Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Some ahdistaa

Vierailija
16.01.2019 |

Kaikkien elämä vaikuttaa siellä niin täydelliseltä. Muut ottavat kuvia bileistä, ruokailuhetkistä kaverien kanssa, synttärijuhlista yms. Itse olen vain kotona yksin. Seuraajiakin muilla on viisinkertaisesti enemmän kuin minulla. Ahdistaaaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt.

Vierailija
2/8 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta somen käyttö. Yksinkertaista mutta totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heidän elämänsä ole  täydellistä, vaikka käyvätkin bileissä, ruokailevat kavereidensa kanssa tai järjestävät synttäreitä. Täydellistä elämää ei ole olemassakaan. 

Vierailija
4/8 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ahdistaa some ja ennen kaikkea FB. Fiidi on täynnä r*sistista u linaa, kaikki ulkkikset pitää karkottaa. 

Siivosin just eilen muutaman perspersupers"ystävän" pois kun en pysty henkisesti käsittelemään sitä vihaa. Seurustelen itse t urvapai kanhak ijan kanssa, joten jokainen vihainen kommentti sattuu kuin viilto puukolla. 

Vierailija
5/8 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei heidän elämänsä ole  täydellistä, vaikka käyvätkin bileissä, ruokailevat kavereidensa kanssa tai järjestävät synttäreitä. Täydellistä elämää ei ole olemassakaan. 

Ainakin parempaa kuin minun. On se varmaan kivaa kun on paljon ystäviä.

Vierailija
6/8 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin parempaa kuin minun. On se varmaan kivaa kun on paljon ystäviä.

On varmasti kivaa, kun on paljon ystäviä. Siis jos haluaa paljon ystäviä. Mutta heillä saattaa olla ystävistään huolimatta töissä rankkaa, palkka huono ja taloudellisia vaikeuksia, kroonisia sairauksia joista sinä et tiedä mitään, läheisten ihmisten menetyksiä jne. Sitäpaitsi samalla tavalla heihinkin flunssat ja vatsataudit iskevät kuin sinuunkin ja samalla tavalla heitä tympii kylpyhuoneen kaakeleiden peseminen. Somessa näet kuvia vain tietyistä hetkistä etkä kuvia niistä hetkistä, kun makaavat nenä punaisena neljänkymmenen asteen kuumeessa sängynpohjalla.

Vierailija
7/8 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien elämä vaikuttaa siellä niin täydelliseltä. Muut ottavat kuvia bileistä, ruokailuhetkistä kaverien kanssa, synttärijuhlista yms. Itse olen vain kotona yksin. Seuraajiakin muilla on viisinkertaisesti enemmän kuin minulla. Ahdistaaaa.

A: miksi ihmeessä käyt katsomassa toisten kuvia, jos se kerran ahdistaa sinua?

B: aika harva laittaa someen kuvia niistä epämukavista hetkistä. Itse laitan ehkä kaksi kertaa vuodessa someen jotain ja silloin sen on jokin isompi reissu tms. Jos näiden kuvien perusteella tulkitsisi minun elämää, niin aika kaukana totuudesta oltaisiin.

Vierailija
8/8 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä kohdellaan eri tavoin ja heille avautuu eri ovia. Jos elämä kohtelee hyvin ei voi olla kuin positiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi