No ihan yleisesti ottaen meikki saa kaikki näyttämään tunkkaisilta ja ikäistään vanhemmilta. Toki saahan sitä näyttää miltä haluaa, ei siinä mitään. Kuvassahan meikatut näyttää kauniilta, mutta luonnossa sitä aina ihmettelee, että eikö nuo meikatut katso ollenkaan peiliin vai ovat vain sokeita sille, miten elähtäneen näköiseksi meikki tekee? Näyttää tosi naurettavalta, kun sen meikkivoiteen ja puuterin ja mitä niitä nyt onkaan näkee niin selvästi. Luomivärit ja silmienrajaukset on myös hupaisaa katseltavaa.
Bingo! Olen NIIN samaa mieltä. Tosiaan, kannattaa meikata vain kuvia varten, kun ei joudu lähietäisyydelle muista ihmisistä, tai valaistus on riittävän hämärä/epäluonnollinen (kuten baareissa, yökerhoissa).
Kun tapaan arkipäivänä jonkun todella meikatun ihmisen, en voi olla tuijottamatta sitä meikkiä.
Jälkeenpäin muistan henkilön meikin.
Tätäkö tavoittelette, te meikkaajat?
No tämä on kokeiltu ja näihin on päädytty ihan kokemuksesta. Mulle sopii kylmät värit, lämmin ruskea saa silmäni näyttämään itkeneiltä, sinistä en voi ajatellakaan koska se saa silmänvalkuiseni näyttämään keltaisilta. Lisäksi harmaa rajaukseni on niin ohut ja kevyt ettei se juurikaan näy. Jos meikkivoiteella haetaan myyjien haluamaa lämpöä kasvoille, näytän ihan likaiselta. Kylmä ja kalpea mutta näillä on tultava toimeen.