Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi meikki kasvoillani näyttää tunnin päästä laittamisesta jotenkin tunkkaiselta?

Vierailija
16.01.2019 |

Varsinkin silmämeikki.
En käytä liian tummia värejä ja meikkaan todella hillitysti. Heti meikkaamisen jälkeen olen melko tyytyväinen ja meikki on raikas mutta tunnissa näytän mielestäni suttuiselta.
Kokeiltu pohjustustuotteita useampaa erilaista ja meikinkiinnityssuihketta(oli ihan hanurista)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nude ja harmaa eivät sovi yhteen, koska siinä riitelevät keskenään kylmä ja lämmin sävy ja se jos mikä näyttää tunkkaiselta. Kokeile vaihtaa harmaa ruskeaan jos välttämättä sen nude-pohjan haluat pitää.

En pidä käyttäämäni nudea lämpimänä värinä. Nudeksi varmaan kutsutaan aika laajaa kirjoa väreistä

No joka tapauksessa lähtisin edes kokeilemaan mitkä sävyt on just oman ihon ja silmien väriin sopivat. Monet valitsee luomivärin sävyn sillä että ne väreinä näyttää kivoilta mutta siinä se. Esim itse olen ihon sävyltä medium oliivi eli keltataitteinen ja silmät on sinivihreät. En voi käyttää mitään kylmään ja punaiseen taittavaa laisinkaan. :)

No tämä on kokeiltu ja näihin on päädytty ihan kokemuksesta. Mulle sopii kylmät värit, lämmin ruskea saa silmäni näyttämään itkeneiltä, sinistä en voi ajatellakaan koska se saa silmänvalkuiseni näyttämään keltaisilta.  Lisäksi harmaa rajaukseni on niin ohut ja kevyt ettei se juurikaan näy. Jos meikkivoiteella haetaan myyjien haluamaa lämpöä kasvoille, näytän ihan likaiselta. Kylmä ja kalpea mutta näillä on tultava toimeen.

Vierailija
22/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan yleisesti ottaen meikki saa kaikki näyttämään tunkkaisilta ja ikäistään vanhemmilta. Toki saahan sitä näyttää miltä haluaa, ei siinä mitään. Kuvassahan meikatut näyttää kauniilta, mutta luonnossa sitä aina ihmettelee, että eikö nuo meikatut katso ollenkaan peiliin vai ovat vain sokeita sille, miten elähtäneen näköiseksi meikki tekee? Näyttää tosi naurettavalta, kun sen meikkivoiteen ja puuterin ja mitä niitä nyt onkaan näkee niin selvästi. Luomivärit ja silmienrajaukset on myös hupaisaa katseltavaa.

Mies?

Kyllä ihan rehellisesti, aika harva näyttää kauniimmalta  ilman mitään meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan yleisesti ottaen meikki saa kaikki näyttämään tunkkaisilta ja ikäistään vanhemmilta. Toki saahan sitä näyttää miltä haluaa, ei siinä mitään. Kuvassahan meikatut näyttää kauniilta, mutta luonnossa sitä aina ihmettelee, että eikö nuo meikatut katso ollenkaan peiliin vai ovat vain sokeita sille, miten elähtäneen näköiseksi meikki tekee? Näyttää tosi naurettavalta, kun sen meikkivoiteen ja puuterin ja mitä niitä nyt onkaan näkee niin selvästi. Luomivärit ja silmienrajaukset on myös hupaisaa katseltavaa.

Bingo! Olen NIIN samaa mieltä. Tosiaan, kannattaa meikata vain kuvia varten, kun ei joudu lähietäisyydelle muista ihmisistä, tai valaistus on riittävän hämärä/epäluonnollinen (kuten baareissa, yökerhoissa).

Kun tapaan arkipäivänä jonkun todella meikatun ihmisen, en voi olla tuijottamatta sitä meikkiä.

Jälkeenpäin muistan henkilön meikin.

Tätäkö tavoittelette, te meikkaajat?